Semifinals i final II torneig
jo es caps de setmana m va un poc malament (pq estic els 3 dies d juerga). Bé diumenge vespre m va be. Mem que mos diu s'amic xame.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
maset ha escrit:gutii ha escrit:.....................................
Perque jo per les nits men e de anar de juerga!![]()
![]()
Gràcies!
SALUT I RADICALISME!![]()
Com pot ser mai que una persona no sigui honrada i no digui sa veritat, per lletja que sigui,
![]()
, com pot dir aquesta criatura nostra en cara d'angelet
:
" les nits men e de anar de juerga "![]()
![]()
Si a somiar amb ses ninetes des seu curs de primaria, ara es diu anar de juerga,aixi jo me :X
Alla on tots els usuaris sabem de boa tinta que US vespres de tard no podia jugar perque havia d'anar a fer nones![]()
![]()
Pero tot sigui per bravetjar i fer es nostre EGO particular mes important![]()
Ale dit aixó enhorabona als finalistes i semifinalistes![]()
dia 31 hi haura plors..

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

I un as dins sa maniga

I acabar 23 a 23 i perdre amb 34 envits i per ma

TONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGO

** Xisco MASET **

En tenir ben preparades ses mangarrufes, per ajudar als teus partidaris, diga-los que posin dia per sa partida

Que noltros

** Xisco MASET **
Maset que he d'anar a dir jo si tú totsol te bastes per donar i repartir felicitacions per tothom!
I ara coses series, puck i losella quan vos va bé jugar? Jo la setmana que vé heu tenc una mica fotut. Almanco dilluns i dimarts som de viatge. En tot cas a partir de dimecres. Ja direu coses.
salutacions
I ara coses series, puck i losella quan vos va bé jugar? Jo la setmana que vé heu tenc una mica fotut. Almanco dilluns i dimarts som de viatge. En tot cas a partir de dimecres. Ja direu coses.
salutacions
AL CENTRO I PA'DENTRO!
- losella
- Truquer novell
- Entrades: 39
- Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
- Ubicació: MAHON (MENORCA)
- Contacta:
Bud me estim mes contestate a tu, k en xisco, me fa un poc de po, la semana k ve a noltros tampoc mos va gaire be, ja k anam a fer un stagebud_ice ha escrit:Maset que he d'anar a dir jo si tú totsol te bastes per donar i repartir felicitacions per tothom!
salutacions
a Andorra per amolla presio i torna ben concentrats. Ara fora bromas en Puck es de viatge fins dijous, pero a parti de divendres ja podrem comenza a reparti es pastis. Ahh i sobre tot duis billets den Been Laden.
K podrem arriba a algun acord, com a fet fins ara en Maset.
losella ha escrit:...................
Ahh i sobre tot duis billets den Been Laden.
..............K podrem arriba a algun acord, com a fet fins ara en Maset.

Obrador, preparet per

I com que som aixi de

** Xisco MASET **
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
amb una setmana i mitja ja em de tenir fet els 4 primers classificats!!
perque an de fer u diplomes no?
i un dupte, la botella d'herbes sera normal o tindra forma rara?
Es que jo e vist una botella d'herbes amb forma de 11 de basto molt xula!
Bé esper que guanyi el millor, i vui donar les gracies a tots aquells que an ajudat a fer el torneig posible
i a tots aquells participants.
Gràcies a tots per la vostra colaboració!
SALUT I RADICALISME!
perque an de fer u diplomes no?

Bé esper que guanyi el millor, i vui donar les gracies a tots aquells que an ajudat a fer el torneig posible

SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

gutii ha escrit:amb una setmana i mitja ja em de tenir fet els 4 primers classificats!!
perque an de fer u diplomes no?![]()
Bé esper que guanyi el millor, i vui donar les gracies a tots aquells que an ajudat a fer el torneig posiblei a tots aquells participants.
SALUT I RADICALISME!

Ho heu entés o voleu que se repita

** Xisco MASET **
Es beu de botella de tota sa vida. Res de copes!!!!
- losella
- Truquer novell
- Entrades: 39
- Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
- Ubicació: MAHON (MENORCA)
- Contacta:
Desde luego Xisco cada dia k pasa, te veig mes acabat i anticuat, mira k no sebre k ara ja no as demanan COPES, sino k lo k esta de moda es ELmaset ha escrit:gutii ha escrit:amb una setmana i mitja ja em de tenir fet els 4 primers classificats!!
perque an de fer u diplomes no?![]()
Bé esper que guanyi el millor, i vui donar les gracies a tots aquells que an ajudat a fer el torneig posiblei a tots aquells participants.
SALUT I RADICALISME!![]()
GUTI, GUTI
![]()
, sa botella de herbes,
pot tenir sa forma mes rara que vulguis, inclus si la vols posar dins una de suc RADICAL
, o inclús buidar es garrot de s'oposició com si fos una carabassa, o si a cualcu li sobra un pok de pell fer una odre, lo que esta mes que clar, es que per beure guanyi qui guanyi, estigui on estigui s'estimat licor
empleareu COPES, COPES
![]()
, Ho sentiu bé COPES,
perque clar no anau de gresca es vespre i demanau una botella, de herbes, es igual si son de garrafon o venen amb barral, pero sempre demanau una o dues i si vos pasau de rosca tres o cuatre COPES, COPES de herbes,
![]()
en consecuencia ses copes sempre son millors
![]()
Ho heu entés o voleu que se repita
BOTELLON

Losella amigo

I prque noltros coperos bevem amb copes i de bon vidre "gordiola o murano es indiferent

Perque hi ha una clase de gent i una GENT amb CLASE

Lo pillasteis o lo repito

P.D. "amb aquestes seons= terme pagés per indicar mas o menos un temps pasat, que ja es tard lo que se volia fer, etc.......

Losella en poques paraules que ja no ets per anar de botellons es vespre, per agafar fret i constipar-te

lo teu es un bon sopar amb amics, un bon vi i cla amb bones COPES i pasarsa vetlada tranquileta
** Xisco MASET **
gutii ha escrit:Avui i dema a jugar semifinal i final!
si no es juga...
Hi aura tocs!
Me abeis entendido senyores?
au ido!
SALUT I RADICALISME!

Gutti

Bé noltros per desició unanime des jugadors

LOSELLA-MASET Vs. PUCK-BUD_ICE
i mos repartirem es pastel com mos doni la gana o sigui que ja pots fer els diplomes com vulguis

** Xisco MASET **