Hola,
fa uns dies que m'he registrat a aquesta pàgina, i estic molt content de poder jugar a truc per Internet, però he trobat una cosa al joc que no m'agrada gaire, i que trob que s'hauria de canviar el més aviat possible (també ho he enviat com a suggerència).
A l'hora de fer les senyes, no saps si la teva parella o els adversaris et miren. Crec que, de qualque maner, s'hauria de reflexar això el temps que es juga. He pensat que, per exemple, podria canviar el color del propi nom a verd en cas que la parella et miràs, a vermell si et miren els contraris i a groc si et miren tant la parella com el contrari simultàniament.
El problema de la manera amb que es juga ara és que no saps si la parella t'ha vist la senya (cosa que jugant al bar sí que ho saps) ni si els contraris t'estan mirant, és a dir, que no has de fer la senya en aquest moment (al bar també saps si els contraris te miren). Si passàssim la manera de jugar ara per Internet al bar, vendria a ser com fer una senya en l'aire, i esperar que la teva parella t'hagi vist i que els contraris estàssin mirant cap a una altra banda, però sense saber realment qui ha vist la senya.
Què trobau de la proposta?
Saluts a tots!
Suggerència per fer les senyes
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Trob, que és molt bona idea. Jugar a retruc.net és mel
però s'ha de fer sense senyes pq fer-ne és molt perillós:||: . Amb aquest canvi no hi hauria diferència entre es truc a nes bar i a internet. Llàstima que sigui tant complicat d'implementar .

- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Ta bé aixó,.... crec que així se milloraria es realisme del joc (dins el que cap en aquest món virtual, com és clar).
Au mestre Obrador un poquet més de feina, per si no tenies res a fer!

Au mestre Obrador un poquet més de feina, per si no tenies res a fer!

Al Centro y Pa´dentro!!

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
siiiiii una saleta a lo valencia vingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alegriaaaa jaja pero trankilidad i buenos alimentos aunque seria un buen reconocimiento para los q nos emos tenido q adaptar al truc mallorqi ejej adeu
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Mmm... no és per donar més feina al constructor però, a Menorca jugam sense negres... seria molt demanar mitja sala al menys pel truc menorquí??
, total, només seria llevar els reis, onzes bords i deus bords
; ah, per cert, hauria d'afegir-se els 2 de cada pal, total 30 cartes!!
PD: d'aquesta forma es veuen més peces jeje.

PD: d'aquesta forma es veuen més peces jeje.
Je je je!! Ja que els valencians ho demanen perque noltos no?? Eh krus??? Je je je je!! Vaya feinada x n'Obrador je je je!! Be sta!! Un saludo crak!! Sta be sa proposta!! Je je
Per cert vaya ostion de n'alonso a n'en Hamilton!! Que bo, ja ja ja
Per cert vaya ostion de n'alonso a n'en Hamilton!! Que bo, ja ja ja
tuadell jo q no sabia q protestar
i feia estoneta
jajajjaja
au ido tambe vull una sala pes truc arianyer
es a dir sempra amo i madona per jo
tualmon tanta de comedi com diu aquest de apenas tres,asi son las cosas i asi se las hemos contado istooooooooooooooo
per fer un puta truc ja mos veim en feines i si a damunt comensam a fer saletes aixi si q sera imposible trucar a segons quines hores,auauau
si tots en sabem aixi i domes es un joc trob q no sa de canviar res redeu de feina,si fos parxis q fariem:
aqui jugam amb dues fitxes a noooo a menorca en tenim 3,jjaja pero es q a valensia tiram dos dados auauau pensau una mica
cagondeu ara ja paresc de sa dictadura
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
i feia estoneta
jajajjaja
au ido tambe vull una sala pes truc arianyer
es a dir sempra amo i madona per jo
tualmon tanta de comedi com diu aquest de apenas tres,asi son las cosas i asi se las hemos contado istooooooooooooooo
per fer un puta truc ja mos veim en feines i si a damunt comensam a fer saletes aixi si q sera imposible trucar a segons quines hores,auauau
si tots en sabem aixi i domes es un joc trob q no sa de canviar res redeu de feina,si fos parxis q fariem:
aqui jugam amb dues fitxes a noooo a menorca en tenim 3,jjaja pero es q a valensia tiram dos dados auauau pensau una mica
cagondeu ara ja paresc de sa dictadura
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Be toni, d'acord, pero si tots sabem aixi es perque els que no sabiem aixi hem fet l'esforç de dependre.ayayay ha escrit:,auauau
si tots en sabem aixi i domes es un joc trob q no sa de canviar res
Ara be

Jo no dic que es tinga que fer ja, ni el mes que be, ni d'asi un any, entenc perfectament que es una faena, pero demanar una sala per una modalitat de truc, tampoc es masa demanar, a mes el saber no ocupa lloc i dependre diferents modalitats del joc faria una wep mes global, segur que captariem mes gent

- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Ole es meu jefasso!!
Que diplomàtic es tio,.. segur que no t´equivoques jose.
Ah,... i si,... ses anques les tenim a sa part de darrera
.
Sigui així com sigui, TRUCCCCCCCC!!!!!!

Que diplomàtic es tio,.. segur que no t´equivoques jose.

Ah,... i si,... ses anques les tenim a sa part de darrera

Sigui així com sigui, TRUCCCCCCCC!!!!!!
Al Centro y Pa´dentro!!

jo lo q no entenc es pq putes no aferren ses floretes o es ramellet devora en jusepe
caxis
si tens rao es diplomatic jeje talment jo ell molta ma dreta i jo tot es me esquerra pero per algo lluim aquets garrots bastos com jo mateix ole ole ole i ole
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOO
Q POSIN UN REMELLET A NEN JUSEPEEEEEEEEEE
visca soposisio
ahhhh
tianooooooo
tianoooooooo
jijijij
marrano
tualmon quina diplomasia sa meva
jajajjaja
caxis
si tens rao es diplomatic jeje talment jo ell molta ma dreta i jo tot es me esquerra pero per algo lluim aquets garrots bastos com jo mateix ole ole ole i ole
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOO
Q POSIN UN REMELLET A NEN JUSEPEEEEEEEEEE
visca soposisio
ahhhh
tianooooooo
tianoooooooo
jijijij
marrano
tualmon quina diplomasia sa meva
jajajjaja