Sobre el nou Compte Club Retruc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones gent, vists els comentaris que s'han escrit de la noticia del nou Compte Club que aviat posarem en marxa, crec necessaries unes explicacions.

Aquesta solució, no és fruit d'una "geniada" de l'equip de retruc.net, sinó que és una passa que volem donar profundament pensada i sospesada de fa mesos. El que es vol aconseguir és erradicar tots els problemes que crea el sistema de puntuació així com funciona en l'actualitat, que bàsicament es poden resumir en:

1.- Evitar la proliferació de clons que simplement es creen per desvirtuar el sistema de punts, que en essència, és bo
2.- Crear un lloc on els usuaris asidus i que volen donar un cert sustent econòmic a la web, hi puguin jugar amb certes garanties.

Cal saber un parell de coses:
a.- El sistema de puntuació no existeix a aquesta web des dels seus inicis, sinó que fou una afegitó per donar un punt més d'incentiu al joc, i no és el primer moment que s'ha plantejat llevar-lo pels problemes que du.

b.- La web seguirà sent totalment gratuïta per jugar a truc, només que serà com en els seus principis, sense punts.

c.- Aquesta web no treu cap benefici ni un.

d.- No és barat mantenir un servidor dedicat i la feina que s'hi ha dedicat és inmensa. Ningú ens ho regala.

Ara m'agradiaria replicar alguns dels comentaris directament:
no magrada la idea, i damunt tindre que pagar... ala vaaa entonces si que no valdra res aso
Estic d'acord en que no t'agradi la idea, però no exigim que ningú es registri en aquest nou compte... no has de pagar, si no vols.
vos agrada es truc o omplirvos sa butxaca??
Davant aquest dubte, m'inclinaria en què ens agrada el truc... o es que ho dubtes? Saps alguna altra pàgina on s'hi pugui jugar gratuïtament?
Això de fer pagar és una locura. Així va molt bé. Crec q en comptes de fer pagar haurien de començar a trobar mesures perquè no es bloqueji la pàgina quan hi ha molta gent.
Crec que fer pagar per jugar amb punts és una vergonya.
A més, aquesta pàgina deixarà de ser el que és.
No basta q et facin pagar per tot i ara tb x jugar a truc.... vergonyós.
Algú et fa pagar per jugar a truc? si és així, buf, si que està mal fet... a què pagues moltes coses que SI que et fan pagar? telèfon, l'ADSL, el mòbil... algú et convida a cridar pel mòbil gratuïtament? i els has fet arribar cap queixa a tots aquests? Pagar per serveis és una cosa molt normal en aquesta societat, en canvi, donar serveis gratuítament, com el que fa retruc.net és realment una cosa ben, ben rara, no ho trobes?
només ens faltaria haver de pagar per jugar amb punts!!! però si els punts són l'essència del joc senyors!!! què seria de retruc fora punts??!! per això men vaig al bar d'abaix de ca meva i al manco si guany m'hi conviden un beure!!!
Els punts són l'essència del truc????? al bar et jugues punts? on és això? retruc.net ha funcionat fora punts fa estona...
estau ben ferits, 30 euros anuals per jugar una estona a truc, si voleu tb possam truc taxes (cada pic q envides 1 euro i truc 2 euros) PER LAMOR DE DEU a on anirem a pagar
I cada cop que crides pel mòbil? SMS=1€?... no donis idees, que encara ho aprofitarem :twisted: Per si encara no vos ha quedat clar, retruc.net seguirà sent GRATUÏT

En definitiva, esper haver aclarit alguns conceptes que veig que estan ben embuiats, i vull tornar a defensar la nostra postura, amb aquesta decisió el que volem és evitar TOTS els problemes, que són molts, que du el sistema de puntuació així com funciona en l'actualitat.[/i]
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Copiaré lo que he escrit a sa pàgina principal... que potser aquí arribi a més gent:
Bones!

Primer de tot dir que, com han dit per allà, es joc seguirà sent gratuït... sense punts, però gratuït. Quants usuaris s'han omplit sa boca dient que els punts no els importaven? Jo no m'ho crec... clar que els hi importen!

A partir d'aquí hi ha moltes coses que s'han de tenir en compte... i discutir si fa falta, però no importa faltar a es respecte. Que ja som grandets... o no.

