Bé a i mitja sa presentat en manu
permi que si s'avia quedat a una hora se avia de asistir però nose perque no a estat així, a mi ningú ma dit de perque no voler acabar el torneig o que, no vui estar malament amb ningú, ni molt menys però el que vull ja es no badar mes
que hi agui un veredicte, o els uns o els altres al carrer o els dos al carrer el que no vui mes es esperar 3 cuarts d'hora al rival perque despres no es presenti ja que tenc moltes coses mes bones a fer.
Dit això voldira una decisió ja de l'equip de govern, aquest torneig sa fet per jugar-lo i si no ho volen fer tansols ho han de dir això es tot. Jo no perns badar més.
Gràcies i si e ofés a algú li deman disculpes perque no es la meva intenció.
Gràcies i bona nit.
gutii ha escrit:Bé a i mitja sa presentat en manu
permi que si s'avia quedat a una hora se avia de asistir però nose perque no a estat així, a mi ningú ma dit de perque no voler acabar el torneig o que, no vui estar malament amb ningú, ni molt menys però el que vull ja es no badar mes
que hi agui un veredicte, o els uns o els altres al carrer o els dos al carrer el que no vui mes es esperar 3 cuarts d'hora al rival perque despres no es presenti ja que tenc moltes coses mes bones a fer.
Dit això voldira una decisió ja de l'equip de govern, aquest torneig sa fet per jugar-lo i si no ho volen fer tansols ho han de dir això es tot. Jo no perns badar més.
Gràcies i si e ofés a algú li deman disculpes perque no es la meva intenció.
Gràcies i bona nit.
SALUT I RADICALISME!
no demanis disculpes per lo ke diguis o facis, nomes per lo ke no facis
tu acabes de fer 17 anys ( molts d'anys per cert), pero n'hi ha de mes edat que tu que son molt mes nins petits
Efectivament, gutiet, no es tracta d'ofendre a ningú i molt manco que ningú es senti ofès per haver d'acomplir d'unes normes pre-establertes. Si, com dius, és cert que els vostres contrincants no assistiren al duel, crec que no podem deixar passa més temps i acceptar la realitat, per tant,
Propòs la següent sentència:
Degut a les dues següents circumstàncies:
1.- La parella Macguiver - Lapsus no han anunciat dates i hores de disponibilitat per aquesta fase final del torneig.
2.- La parella Envida - Madonaaaaa no han acudit al seu respectiu duel, acordat prèviament per que es dugués a terme dilluns dia 21 sobre les 23:00.
Es resol:
Que les parelles: Bud_ice - Maset i GuTii - Llepaaaaat passin a les semifinals del torneig de retruc.net 2009.
Així, els enfrontaments de semifinals, quedarien de la següent manera:
Semi 1: Bud_ice - Maset vs. CaPdeMuL - Envinagrat_2
Semi 2: Jaume26 - Roberto vs. GuTii - Llepaaaaat
Vos pareix bé? crec que val més no endoiar més i continuar ja aquesta fase final.
Bones señor guti vag fer 15 minuts tard, per el simple motiu q acab sa feina a les 23 i no nire manant i jugant a truc, peor be s sap q en guti manda mes q el papa aki, i aixi ho dexarem aixi q pasi ell i el afrem content, pero q conste q jo era prenset a les 23.20
De totes formes, crec que no hauríeu jugat si només éreu 1 de cada parella... i que tal si vos donau una darrera oportunitat? i feis aquest duel d'una vegada, com a "caballeros"? però ja!