Fil per apuntar resultats del torneig 2009

Fòrum específic per a torneigs realitzats a retruc.net. Resultats, acord de partides, etc.
Respon
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

maset ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:
obrador ha escrit:Una copa sempre fa nosa i queda a un racó plena de pols :mrgreen:
MASET? Has sentit lo que ha dit es kefe dels kefessillos? Menos mal que no ho he dit jo això.... Però he de dir que estic TOTALMENT d'acord amb n'obrador. "SEMPRE" feis nosa i queda a un racó plana de "POLS".
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Val mes fer nosa, i estar plé de pols, que tirat a un racó sense pena ni gloria com es cuatre o cinc llaunes estempades i rovellades que teniu per simbol :few: :few:

A més que has sentit es teu kefesillo :think: bueno no sé si per molt de temps :scratch: ja que publicament està demanant :uep: :uep: COPES :uep: :uep:
Aquestes quatre o cinc llaunes estampades i rovellades que tenim per simbol, el mestre obrador les fa servir per posar medalles als que han guanyat el torneig 2009-2010.... :think: i això es diu que esta tirat a un raco? :think: :scratch: Que es de bona l'enveja!!!!

Maset, te promet que si te fas radikal no te tirarem cap conya i te tratarem amb molt més respecte! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Paquito <:o)> <:o)> anau vius, que aviat es coperos tendran tots els simbols vostros :few: :few:

AVIAT serem els COPEROS radikals i voltros nomes vos quedareu amb sa rovell de sa llauna :few: :few:
** Xisco MASET **
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

maset ha escrit:Paquito <:o)> <:o)> anau vius, que aviat es coperos tendran tots els simbols vostros :few: :few:

AVIAT serem els COPEROS radikals i voltros nomes vos quedareu amb sa rovell de sa llauna :few: :few:
Tant te costa donar-me la rao? O es que ja no saps que dir-me?
Ara veig que vos voldrieu fusionar amb nosaltres..... :||:
I una altre cosa que voldria remarcar, el simbol radikal es d'un material que es diu "oro" i no es rovella, no com les vostres copes de llauna de coca-cola... :few:
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

maset ha escrit:Paquito <:o)> <:o)> anau vius, que aviat es coperos tendran tots els simbols vostros :few: :few:

maset, ara que me reve.
Es que un llucmajorer mu va dir.
Li dic coneixes a un tal maset?
i me va dir clarO!!!
de maset a llucmajor domes n'hi ha un!
en maset de can doi!
i jo vaig di sii !!
akell mateix!

Moraleja: Maset, deixa les substancies psicotròpiques

SALUT I RADICALISME! :few:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)