No Ponseti, hi ha un altre fil per apuntar els resultats. Si ho podeu moure al fil que correspon...ponseti ha escrit:olaaaa
mem és aquí on es posen els resultats tb no?
Xifo-Ponseti (2)
Asdecor-Torres (1)
II TORNEIG VIRTUAL. Fil per concertar partides
Mem, a qualque parella des GRUP A els hi va bé jugar demà dimecres 19 a partir de les 23h? Ja direu coses.
Degut un desgraciat incident
crec que per gonyar hi va haver 26JAUMES i 22KATYS que me boicotetjaren s'ADSL, normal que anasin devant, només veien peces i mes peces i noltros, al manco jo feia s'ullastre esbrencat per intenta sobreviure a tal boicot.
No me volien a sa taula,
pero jo caparrut com un estel i tornava
, puntada de peu a nen Maset, cap a fora sa dit
i jo com un caparrut sense estel torna-mi tornei
, fins que es boicoterrrrrrrros me van superar
i no vaig d'hora tornar
Bé tot sigui per riure i pasar es temps, gracies per sa paciencia que tenguereu,
fins i tot jo ho vaig agafar en rialles,
pareixia fet intencionadament
, pero es router ditxos va presentar lo que esta de moda "Un concurs de Acreadors" i acabada sa festa.
Així que posiblement fins demá o el dijueves no puk confirmar que estigui arreglat, ja que me provoca fallos de red y me queda aturat durant uns grapat de segons
Dit tot aixó afeguir que sa colla contrincant anava devant i gonyant , no de calle, només de carreró, pero gonyant i vista s'incidencia les permeterem que donasin partida gonyada, cosa que no han fet.
ido un deu per ells
I si es tribunal suprem dicta sentencia i se ha de cumplir, acatarem sa resolució i cap un altre sa dit, que només es un joc per pasar es temps en bones companyies

Ara pensant en mala llet
sabeu quina es s moraleja fotuda de tot aixó:
Que en tornar jugar mos deixaran gonyar

No me volien a sa taula,
Bé tot sigui per riure i pasar es temps, gracies per sa paciencia que tenguereu,
Així que posiblement fins demá o el dijueves no puk confirmar que estigui arreglat, ja que me provoca fallos de red y me queda aturat durant uns grapat de segons
Dit tot aixó afeguir que sa colla contrincant anava devant i gonyant , no de calle, només de carreró, pero gonyant i vista s'incidencia les permeterem que donasin partida gonyada, cosa que no han fet.
ido un deu per ells
I si es tribunal suprem dicta sentencia i se ha de cumplir, acatarem sa resolució i cap un altre sa dit, que només es un joc per pasar es temps en bones companyies
Ara pensant en mala llet
Que en tornar jugar mos deixaran gonyar
** Xisco MASET **
Redeu Maset, em sent orgullos de ser Copero com tu quan t'escolt. Esperem que ho puguis arreglar aviat.
Bueno idoi guardam taula per a la partida:
Dijous dia 20 a les 23h
Coctelmolotov - U_Rodolet vs. UELlosetina - Malgaroth
Au idooooooooooooooooo.
Dijous dia 20 a les 23h
Coctelmolotov - U_Rodolet vs. UELlosetina - Malgaroth
Au idooooooooooooooooo.
Malgaroth l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 19, 2008 0:31, en total s’ha editat 2 vegades.
dimecres 19 a les 22:00
Cocs- Desco VS U_Rodolet- Coctelmolotov
Cocs- Desco VS U_Rodolet- Coctelmolotov
estic empanada
perdonau se me n´ha anat s´olla
ponseti ha escrit: olaaaa
mem és aquí on es posen els resultats tb no?
Xifo-Ponseti (2)
Asdecor-Torres (1)
Malgaroth ha escrit: No Ponseti, hi ha un altre fil per apuntar els resultats. Si ho podeu moure al fil que correspon...
Jejejeje, reeeeeeees que perdonarponseti ha escrit:estic empanada
Salut!
bon dia,
podeu posar dia,els que els toki jugar contra jo i n'Aina

podeu posar dia,els que els toki jugar contra jo i n'Aina
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- lafaltaenvide