bud_ice ha escrit:Weno vaig començar amb sa narració de ses partides de sa final i me toca acabar.
Avui sa disputat sa darrera partida i ....
....
(tambores i timbales)....
HAN GONYAT ROBERTO Y JAUME26
Una vegada més en maset i jo hem gonyat es primer cantó pero després hem patit 2 cantons d'austeritat carteril i per segona partida consecutiva... mos han remontat. Resultat de's truc 2-1. Resultat de sa final 2-1 també.
ENHORABONA ALS CAMPIONS. Vos retam dia 6 a un truc en directe. (maset no mos hem de dutxar d'aquí a dia 6 i voras si ho passaran puta per jugar amb noltros, jejejeje)
p.d: vull sa vitrinaaa jejejeje
Dutxar dius si jo fa tens que no ho feia, pensant que virtualment sentirien s'olor i no va ser així pareix que nomes senti s'olor es puta aleatori des collons
Bé lo dit pel meu/nostre company ENHORABONA A TOTS, I si al final s'acabat es torneig
enhorabon als contrincants
va ser un truc guapo
i xisco o sent pero no va poder ser
a i adames avui encare o e acabat de arreglar
e aprovat
i aixo si un aplauso per es subcampeons
Ja pots llevar la sala de torneos o ja la deixes pel de enguany
Saps que podries posar a nel lloc de la sala torneos els distints tipos de mantels per triar-los a votacio popular
Protestooooo......... i els mantels ja voras tu quina sopresa tendras dia 6 Protestooooo i els mantels
WENO, I DESPRÉS D'UN TRUC A ALTES HORES DE LA MATINADA JA QUE MOS FEIA VERGONYA QUE MOS VESSEN, EL RESULTAT DEL TRUC PER DETERMINAR EL 3R I 4T LLOC A NU TORNEO HA ACABAT:
3r lloc = CaPdeMuL - Envinagrat_2
4t lloc = Gutii - Llepaaaat
Després d'un canto 1 - 1 cuatre peces han anat rodades per posar el 2-1 definitiu
obrador ha escrit:Una copa sempre fa nosa i queda a un racó plena de pols
MASET? Has sentit lo que ha dit es kefe dels kefessillos? Menos mal que no ho he dit jo això.... Però he de dir que estic TOTALMENT d'acord amb n'obrador. "SEMPRE" feis nosa i queda a un racó plana de "POLS".
obrador ha escrit:Una copa sempre fa nosa i queda a un racó plena de pols
MASET? Has sentit lo que ha dit es kefe dels kefessillos? Menos mal que no ho he dit jo això.... Però he de dir que estic TOTALMENT d'acord amb n'obrador. "SEMPRE" feis nosa i queda a un racó plana de "POLS".
Val mes fer nosa, i estar plé de pols, que tirat a un racó sense pena ni gloria com es cuatre o cinc llaunes estempades i rovellades que teniu per simbol
A més que has sentit es teu kefesillo bueno no sé si per molt de temps ja que publicament està demanant COPES