Hi ha una sèria de ventatges (ja descrites) i 'desventatges' a això de's Club Retruc... i pos 'desventatges' entre cometes perque per alguns ho seràn i per altres no. Ja que, com per totes ses coses a sa vida, uns estaràn d'acord... altres no, i remugaràn... uns altres votaràn en blanc (que ni els hi va ni els hi vé)... i els altres no faràn acte de presència :P

Normalment ses queixes dels que remuguen se solen sentir més fort que els que intenten fer entrar en raó. Però això no ho camviarem ni aquí ni a Santanyí (<i>pos <b>Santanyí </b> perque rima amb <b>aquí </b></i>).

Una de ses 'desventatges' que possiblement se veurà amb es compte gratuït serà que se veuràn moltes burrades a ses partides 'gratis'... però com que poc a poc sa gent s'anirà coneixent, durarà poc. Crec. Per lo tant... desventatge 'Light'.

Per lo tant, qui vulgui seguir jugant per passar s'estona... cap problema ni un, ho podràn fer de totes maneres. I qui vulgui 'competir', tenir a ma més opcions de's joc i contribuir a pagar lo que costa mensualment es servidor dedicat de retruc.net... haurà de pagar 2'5€ cada mes. Que ni és obligatori... ni tampoc cap burrada que fagi tremolar s'hipoteca.

Molta gent juga a truc per jugar... altra gent juga a truc com si pels punts els hi anàs sa vida. De fet jo crec que tota sa polèmica ve perque els punts deixaràn d'existir als que no paguin. Per lo tant... deixa de ser competitiu.

Està clar que és difícil deixar contenta a tota una comunitat de persones amb cara i ulls... i es més difícil deixar-la contenta a una que molts (que no tots) son, o som, anònims. I de fet entenc ses queixes d'una part dels usuaris (ses d'altres no, que se queixen per vici... i són els que més trampes fan).

Un dels grans problemes que hi ha ara mateix és la proliferació de clons que, com bé diu n'Obrador, desvirtua es sistema de puntuació... que en esència és bó. Hi ha gent que té 5 ó més comptes... lo que dona per resultat que sa clasificació deixi de ser justa.

Resulta difícil, per no dir imposible, evitar aquest fet (dels clons)... però s'havia de fer alguna cosa perque es joc fos una mica més just. A uns els hi anirà bé... a altres no... ventatges i desventatges...

No se no se... és un tema complicat, perque apart de tot això i per desgràcia, vivim a un país d'envejosos i materialistes...

Redeu quin totxo... salut!
Nataly
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 94
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 0:00
Ubicació: VALENCIA C.F.

Una cuestio al nou compte estara una nova sala de truc VALENCIA (SENSE L'AMO NI MADONA) desde el primer dia.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Això haurà de ser una mica més envant Nataly :wink:
Franco_El_Generalisimo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Contacta:

Jo tambe aferrare el que dit a la principal, ja,ja

" - No es podran registrar nicks que resultin ofensius, que puguin induir a error en la seva identificació, o que l'equip de Retruc.net consideri inadequats. "

Aquest apartat que va per jo?
Ho tenc que saber si el meu nick resulta ofensiu. Je,je.

Ale!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Ofensiu, no sé, però que pot induir a error en la seva identificació... ara figura't que qualcú es pensi que ha ressuscitat!!! :lol:
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

vadew...obrador pareix ke nomes tan caigut palos per aixo ke has proposat..be proposat.....avisat ...
nomes vull dirte que estic amb tu..ke ho trob be i ademes trob que sera la solucio, per aixo vull donarte publicament , primer les gracies per haver mantingut fins are aquesta web sense gonyarne cap duro ....inclus supos que palmant bastant de dotbers i hores de son, i per altre bande donarte es meu apoyo per seguir aixi.

MOLTES GRACIES:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Gràcies collons! s'agraeix :wink:
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Jo també vull recolçar aquesta iniciativa que ha pres l´equip de Retruc.net Crec que és encertada.
I al mateix temps agraïr s´esforç que feis, Obrador i companyia.

