És normal això?

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Hola amics, em sap greu publicar això però trob que és necessari. Aquí venim a jugar i no a insultar als demés (i menys a nes teu company).

Voltros mateixos direu si trobau que això és normal. Amb personatges com aquest se te lleven ses ganes d'entrar:

Imatge

Public aquest tros de sa conversació perquè vegeu lo que hi ha.

Ah, això jo duguent sa madona i n'exposi l'amo. Mirau lo que me diu es meu company de joc. Tant n'exposi com en mayal jugaven, ells poden dir si això és vera.

Ja dic que me sap greu publicar això, però si començam així, malament anam.
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

aqui jo crec a nen joan, perque ahir cuant jugava n'exposi aquest tot es temps insultava a nen miggs, aixi que no defensou n'exposi
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Realment creus que estic defensant a qualcú?

No se tracta de creure a un o creure a s'altre, sinó de veure lo que ha passat i de que no es repeteixi.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Amic Tolls,

Desgraciadament, aquests episodis ocórren algunes vegades, si bé des del grup dels que empenyen de la web intentam fer esforços per calmar els ànims i que no es repeteixin. Te demanaria un poc de paciència. Davant això el més efectiu és la ignorància.

Gatito, igualment vos deman això, calma i ignorància davant aquests fets, pensau que ja som molts, i ja diuen que "com més son..." que, per cert aviat serem <big><b>400!</b></big>

Salut!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Tens raó, tot i que a vegades és desesperant.

Esperem que no torni a passar.
Respon