I bueno, després de no se quants de dies de començar aquest torneig em sembla a mi que ja podem anunciar els classificats dels grups i poder iniciar el sorteig per els enfrontaments a Octaus de Finals.
Els classificats són:
GRUP A
1r) Bud_ice - Maset
2n) Envida - Madonaaaaa
Grup B
1r) Aina - Kaima
2n) Macguiver - Lapsus
GRUP C
1r) Jaume26 - Roberto
2n) CaPdeMuL - Envinagrat_2
GRUP D
1r) GuTii - Llepaaaaat
2n) Desko - Cocs (per confirmar)
Per fer els enfrontaments encara no em queda clar com es pot fer... En Gutii està com a desaparegut en breve direm coses. Obrador fe un poc de feina cristo! PROTESTOOOOOOOOOO
capdemul l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 30, 2009 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.
capdemul ha escrit:I bueno, després de no se quants de dies de començar aquest torneig em sembla a mi que ja podem anunciar els classificats dels grups i poder iniciar el sorteig per els enfrontaments a Octaus de Finals.
Els classificats són:
GRUP A
1r) Bud_ice - Maset
2n) Envida - Madonaaaaa
Grup B
1r) Aina - Kaima
2n) Macguiver - Lapsus
GRUP C
1r) Jaume26 - Roberto
GRUP D
1r) GuTii - Llepaaaaat
Per fer els enfrontaments encara no em queda clar com es pot fer... En Gutii està com a desaparegut en breve direm coses. Obrador fe un poc de feina cristo! PROTESTOOOOOOOOOO
Oook, ja està això posat. Com es faran els enfrontaments als quarts de final? Enhorabona a tots!
capdemul ha escrit:I bueno, després de no se quants de dies de començar aquest torneig em sembla a mi que ja podem anunciar els classificats dels grups i poder iniciar el sorteig per els enfrontaments a Octaus de Finals.
Els classificats són:
GRUP A
1r) Bud_ice - Maset
2n) Envida - Madonaaaaa
Grup B
1r) Aina - Kaima
2n) Macguiver - Lapsus
GRUP C
1r) Jaume26 - Roberto
GRUP D
1r) GuTii - Llepaaaaat
obrador ha escrit:Mem nins, que encara m'embuiareu, efectivament aquesta parella, si guanya els dos trucs que li queden, pot passar, segons el meu punt de vista.
Bona gent, en Paketeee m'ha confirmat que s'estima més deixar passar els altres. Que abandona el torneig
Mem crek ke i a un error. No pot ser mai ke en gutiii i en llepaaaat, s'hagin clasificat, i encara menos en cocs i en desko. Aixo deu ser un error d'impremta.