Semifinals i final II torneig

Fòrum específic per a torneigs realitzats a retruc.net. Resultats, acord de partides, etc.
Karls19
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: Llucmajor

jo es caps de setmana m va un poc malament (pq estic els 3 dies d juerga). Bé diumenge vespre m va be. Mem que mos diu s'amic xame.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

maset ha escrit:
gutii ha escrit:.....................................

Perque jo per les nits men e de anar de juerga! :dance: :shift:
Gràcies!

SALUT I RADICALISME!
:think: :think: Com pot ser mai que una persona no sigui honrada i no digui sa veritat, per lletja que sigui, :liar: :liar: , com pot dir aquesta criatura nostra en cara d'angelet :O) :

" les nits men e de anar de juerga " :scratch: :scratch:

Si a somiar amb ses ninetes des seu curs de primaria, ara es diu anar de juerga, :hand: aixi jo me :X

Alla on tots els usuaris sabem de boa tinta que US vespres de tard no podia jugar perque havia d'anar a fer nones <:o)> :doh:

Pero tot sigui per bravetjar i fer es nostre EGO particular mes important :few:

Ale dit aixó enhorabona als finalistes i semifinalistes :clap: :clap:

dia 31 hi haura plors.. :sick:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:think: :think: Guttttttttti :hand: plors per perdre, ses copes mai, i a mes sempre en cas de perdre tenim una darrera copeta plena per brindar :uep:

I un as dins sa maniga :think: que amollarem en cas de perdre :few: , per demostrar ses mangarrufes que heu fet els U Radicals, per gonyar :||: , que esta mes que ben gravada sa conversa de :sh: :sh: :sh: , si tu, amb un des finalistes :eh: .

I acabar 23 a 23 i perdre amb 34 envits i per ma :scratch: :scratch: , aqui lo que deia en Madrigal

TONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGO :P :P :P :P :P
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

M:-) Guti M:-)

En tenir ben preparades ses mangarrufes, per ajudar als teus partidaris, diga-los que posin dia per sa partida :ditr:

Que noltros :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: perque poguem jugar
** Xisco MASET **
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Maset que he d'anar a dir jo si tú totsol te bastes per donar i repartir felicitacions per tothom!

I ara coses series, puck i losella quan vos va bé jugar? Jo la setmana que vé heu tenc una mica fotut. Almanco dilluns i dimarts som de viatge. En tot cas a partir de dimecres. Ja direu coses.

salutacions
AL CENTRO I PA'DENTRO!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Enhorabona als altres 2 finalistes! i, com se sol dir això: que guanyi el millor? :uep: :uep: :uep: :uep:
losella
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
Ubicació: MAHON (MENORCA)
Contacta:

bud_ice ha escrit:Maset que he d'anar a dir jo si tú totsol te bastes per donar i repartir felicitacions per tothom!

I ara coses series, puck i losella quan vos va bé jugar? Jo la setmana que vé heu tenc una mica fotut. Almanco dilluns i dimarts som de viatge. En tot cas a partir de dimecres. Ja direu coses.

salutacions
Bud me estim mes contestate a tu, k en xisco, me fa un poc de po, la semana k ve a noltros tampoc mos va gaire be, ja k anam a fer un stage
a Andorra per amolla presio i torna ben concentrats. Ara fora bromas en Puck es de viatge fins dijous, pero a parti de divendres ja podrem comenza a reparti es pastis. Ahh i sobre tot duis billets den Been Laden.
K podrem arriba a algun acord, com a fet fins ara en Maset.
maset
Truquer fix
Truquer fix

losella ha escrit:...................
Ahh i sobre tot duis billets den Been Laden.
..............K podrem arriba a algun acord, com a fet fins ara en Maset.

:think: :think: I serà vera que hauré de publicar, ses declaracions secretes, entre voltros i s'inocent organitzador :think: :think:

Obrador, preparet per :study: i aplicar ses sancions pertinents :P :P

I com que som aixi de :O) , cuant digueu i estegueu desestresats, vinclats o xeipats, esclafats o aixencats, aseguts i ben preparats per es truc gonyar com a dos llepats :few: ja me direu s'hora i lugar :||:
** Xisco MASET **
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

amb una setmana i mitja ja em de tenir fet els 4 primers classificats!!
perque an de fer u diplomes no? :P

i un dupte, la botella d'herbes sera normal o tindra forma rara? :P
Es que jo e vist una botella d'herbes amb forma de 11 de basto molt xula!

Bé esper que guanyi el millor, i vui donar les gracies a tots aquells que an ajudat a fer el torneig posible :clap: i a tots aquells participants.
Gràcies a tots per la vostra colaboració! :ditr:

SALUT I RADICALISME!
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

gutii ha escrit:amb una setmana i mitja ja em de tenir fet els 4 primers classificats!!

