Caxis caxis

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Joer son les 21:15, fa un vespre de perros i no puc entrar a sa pagina, m'imagin que es perque esta plena a rebentar!!! Es mati ja no le pogut fer pk no hi havia ningu, es migdia de 3 a 5 tampoc no hi havia prou gent!!! I ara que esta ple a reventar no puc entrar!! A mes es des ccr pagam i ara mateix estar ple de gent que no es des ccr, pero ells juguen i jo me de fotre!!! CAXIS CAXIS I CAXIS!!!! PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual

21:50 i igual....... :scratch: :scratch: :scratch:
:few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual

Au nanit! Ara ja son la 1 i res d res! I ho he intentat prou vegades!! Ale! Nanit i fins demà si deu vol!
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual

Ale Bon dia!!!!!!!! Son prop de les 12 i ningu!!!!! Caxis sere s'unic que estic de vacances i no faig feina???? Pero....... ara ja no hi ha platja, ni feines d'estiu, ni........ On se fot sa gent?

:||: :||: :||: :||: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||:
:shift: :shift: :shift: :shift: :shift: :shift: :shift: :shift: :shift:
:doh: :doh: :||: :||: :doh: :doh: :doh:
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

A mi me va passar igual, ho vaig provar fins les 0h, per un dia que me podia aixecar tard i jugar fins tard, però el que tu has dit, els que pagam ens quedam sense jugar i els altres van a tope.... paciència company, avui segur que podrem :wink:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Respon