Bon dia.
Com ja sabreu cada dia es GRI baixa -0.18% (més o menys) a tots els jugadors, jo el que volia suggerir és que només baixés aquest tant per cent a les persones que no han jugat en tot el dia. M'explic: Si una persona no juga en tot el dia baixar-li -0.18%, si una persona juga 1 partida o més NO baixar-li -0.18%.
Que vos pareix?
Sobre el GRI
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Obrador és de lo que se tracta. Si tu jugues molt no te perque baixar-te. En canvi si no jugues sí. Perque segons tu el que vols amb el GRI és que la gent jugui cada dia i no que jugui un dia, es faci lider i no torni a jugar mai més, m'entens? 

- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Tota sa raó en seven, per molt que juguis 70 partides en un dia i les guanyis totes, a les 0.01h ja t'ha baixat -0'18. El fet de baixar seria lògic que es fes a les persones que no juguen en tot el dia... és una pena guanyar 5 partides en un dia (que no és el cas
) i en sol demà al aixecar-te vore que te han pres punts...per tant, SI jugues: NO PERDRE 0,18 / si NO jugues: PERDRE -0,18... apreteu-lo avui a Obrador al dinar jeje, que us ho passeu tots molt bé 

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Obrador el pueblo ha hablado!