ENDAVANT RETRUC.NET !! :wink:
Franco_El_Generalisimo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Contacta:

Collons tu!!! Això si que ès confusió. Això de "gràcies collons!!" Què ès l'expresió o te refereixes al nick?, ja,ja
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

es perdal lo teu si ke es confucio....el Generalisimo escriguen en catala.....aiiii si en Paco aixecas es cap.........

un bonde.
Che_que_bo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Ubicació: València

:roll:
Che_que_bo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2007 1:47, en total s’ha editat 1 vegada.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones a tot@s,

En primer lloc, vull recolçar totalment la iniciativa del nou Compet Club Retruc.

Crec que tothom pot entendre que mantenir la pàgina activa costa uns diners, i que fins are mai sa cobrat res, i tot s'ha fet de manera desinteressada.

Però la gent ha de sabre que la finalitat principal des nou sistema, no es recaudar diners. La finalitat principal, es acabar amb tot aquests problemes que tenim, i cada dia n'hi ha mes, de clons i més clons, (jo som es primer que en tenc), de gent que se fa clons per ajudar al seu company a pujar, gent que perd punts aposta fent arribar nicks fins a 1200 punts per afavorir als seus amics, perjudicant així als altres truquers; gent que surt de ses partides just cuant van a perdre, i no parlem de sa gent que cuant dus dos pics seguits l'amo, te comensen a dir lo que no està escrit, etc etc. Crec que això es lo principal que es cerca.

Idò res mes, donar el meu soport a n'en Jaume Obrador amb la nova iniciativa, i animar a sa gent que ho provi, i si l'any que ve no les ha agradat, que fasin lo que trobin.
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Bon capvespre!

El que realment molesta es el pagar, pagar, pagar... sempre estem pagant per una cosa i un altre...però, al.lots, són 2'5 € al mes, el que te gastes amb més d'una tonteria, per tant, trobo totalment lògic que es demani una mica de doblers per mantenir açò i, per damunt de tot, per erradicar la proliferació massiva de clons i la desesperació obsessiva dels punts i escalar posicions (ei, alerta, jo també en tenc de clons, no amb 1200 o 1420 punts, però en tenc).

Bé, ara només falta saber quan es posarà en marxa i com s'aclarirà tot...començarem tots des de 1500 punts jajaj, LA FALT així t'agafaré jajaja :roll: . Cuida bé aquest tresor OBRADOR, i anims!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Hola a tot@s,

Fins ara no havia volgut intervenir, perquè després n'hi ha que diuen que som "els de sempre" qui sortim en defensa de les iniciatives de la web. Però veig que ja hi ha una sèrie de recolzaments, així que també hi diré la meva.

Gran avantatge i raó de ser del CCR: Estic totalment d’acord amb la iniciativa, així com amb el que han exposat n'obrador, en _WiL_, o en jocfora, entre d'altres. Però vull afegir que el millor avantatge de tots els del CCR és el que preveu aquest paràgraf de les normes que ho regulen:
"Els titulars de Compte Club Retruc estaran subjectes a les normes següents:
- En el cas que l'equip de Retruc.net consideri provat que un usuari ha fet trampes de qualsevol tipus, se li retirarà la possibilitat d'accés a les sales del Compte Club Retruc, sense dret a indemnització de cap tipus. Així mateix se li retirarà en el cas de demostrar conductes anti esportives, o mostri falta de respecte o mala educació envers la resta d'usuaris. (...)
"
Amb això es pot preveure que el 99% dels problemes que hi ha ara, deixaran d'existir, perquè tothom sap que si incorre en qualque falta de les previstes no podrà jugar més a les noves sales de competició.

Els 30 €: L'establiment d'una quota de soci del Club no té finalitat lucrativa, ja que n'obrador ha contractat un servidor nou aposta per això, que li costarà encara més doblers que fins ara. La finalitat és evitar que un mateix usuari tengui molts nicks, com ja s'ha dit.
N'hi ha que diuen que fins ara no els ha costat res jugar a truc, ... idò jo dic que fins ara a n'obrador li ha costat doblers que noltros juguem, i no està malament que ajudem un poc a pagar les despeses. I els qui vulguin jugar gratis ho podran fer. Que juguin bé o malament pel fet de no jugar-se punts ja depèn de cadascú, i segur que molts jugaran com sempre, només que s'haurà de mirar amb qui es juga, i això aviat es sabrà.

Dit això, que cadascú tregui conclusions.

Salut i sort, truquer@s!
Imatge
Respon