Dolenties (1ra estafa)

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Una estafa que s'ha sabut que hi ha per aqui es que hi ha gent que agafa dues comptes (fàcil si tens 2 e-mails) i juga ell tot sol amb dues finestres del navegador (patètic!). També emprenya molt que qualque jugador sempre hagi de fer dilenties (o sigui surtir i entrar de la finestra de joc) si jugues, jugues, si no, no.

Solucions: aixo es lo que vull que discutiguem aqui: llevar 1 punt cada 3 dolenties? o penalitzar d'alguna altra manera les dolenties? no ho se responeu i deis lo que trobau.
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Em pareix molt bé, això de llevar punts per fer dolenties o se juga a truc o no es juga. Si nó la partida torna molt avorrida si has d'esperar molt a cada rodada.
Plomer
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 01, 2005 0:00

Jo lleveria punts dels mercadors del joc llevera 1 x cada dolentia xo es ke tmbe es una putada. Tmbe magrrada molt akesta proposta de llevar punts x 3 dolenties esta be aixi ningu fera trampes x el msn... :D
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Enga mem si decidim com fer-ho. L'objectiu primer es evitar que algu pugui dir-se les cartes per MSN o similar, i tambe perque el joc sigui mes rapid i eficient. Faig un parell de propostes:

La idea seria llevar 3 punts i repartir-los entre els altres tres que juguen quan:

1.- es faci mes de 1 dolentia cada 3 rodades.
2.- cada 2 o 3 dolenties seguides

be mem que trobau o mem quan llevarieu els punts.

Salut i força!
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

me pareix molt be pero sunic responsable de fer dolenties es el q les fa
pertant me pareix que sunic sancionable en aquest cas es el que les fa i els punt se li han de llevar dels seus propis i no de sa partida que esta jugant perque si no el que te de parella a un tipo daquets pot perdre els seus perdegent el truc que juga
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Tens raó... però al llevar els 3 punts em referia del seus punts, no de la partida. Crec que es hora de posar solucio a aixo. Que trobau?
Josep
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 01, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

crec k si k ho podries mirar d fer. xo kom as dit k sigui kada 3 seguides xk si es vol posar musica o similar tmb s hauria d poder fer, sinos tmpoc passa res jugam sense escoltar musica i aixi ens cncentram mes :D
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual

yo els diumenges mir es futbol per internet pero tenc clar que si faig un truc estic en es truc i si no puc mirar es resultats posare sa radio pero fare un truc a gust
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Jo estic totalment a favor amb això de llevar punts per dolenties consecutives. Fa molta rabi que sa gent jugui amb so sms.
Undertaker
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
Ubicació: Palma

Lo més fotut es que tardin mitja vida per tirar una carta, que per fer una mà te tiris 5 minuts... i una partida que podria acabar en 20 minuts o 30, es faci eterna i estiguis 1 hora davant l'ordinador... xq algú està liat amb altres coses.
Jo donaría 3 sortides de la partida (com a molt 5): després cada sortida que tengués una penalització considerable (de 3 a 5 punts) Per el simple fet que... imaginau-vos, una partida "guapa" i en el tercer cantó es juga tot... hi ha una parella que pot parlar per msn i un altre no. La parella del msn s'estimen més sortir uns quants cops per parlar, encara que perdin punts, x aixi intentar guanyar la partida, i els punts que guanyes a la partida, superen els perduts per "dolenties".
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual

jo crec undertaker que amb tats com som si despres de els punts que es perden nhi-ha que encara fan punxons la solucio mes sencilla es jugar amb gent que no en faci
poc a poc es niran fent grupets ,ja voras com aixo va canviant cada dia mes.
igual que a lescola o a la feina sempre hi-ha un parell de grupets aqui se acabaran fent i tots ta feliços
pero lo de es punts no domes a de esser punts i ja si encara de llevarlis punts segeixen cada x punts perduts sels auria de engegar de sa partida amb la perdua corresponent de 24 punts
si encara aixi no lis fugen ses ganes domes sha de augmentar el numero de punts que es perden
putrum
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00

