es truc te moltes variants de joc i seria bo poder fer trucs de 6 y 8 jugadors aixi com poder jugar a 2 a 4 y a 6 peces. es truc de 4 jugadors amb 6 peces es molt diferent a 2 . per exemple, a 2 peces pots prende un jo envit sense dur cap pece a 6 peces no si prens nas de dur (recordam que que a 2 peces el maxim de envits son 35 a 6 peces son 43) a mes amb mes peces nhi ha menos que empatan per tant es truc pero molt diferent i si mos agrada 1 poder jugar a 3 trucs diferents augmentara la nostra aficio.
se que deman molt i que tot aixo que deman du molta feina fer ho que aixo es una web sensa cap anim de lucre i que per menjar els webmasters an de fer feina com tothom no es poren dedicar 8 hores diaris a la web.
no se podria fer el campionat de balears de truc aqui?
amem si es proxims campions son de retruc.net
gracies
per cuant podrem fer truc a 6 y 8 jugadors?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bones Vespino.
Estic content de veure't per aqui!
Tot aixo que proposes es molt interessant, pero du feina, com tu be dius, per tant: quant podra ser? ni idea, ja ho veurem.
Lo del campionat, ja ho tenim en ment, pentura per nadal podriem fer el primer torneig virtual, a veure com va.
Una abraçada i salut!
Estic content de veure't per aqui!
Tot aixo que proposes es molt interessant, pero du feina, com tu be dius, per tant: quant podra ser? ni idea, ja ho veurem.
Lo del campionat, ja ho tenim en ment, pentura per nadal podriem fer el primer torneig virtual, a veure com va.
Una abraçada i salut!