II TORNEIG VIRTUAL. Fil per concertar partides

Fòrum específic per a torneigs realitzats a retruc.net. Resultats, acord de partides, etc.
Respon
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

bud_ice ha escrit:Aquest missatge va per es meu companyero Xisco Maset...

Gracis a sa inestimable ajuda de 2 coperos... hem passat a SEMIS!!!

En Malga i en Llosetina... no sé que m'han dit d'un tal jamón o no sé que... jo els he dit que xerrassin amb tú. jejeje

Maset he quedat amb en Gutii-gol i en collonsdeperdiu per jugar demà dimarts dia 30 de desembre a les 22:30.

Si veus això, i te va bé, digau per aquí... si te va malament... també digau i ho mirarem de canviar.

COPEROS FOREVER!
Un Jamon , o en es seu defecte una copeta, que som coperos cony! :mrgreen: Mem si mos veim per ses Torres, que jo ara vaig a apuntar-me al dinar.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

Per jo me va bé avui, pero si es posible un pok mes tard, arribaré damunt les once menos cuart.

En arribar entraré tot d'una :ditr:

:hand: a i tremolau que com va dir un, fa molts d'anys. :O)

Los ultimos seran los primeros :few: :few:
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

maset ha escrit::uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

Per jo me va bé avui, pero si es posible un pok mes tard, arribaré damunt les once menos cuart.

En arribar entraré tot d'una :ditr:

:hand: a i tremolau que com va dir un, fa molts d'anys. :O)

Los ultimos seran los primeros :few: :few:

:doh: ara no hi pensava, :pray: MALGA aixó de sa copeta es dia des dimar esta fet :dance: :dance:
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

:doh: :doh:

Quin desastre, :||: sa veu que es nirvis fan fer coses rares :think: , en lloc de editar per afeguir es comentari :eh: es dit a pitjat citar :O)

Es nirvis de CAMPEONESSSSSSSSSSSS :shift: començen aixi, :think: lo que també pot ser que se acabin amb fustració :doh: , pero vale com se sol dir:

:dance: nadie nos quitará lo bailado :dance:

M:-) Enhorabona a tots, organitzadors, participants i vouyeurs :clap: que tot sigui per pasar bons moments i fer amistat i que no se digui que a nes truc hi ha crisis :liar:

Per cert Obrador, M:-) m'ha arribat a ses orelles que en Guti te ha :pray: :pray: que fasis cualque mangarrufe amb ses cartes com es dia des inocents X:) per ajudar-li <:o)>

Si trobes que ho has de fer, dali, que pobre allot, s'ho a currat i ben currat :clap: :hand: i amb examens de per mig :clap:

Altre cosa es, es puta mussol den collons que a més diu que son de puput que es un aprofitat, pero dali, que a pesar de tot també pareix bona persona i es temps de festes i regals, i com a sol dir :uep:

<:o)> " de lo que val pok en poden donar molt" <:o)>

Aixi que:

Molts d'anys i feliç any nou
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

:uep: :uep: BUD_ICE ande tas, que o te veig :ui: , digues coses per posar dia, o les hem de deixar descansar un pok de tant estres :few: :few:

Bé ja diràs coses , que despres S'Al·loto Gran Organitzador, sa posarà nervosio :O)
** Xisco MASET **
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

maset ha escrit: Bé ja diràs coses , que despres S'Al·loto Gran Organitzador, sa posarà nervosio :O)
jajajajajajaja :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
losella
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
Ubicació: MAHON (MENORCA)
Contacta:

Bon dia senyors, deixo aquets mensatge per si a s'altra parella finalista diguem Bud ice i un senyor k aguanta ses cartas, lis aniria be juga avull vespre demunt las 10, perke en puck dema sen va de viatje fins dijous vespre, i sino vos anigues be, ja deixareu un mensatge. gracies
maset
Truquer fix
Truquer fix

LLorenç per jo me va bé, pero pensava que ja ho haviem dit, :scratch: i crec que en ICE també es de viatje avui i demá. o aixó en va dir :few:

Sa veritat es que mos estam preparant noves senyes :doh: merda ja ho e dit :few:

devés les 22 time oclok, intantaré parlar amb en bud i si li va bé :?:

:uep: :uep: FESTA a RETRUC.net :uep: :uep:

darreres entrades per sa "GRAN FINALl"
** Xisco MASET **
Respon