mostrar cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

No estic d'acord amb es resultat final.... Jo don es meus 3 vots a sa rersposta q SI. Es resultat final es 53 - 53
Tens por d q te retruqui amb un 4 i el te mostri ? jiji :P
carajillo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 0:00

Jo tampoc que hi estic... En Cristo te raó, i per una cosa ben sencilla: si la opció de basta de donar feina a n'obrador s'ha comptat com a no mostrar cartes, l'opció de cristo és una artista no s'hauria de contar com a vot a favor també? Més que res perque no veig del tot just que hi hagi 3 opcions amb les quals decantar-se per no mostrar cartes i domés dues per opinar que s'han de poder mostrar.... Però vaja si n'obrador troba que ja basta de donar-li feina, "que así sea"...encara que ho podia haver dit a n'es principi i deixar-mos d'enquestes no? Però bé és sa meva humil opinió, sense segones intencions ni res parescut, esper que es mister no s'ofengui.... :roll:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Meam, valientes! :mrgreen: Ho havia dit al principi, no que no ho volguessim fer, i a més a més i ben CLARAMENT quines opcions comptarien pel SI i quines pel NO, ja que l'enquesta era un poc "difusa". És l'escrit que ve just després de l'enquesta, o podeu llegir, és de dia 19 d'octubre, 4 minuts després de fer-se l'enquesta, i diu:
Au, votau meam que trobau.

Jo afegiria que les opcions 1,3 i 6 seran considerades com a vot "NO ES PUGUIN MOSTRAR CARTES" i les opcions 2 i 5 que "SI ES PUGUIN MOSTRAR CARTES", la opció 4 comptarà com a vot en blanc.

Apa, salut!
Vos ho pos aquí per si no ho sabeu trobar. Una enquesta és una enquesta i s'han de saber acceptar els resultats, a més també vaig dir clarament que no vol dir que això sigui una cosa eterna, podem tornar a votar, en un futur.
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Perdona Obrador però al principi et vares fer la pixa un lio amb els numeros perqè posares sa 7 i no collava res.
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Això es tongo, TOOONGOOO, ja,ja
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Ejem, ejem........ no sé jo si això és...........
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

Es que ses respostes tenien trampa, que no ho veieu homos?
Retruc.net per sempre !!!!
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

FRAUDE
Respon