Aixo des msn no es res, se veu q lo darrer en dolenties es xerrar x telefon, crec k es sa gent q te ono, pero be no ho se cert, pero vaja, gent q te telefon gratuit....i clar... se van dient kina jugada han d fer i kina carta tirar, no diria noms, no magrada, pero me va decepcionar molt k ell precisament ho fes, pk es bon tio, en Jauper es un dakests k empren telefon, val, no si pot fer res, pero k almanco no enredin sa partida pk en vaig fer una contra ells(k per cert vaig guanyar), i se veu k tan d discutir per telefon tardaven un ou!!
Res aki keda dit!
jauper
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 30, 2005 0:00
Ubicació: Palma

Hola a tots i especialment a tu Putrum.
Avui un colega trukero ma dit ke volie xerra en jo perke en es foro se deie ke jo jugave per telefon.
I are es cuant i perke u entengui totom, mallorquins y forastes e de di ke " JURO POR MI HONOR QUE NUNCA HE JUGADO UNA PARTIDA NI CONTIGO NI CON NADIE POR TELEFONO ".
Intentant sebre perke de ekeste acusasio e fet molte memori, i tenc une petite nocio de ke igual une vegade, ni me enrecord si ere jugant en tu o emb ki i diguent ses mil tonteries ke erribam e di, jo pogues ve dit, i si u vag di no u neguere, ke jugave per telefon si es meu compañero tardave molt e tira i es joc enave lento, per ello de posarli une excuse. Per cert, es sisteme no deu se molt bo perke dius ke vares goña se pertide lo cual me corrobore ke es truc no depen domes de es sisteme de señes ke se fan si no se tenen ses cartes ke ajudin o es ferols te surtin be si no les dus.
Estam crec ke tots jugant pertides on es compañero i es contrincants tarden molt e tira i no se ma ocurrit mai pensa ke jugan per telefon i si me diguesin ke u fan perke jugan en " palomas mensajeras " tampoc vendria e nes foro e dirlis ke son un tramposos de merde.
I no es per defensa e ningu perke me empreñe molt lo des MSN pero se realitat es que ses señes, MSN, telefon, palomas mensajeras i mil maneres mes ke segur ke ia no tenen molte diferencie. Es die ke tu Putrum o es ke sigui vulgui ke li digui varies meneres de dirse ses cartes, en molt de gust les i explicare.
En lo ke mi me efecte, torn repeti, juc en sos comentaris des costat de ses cartes, ni tan sols fag señes.
I com tu dius cuant et despedexes................Res aki keda dit!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bones!!! Estic totalment d'acord amb la mida de les dolenties que proposa n'obrador, tot i que jo en seria un perjudicat pq sol sempre jugar en hores de feina... però és una mida d'allò més útil, ja basta la tensió que comporta el joc en sí, i que no te venguin apenes cartes, ni que te surti res, i encara damunt veure que sa parella contrincant fa dolenties... crema bastant. Respecte a lo del teléfon, no sé qui es qui practica aquestes tècniques ni m'importa, però els que el fan servir, fan que tota l'esència d'aquesta pàgina cada dia mes currada es perdi, i és una pena. Que caigui damunt la conciència d'aquells que utilitzen mesures externes, a les que possibilita la finestra del propi joc.

MALGAROTH
Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

BONA GENT!! hi ha gent k lo de ses dolenties ho te superadisim, han trobes altres formes de fer trampes, xerren x telefon(en jauper x exemple algun pic), xerren amb micros, supos k enxufen al msn, i se xerren x alla(maseto i jondhalar ho fan). Es mal de demostrar, cert, pero kuan una parella, no xerra per el chat del joc, i els estas 7, 8, 9 mans pendent, i veus k no se fan una puta senya, algo raro pasa no, i a vegades se destapen tot sols, fent jo envit sient laltre ki du els envits, etc.... coses k fan molta oloreta jeje, aki keda dit, obrador ja faras el k trobis oportu. AH! LEON sempre caus tio!!! sempre sempre sempre i deixa sa gent tirada, i kuan juga tarda moltsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim, jo k se k putes deu fer, pareix k ho fa aposta pero. enga, salut!
Respon