I DO NOT COMMENT
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:53, en total s’ha editat 1 vegada.
I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:38, en total s’ha editat 2 vegades.
I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola Nataly, gràcies per col·laborar amb retruc.net en forma d'enquesta.
M'agradaria saber quina és la finalitat d'aquesta i en quin benefici redundarà per la comunitat (si es duu a terme) en relació a la despesa de recursos del servidor, que no seria inobviable.
Gràcies
M'agradaria saber quina és la finalitat d'aquesta i en quin benefici redundarà per la comunitat (si es duu a terme) en relació a la despesa de recursos del servidor, que no seria inobviable.
Gràcies

I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:49, en total s’ha editat 1 vegada.
mmmmmmmm
Una pregunta.... ets sa de sa foto Nataly?

Una pregunta.... ets sa de sa foto Nataly?

jo diria que el percentatge de gent que té com a avatar una foto seva és baixissim.
De fet ara mateix no em ve ningú a la memòria i ja fa molt que volt pel fòrum.
De fet ara mateix no em ve ningú a la memòria i ja fa molt que volt pel fòrum.
res de res
cocotin l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 08, 2007 18:23, en total s’ha editat 1 vegada.
I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:33, en total s’ha editat 1 vegada.
I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Precisament per això li deman. Si a ella li demanen quina és la finalitat d'aquesta idea, i diu que així podrem coneixer a sa gent que no pot venir als sopars... És motius són bons, però si sa de sa foto no és ella no té massa sentit... I supòs que a molts lis fa vergonya que tots les vegem per aquí, a jo fins i tot men fa un poc... Però vaja, primer que diguin si és posible i després ja contestarem a l'enquesta... Ádeu!!
I DO NOT COMMENT
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 07, 2007 9:31, en total s’ha editat 1 vegada.
Haya pas! Que han vengut els reis avui, tualmón! Cristo, quina agresivitat continguda que duis...
A jo no m'agrada s'idea de ses imatges devora es nick, perque com diu es refrán: Quien a buen arbol se arrima, un mopi se le mea ensima.
I si que 'emprenyaria' més a es servidor, si... perque hi hauria més informació a haver de procesar i tal i cual.
A jo no m'agrada s'idea de ses imatges devora es nick, perque com diu es refrán: Quien a buen arbol se arrima, un mopi se le mea ensima.
I si que 'emprenyaria' més a es servidor, si... perque hi hauria més informació a haver de procesar i tal i cual.