bueno volia demanar un petit emprenyo q me va pasar ahir.resulta q vaig dir a nes meus companys un minut pq havia entrat un client i devegades no pots estar amb tot i claro noltros anavem guanyant sa partida quan vaig tornar despres de dos minuts ja mavien fotut 24,trob q aixo no esta be lo normal si te penjes aposta q perdis 24 es correcta pero aixi trob q no pq despres ningu poria cancelar es a dir despres torn a sa partida pq va esser cosa dun minut i per mala sort perd es a dir vaig perdra 37 punts amb una partida ,mem si es normal....
trob q s'ahuria d'arreglar si pot esser
au ido salud
mem q es pot fer?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València

No si resultarà que en tantes relacions diplomatiques,

no estic preparat per sa vida moderna

I pens jo

** Xisco MASET **
obrador ha escrit:ayayay, home de poca fe! no et vaig dir ahir que ho arreglaríem! hem de mantenir bones relacions diplomàtiques, no com d'altres
Mmmmm!!!!

Això me sona a PRIVILEGIS!!!!
Esper q si ens passa una cosa similar a qualsevol altre, q no sigui el lider de l'oposició, també n'OBRADOR li pugui arreglar... o TOTS MOROS O TOTS CRISTIANS!!!!!!

Esper q si ens passa una cosa similar a qualsevol altre, q no sigui el lider de l'oposició, també n'OBRADOR li pugui arreglar... o TOTS MOROS O TOTS CRISTIANS!!!!!!