olaaaaaaa
Ponseti i mollero han guanyat 2-0 a maset i bud-ice
II TORNEIG VIRTUAL. Fil per concertar partides
Idò posa dia perdut, que nomes falta jugar amb vosaltres.gutii ha escrit:US DONAM 5 DIES MES PER ACABAR LA SEGONA RONDA!
Gràcies.
sort, salut, i radicalisme!
Bon dia!. Bueno, queden poquetes partides per jugar-se d'aquesta segona ronda, aquesta setmana les acabarem i ja podrem donar pas a ses semis. A veure mem si abans de cap d'any podem coneixer qui és el campió... i si son coperos (bud i Maset, comfiam amb voltros) millor que millor
.

Per cert, i ja per acabar la nostra participació a aquest gran II Torneig Virtual, Ponseti i Mollero, quan vos va bé jugar? Posau data i un parell de possibles hores (que demà tenc vacacions
) i ja vorem si ho puc fer venir bé amb el meu company.
Salutacions.

Salutacions.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
Recordam que avui es el darrer dia per jjugar el torneig.
Si el resultat es queda aixi, els àrbitres decidiran qui pasa i qui es queda eliminat.
Gràcies!
SALUT I RADICALISME!
Si el resultat es queda aixi, els àrbitres decidiran qui pasa i qui es queda eliminat.
Gràcies!
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Bones!! Mem. li he explicat al mestre Gutii es motiu per el qual no m'he pogut connectar abans aquests dies. En Gutii m'ha concedit excepcionalment que poguem jugar demà la partida que ens falta. Per a nosaltres és intrascendent, però de cara al grup determinarà qui es classifica, i encara que no fos així la meva idea és disputar-la. Ponseti i Mollero, vos va bé jugarla demà horabaixa damunt les 15h o ja el vespre? Deis coses.
Salut![/b]
Salut![/b]
Demà horabaixa a les 15 tant na ponseti com casi segurament jo tb anirem al celler de pollença a fer trucs amb uns quants perduts q encara no en saben i els hi haurem de donar un parell de classes... jajajajaja. I el vespre jo tenc festa de cumpleanyos montada...
si eu jefes se posen molt tikismikis per lo de la partida q falta i han de decidir ki passa per jo podeu passar voltros (no se si na ponseti ho vorà d'igual manera pero weno, q a jo no me fa res donar-vos sa victoria si no se pot jugar diumenge). Au idò.
BONES FESTEEEEEEES

BONES FESTEEEEEEES
No és per noltros... si guanyam pasen en Bud_ice i l'amon Maset, si guanyau, passau voltros... Sa qüestió és que tothom mereix les mateixes oportunitats. Per a mi perfecte si la podem fer demà vespre, cap problema, sempre i quan s'organització doni el seu consentiment...
Salut!
Salut!
Bon vespre! Hem intentat disputar avui vespre es darrer truc pendent d'aquesta segona ronda. Les parelles esteiem disposades per anar a jugar, i ens en trobat que a la sala del torneig no es podia jugar a cap taula amb la modalitat tradicional. Per aquest motiu ses dues parelles hem acordat posposar el truc un dia més.
El truc UELlosetina & Malgaroth vs. Ponseti-Mollero es jugarà demà dilluns 29 de Desembre a les 23:30h
Salut!
P.D Molt bones ses inocentades!
El truc UELlosetina & Malgaroth vs. Ponseti-Mollero es jugarà demà dilluns 29 de Desembre a les 23:30h
Salut!
P.D Molt bones ses inocentades!
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
si, avui la jugaran!
por mis co...
avui el jugaran i dema es jugaran semis, hi haura una setmana per jugar semis, i a la seguent...
LA GRAN FINAL!
SALUT I RADICALISME!
por mis co...

avui el jugaran i dema es jugaran semis, hi haura una setmana per jugar semis, i a la seguent...
LA GRAN FINAL!

SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Jejeje, si la jugarem avui, tranquil.obrador ha escrit:![]()
ostia Malga, no vaig pensar que havieu de jugar la darrera partida! La podreu jugar avui, no?
Salutacions.
Aquest missatge va per es meu companyero Xisco Maset...
Gracis a sa inestimable ajuda de 2 coperos... hem passat a SEMIS!!!
En Malga i en Llosetina... no sé que m'han dit d'un tal jamón o no sé que... jo els he dit que xerrassin amb tú. jejeje
Maset he quedat amb en Gutii-gol i en collonsdeperdiu per jugar demà dimarts dia 30 de desembre a les 22:30.
Si veus això, i te va bé, digau per aquí... si te va malament... també digau i ho mirarem de canviar.
COPEROS FOREVER!
Gracis a sa inestimable ajuda de 2 coperos... hem passat a SEMIS!!!
En Malga i en Llosetina... no sé que m'han dit d'un tal jamón o no sé que... jo els he dit que xerrassin amb tú. jejeje
Maset he quedat amb en Gutii-gol i en collonsdeperdiu per jugar demà dimarts dia 30 de desembre a les 22:30.
Si veus això, i te va bé, digau per aquí... si te va malament... també digau i ho mirarem de canviar.
COPEROS FOREVER!
AL CENTRO I PA'DENTRO!