sa senya des 7 de copes !!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

cassegai
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dl. des. 05, 2005 0:00
Ubicació: calonge

Bones a tot@s,

Coses rares havia vist per aqui, pero com lo d'avui horabaixa, no m'en record.

Jugavem jo i en falseta contra dos que no anomenaré per vergonya.

Un surt de madona, i en falseta (que duia l'amo) envida i saltre (es que no havia tirat sa madona) fa un tots, en falseta amb 34 pren, i a s'hora de mostrar envits es que tenia sa madona en treu 34 i guanya per ma.

Cuant hem demanat explicacions, mos ha dit que li havia fet sa senya !!!! d' es 7 de copes !!!

Es una llàstima trobar aques personal per sa web, darrerament es molt frustrant fer trucs amb gent que no coneixes.

Per això i per que son ses festes i s'han posat de moda ses gloses, n'es n'hi dedicaré una.

ai deu meu quin personal !!
que ja les se saben totes
sa darrera que han inventat
sa senya des 7 de copes

Paciència, molta paciència
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Cassegai, no te preocupis aixo esta a s'ordre del dia.

S'altre dia jugant amb En Reservada va pasar algo semblant pero amb Truc, Retruc, Val Nou i no men record si Jocfora i tot, pero es igual.

Li vaig dir a n'En Reservada " Trop que estan molt compenetrats aquest dos ......." contesta telepática varém tenir " Es que som bessons......, je je je " varem riure, varem perdre i bé que hi farem pasarem es temps.

Ni una colla molt entesa jugant a una taula fa aquestes jugades.

Simplement he posat aixo per fer-te costat i no estiguis totsol, i que putes que se sapi.

Molts d'anys a tots i a totes

:P :P Xisco Maset :P :P
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Amb lo de ses llamadas nasionales gratis això és un mal que no té cura...

A en Voltor (grande pácaro!) i a mi ens va passar algo paregut... no se deien res en tota sa partida. Un envidava i s'altre cantava... si trucavem era es que no havia de tirar es que feia renou... en fins! Cosetes així :P
RIBOT
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

bueno
amb lo den cassegai estic d'acord pq per desgrasia ma pasat i sa senya des 7 de copes no es molt fasil,i en se de dos q tampoc vull anomenar q en dues partides o feren,pero com diu pasiensia q es la mejor siensia,pero q no es per putejar el tio maset,coño amb ses senyes lo des truc es pot fer net,es sa des 7 de copes q es difisil de fer pq aqui la feim un poc difisil,la solem fer amb una sea a laira i pasam saltra seia darrera soreia detra si es es de copes i cap a lesquerra si es de bastos...jajjajajajajajaja
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

jeje, Ribot jo sé qui son aquests dos que no vols anomenar. Així que... paciensia que es la mejor ciensia.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

N'hi ha de tot color, inclus gent que no se diu res de tota sa partida i no se fan senyes (ho tenc comprovat) perque es puntero de sa rata no se mou d'un d'ells, i saben perfectament lo quye duen un i s'altre... Si es que la "picaresca" espanyola, també ha entrat dins s'apartat d'es truc...
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

be, no habia lletgit akest fil pero veig que no soc lunic que juga en contra de pitonisoos i adivins :lol:

He posat altre fil perl mateix tema pero com k no soc tant diplomatic he posat els noms de algun destos iluminats, perdoneu pero estic un poc cremat amb so tema.