Bé esper que guanyi el millor, i vui donar les gracies a tots aquells que an ajudat a fer el torneig posible :clap: i a tots aquells participants.

SALUT I RADICALISME!
:hand: :hand: GUTI, GUTI :think: :think: , sa botella de herbes, :think: pot tenir sa forma mes rara que vulguis, inclus si la vols posar dins una de suc RADICAL M:-), o inclús buidar es garrot de s'oposició com si fos una carabassa, o si a cualcu li sobra un pok de pell fer una odre, lo que esta mes que clar, es que per beure guanyi qui guanyi, estigui on estigui s'estimat licor :uep: empleareu COPES, COPES :P :P , Ho sentiu bé COPES, :think: perque clar no anau de gresca es vespre i demanau una botella, de herbes, es igual si son de garrafon o venen amb barral, pero sempre demanau una o dues i si vos pasau de rosca tres o cuatre COPES, COPES de herbes, :ditr: :ditr: en consecuencia ses copes sempre son millors :uep: :uep:

Ho heu entés o voleu que se repita :few:
** Xisco MASET **
Karls19
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: Llucmajor

Es beu de botella de tota sa vida. Res de copes!!!!
losella
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
Ubicació: MAHON (MENORCA)
Contacta:

maset ha escrit:
gutii ha escrit:amb una setmana i mitja ja em de tenir fet els 4 primers classificats!!

SALUT I RADICALISME!
:hand: :hand: GUTI, GUTI :think: :think: , sa botella de herbes, :think: pot tenir sa forma mes rara que vulguis, inclus si la vols posar dins una de suc RADICAL M:-), o inclús buidar es garrot de s'oposició com si fos una carabassa, o si a cualcu li sobra un pok de pell fer una odre, lo que esta mes que clar, es que per beure guanyi qui guanyi, estigui on estigui s'estimat licor :uep: empleareu COPES, COPES :P :P , Ho sentiu bé COPES, :think: perque clar no anau de gresca es vespre i demanau una botella, de herbes, es igual si son de garrafon o venen amb barral, pero sempre demanau una o dues i si vos pasau de rosca tres o cuatre COPES, COPES de herbes, :ditr: :ditr: en consecuencia ses copes sempre son millors :uep: :uep:

Ho heu entés o voleu que se repita :few:
Desde luego Xisco cada dia k pasa, te veig mes acabat i anticuat, mira k no sebre k ara ja no as demanan COPES, sino k lo k esta de moda es EL
BOTELLON
maset
Truquer fix
Truquer fix

:doh: I ara hauré de donar branca a dos insurrectes que me volen rectificar, :think: , meam com començam :P Carlitos no seré massa agresiu amb tu, no sigui cosa que cualque dia me trobi sal dins es Rebentat de Llet, :hand: vale tambe s'admet botella com utensili per beure :ditr: .

Losella amigo :doh: i tu amb aquestes seons te tires a nes botellon :doh: i de plastic, on em arribat :||: :||:

I prque noltros coperos bevem amb copes i de bon vidre "gordiola o murano es indiferent :hand: pero si amb copes i simplement per un simple motiu.

Perque hi ha una clase de gent i una GENT amb CLASE :few:

Lo pillasteis o lo repito :P

P.D. "amb aquestes seons= terme pagés per indicar mas o menos un temps pasat, que ja es tard lo que se volia fer, etc....... :hand: o me pens que es aixó i si vaig errat o retificau :few: "

Losella en poques paraules que ja no ets per anar de botellons es vespre, per agafar fret i constipar-te :ditr:
lo teu es un bon sopar amb amics, un bon vi i cla amb bones COPES i pasarsa vetlada tranquileta
** Xisco MASET **
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Avui i dema a jugar semifinal i final!
si no es juga...
Hi aura tocs!

Me abeis entendido senyores?
au ido!
SALUT I RADICALISME!
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

gutii ha escrit:Avui i dema a jugar semifinal i final!
si no es juga...
Hi aura tocs!

Me abeis entendido senyores?
au ido!
SALUT I RADICALISME!
:doh: redeu aquest RADICAL d'escola de primaria :O) ja torna ser per aqui amb to emenaçant. :scratch: O es com es cans bufons que lladren perque no les trepitjin :few:

Gutti :no: te preocupis, :sh: també me caus simpatic M:-) , per aixo te hauries de fer COPERO :wink:

Bé noltros per desició unanime des jugadors :uep: :uep: tots cuatre campeons jugarem demá amb sa siguent alineació segons acord pres amb es manager de s'equip contrari finaliste.

LOSELLA-MASET Vs. PUCK-BUD_ICE

i mos repartirem es pastel com mos doni la gana o sigui que ja pots fer els diplomes com vulguis :few: :few: :few:
** Xisco MASET **
Respon