Sortir d'una partida a les sales generals

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Uep!

Això va per tots els jugadors que juguen a les sales generals, i fa referència a un dubte que em plantejaren: que passa si un jugador surt de la partida, bé idò ara ja està en marxa així: si un jugador surt d'una partida aquesta se li dóna per perduda i se li lleven punts GRI, com és natural.
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Ben fet, perquè n'hi ha cada un al cafè que sembla una jungla de "sálvese quien pueda" jeje :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Nataly
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 94
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 0:00
Ubicació: VALENCIA C.F.

redeu no era ya aixi, pensaba que si, pues molt ben fet obrador.

Fa baixar el GRI

Perdre partides
Estar molts dies sense jugar
Y SURTIR DE UNA PARTIDA .

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
- VIXCA L'OPOSICIO RETRUC.NET -
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Exacte! :ditr:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

aixo esta be per el que surt,
pero i per la parella que es queda
amb el truc guanyat, que es lo que sol pasar
a falta de que tire carta el ultim cuant ja ha perdut
aquest surt i no se puntua, no mes pert ell.
Eixe es el problema, donat que hi ha gent que tanmateix li te el
Gri i cuant no guanya pos desapareix i au. :||:
Imatge

Amunt Sempre!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Una coseta nataly, el GRI no baixa si estàs molts dies sense jugar, sino que baixa cada dia si no jugues. Estàs un dimarts amb 74'5 punts a les 23.45h i el dimecres a les 0.10h (és a dir, 25 minuts més tard) ja en tens 74'3, per tant, baixa cada dia fins que no tornes a jugar... (crec que 0'2 cada dia).
Imatge
KRUSENSTERN!!
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

ES JEFE CENTRISTA ha escrit: pero i per la parella que es queda
amb el truc guanyat, que es lo que sol pasar
a falta de que tire carta el ultim cuant ja ha perdut
aquest surt i no se puntua, no mes pert ell.
Raó tens joselito que no se puguin comptabilitzar aquestes partides
com a guanyades, per la parella rival del que fa de cagón :P , com és clar.

Crec també que és una situació difícil de detectar per la màquina :scratch:.... Es mestre sabrà.. :study:
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Si, fa temps que estic mig estudiant aquesta situació... ja s'havia plantejat aquest problema abans, també que puguis votar encara que no s'hagi acabat la partida....
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

Ja fá estona vaig encetar un fil d´opinió damunt aquest tema del abandonament VOLUNTARI de les partides, de moment ja es bó que el que surt al manco resti del seu GRI, peró crec que hauraía de fer-se un esforç per donar també els punts a la parella que va per devant, especialment si es dona el cas frecuent que sols falta una carta per jugar i la partida está decidida ( tal vegada l´ordinador podría jugar la carta restant tapada? ). Crec que podría estudiarse també una "amonestació" per els imfractors, com per exemple impedir-los l´accés a les salas de joc durant una setmana, segur que així s´ho repensarían bé abans de partir!!!. Salut per tots!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Benvolgut metget,

Aquest és un tema del qual s'ha debatut des de fa molt de temps. Una de les mesures que es va adoptar per tal que els usuaris puguin saber a simple vista si un altre usuari és de fiar o no, va ser implantar els puntets de color (ara ja amb un número a dins) que indiquen la valoració de l'usuari, no per si sap jugar a truc o no, sinó per si se comporta bé o no. Ho pots veure aquí:
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... sc&start=0

Per altra banda, aquest cas que exposes també va ser un dels motius –no l'únic- que ens va fer plantejar la possibilitat de crear les sales CCR. Ja sabeu que per a poder-hi jugar s'ha d'abonar una quantitat, però hi ha unes normes clares, que pots consultar aquí:
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... opic&t=663

Com veuràs, amb aquestes normes es pretén que en aquestes sales no es puguin fer "mangarrufes", ni coses rares, com sortir d'una partida, com tu comentes. Si es fa, estan previstes sancions com la que tu proposes.

Salut i sort! :salut:
Imatge
metget
Truquer habitual
Truquer habitual

Ben volgut Queralbs: El que dius es cert i prou conegut, peró aixó no significa que irremediablement aquestes normes no es pugin aplicar a las sales generals, crec que técnicament tant es poden aplicar a un com a l´altre lloc. En quant a lo del club CCR, sino hi estic apuntat es simplement perque crec que a les hores que jo em puc conectar no hi ha habitualment prou gent per jugar amb facilitat, normalment solen estar ben buides, o al manco quan jo faig la meva "volteta" i tenc temps i ganes de fer una partideta, el problema per mi no es aquest, el pagament dels 30 euros anuals em sembla més que justificat, qualsevol durant un any per pocs que en tengui, pot treurer-los d´altres bandes. Si lo solució es aquesta, estic d´acord en que tothom pagui una taxa anual. Salut, truquers!!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep!

Metget, pel que dius veig que amb el meu post ha parescut que estava fent publicitat perquè t'apuntis al CCR, i no és així. El que he volgut dir és que aquest tema no és nou, sinó que ve de molt enrere, s'ha tractat moltes vegades, i s'han anat adoptant mesures per tal de tallar les diferents males pràctiques a la web.
En qualsevol cas, la millor de les prevencions és jugar amb usuaris que ja coneguem o que tenguin una bona valoració, i si en trobam qualcun que fa coses, diguem-ne, poc ètiques, no hi tornam a jugar i ja està. Com solem dir ... "tampoc ens hi jugam cap cortó".

Au, a passar gust. Salut i sort! :salut:
Imatge
metget
Truquer habitual
Truquer habitual

Efectivament, no ens hi jugam cap cortó, peró voldría afeigir un comentari més a lo d´abans: La valoració pels vots de cada usuari está bé, peró dista molt de ser objectiva, he acabat partides amb gent que portava un 1 i m´han fet mals papers gent de numeret alt; a més a més, pasa sovint que estás esperant que entri qualcú per començar a jugar i quan entra, dintre la taula no surt el numeret, ¿ que has de fer?,¿sortir i dir-li que primer vas fora a veure el seu "pedigree"?. Crec que una bona millora sería que el numeret es mantingués quan un entra a la taula de joc i a més a més sortis entre parémtessi el nombre de partidas que du abandonadas al seu historial, així no faría falta ni disculparse per no començar a jugar. Exemple: 8 elquesia ( 40 ), ja pots veure amb qui vas a jugar. Salut de ben nou!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Amb tot això que deis, m'heu donat una idea, que va una mica en el camí que deiem de poder votar, encara que la partida no s'acabi:

Hem de fixar QUAN UNA PARTIDA ES POT DONAR PER JUGADA, o sigui, a partir de quin moment una partida, encara que no s'acabi, es doni per jugada, per exemple a partir de la meitat del segon cantó, o una cosa així, després, a partir d'aquest moment,, la partida es donarà per jugada, amb el marcador que sigui quan algú l'abandoni, d'aquesta manera podem aconseguir dues coses: comptar quantes vegades un jugador abandona i a més poder fer que se'l pugui votar.

De totes maneres, estic amb l'amic Queralbs, que per evitar totes aquestes coses, es varen crear les sales CCR, allà l'index d'abandonament és pràcticament 0, per tant tu saps que si comences una partida, l'acabaràs, a més, també estàs segur de amb qui jugues....

Salut!
metget
Truquer habitual
Truquer habitual

Aixó es lo més important, que es contabilitzi les vagades que un jugador surt de una partida sense que aquesta estigui acabada o en el seu defecte cancelada, crec que el moment en el cual surti es secundari, si pitja SURT= abandonament contabilitzat. Salut !!!
Respon