P.D. En Valencia la seña per 7 de copes es pasarse les ungles per daball els ous. I es que hi han de listos.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Anit obserbaba una partida en la qual
Jugaven viciada vs vanderbar contra cabo vs sebastia_llinares
Primer cantó per viciada segon cantó per a cabo
fins a ací tot bé.
En el tercer cantó s'arriba 22 a 22 i ara ve la cosa.
Jo mirava les cartes de viciada i li repartixen as d'ors, l'amo i 7 de copes.
Viciada jugava tercera, de tal manera que ix vanderbar amb un 4, tira cabo un altre quatre i viciada envida, lògic. Cabo diu que no porta envit de tal manera que sabastia no vol, viciada juga el bord d'ors i sebastia truca.
Llavors vanderbar diu que porta un 3 així que viciada fa comptes de voler amb el bord un 3 i l'amo i així ho fa.
La sorpresa ve quan sebastia mata amb manilla d'espases i torna de madona,
(34 d'envit) i no vol. 8O 8O
I jo em pregunte, Estem davant d'un altre cas de la senya del set de copes? :think:
Potser viciada li va fer el senya a vanderbar i sebastia la va interceptar?
Despres és cert que sabastia gana el truc perquè li quedava espasa i gana la partida, però 22 a 22 no voler un envit portant 34 cal tindre , amb perdó, dos collons :clap: ,( o haver vist el senyal del 7 de copes :few: ).
Imatge

Amunt Sempre!!
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

CONY !! 8O
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Amic meu, a part de ses dues opcions que has exposat, jo en dic una altre: Que ni ha que juguen loguicament contra sa loguica, se arriscar ja que havia de trucar obligatoriament i no destapa masa el joc prenguent els envits :?: i si ho he entés bé encara li quedava s'espaseta, o sigui que de cap manera podia perdre el truc , i jo me deman cuant me dona aquestes cartes mestre Obrador :scratch: , jo diria que hi va haver interferencies a ses senyes, per pensar algo mal pensat, pero sense coneixer als jugadors a part de na VICI, vull reconeixer una explendida jugada que va sortir bé per part d'en LINARES
:clap::clap::clap:.

1er. Era peu, cuantes de combinacions quedaven per fer 35 envits i a més 4 més de 34 que encara el fotien per má

2on. Si no li prenen es truc, mala tarde queden 23 a 23, peró sa sort, sa puteria, ses interferencies :ditr: li a donat un altre opció de jugar.

Aixó es un món de lokkkkkkkkkos :think: i no te preocupis no fafaltaenvidar si duen per es truc :few:
** Xisco MASET **
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

Ido jo, amic masset, no crec que penssassin tan enfora. Cal saber si hi havia algu mirant sa partida, apart den Jose.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

pesero ha escrit:Ido jo, amic masset, no crec que penssassin tan enfora. Cal saber si hi havia algu mirant sa partida, apart den Jose.
No, soles mirabem morientes i jo, i el moro no es sospitós.
Per mi es el que diu xisco , el Sr. LLinares se la jugá al truc amb un bon parell de pilotes, fora pendre envits amb 34.
Quina sang mes gelada te el tio :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

OSTRES TU!!!
que fort la senya akesta de el 7 de copes!!
aixo de no prendre amb madona i 7 nant 22 a 22...
joder...
ejem..es mu fuerte
aqui hi ha... com els pollençins ho anomenam:
joc supterraneo o magia negra

s'auria de fer algo.
Aurien de donar un avis cuants jugadors de la mateixa conexio estan dintre de una taula. Aunque no juguin fer algún avis com per exemple el que hi ha cuant 2 que seuen estan conectats desde la mateixa red.

DE COPES AVIA DE SER EL 7!!!! :||: :||: :||: :||: :||: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

ep, ja destapam velles guerres? jeje :mrgreen:

Jo crec que en maset i en Jose tenen raò, tot i que es molt estrany que no prengui amb 34 env a falta de dos punts, però si no hi havia ningú mes mirant, no veig sa manera de fer trampes.
Imatge
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Aquest truc només sa podia perdre amb els envits :scratch: ,jo pens k sa la va jugar,xk,quantes vegades no haure perdut un tots o els envits amb 34 :cry: ..ufff(quan les prenc li dic al company,els he de perdre.....i normalment les perd,xk en treven 35 o x sa ma) s,aleatori es capritxos!!!Xro bé jo pens k les hauria pres i perdut com sempre,no escaliv,en Llinares va anar m,es viu.Ah!!!!una alte cosa! x jo hagues pogut prendre envits xk JO VAIG EN NA VICIIIIII FOREVER!!! :uep: :uep: :uep:
Respon