someone with this name is connected

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Bones, ara vull entrar dins sa sala per jugar i quan entr me diu... someone with this name is connected.

que raro.. no m'havia passat mai.

insistirem...

saluuut gent
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola bud,

A jo tambe m'ha passat, i no vaig tenir mes remei que reiniciar s'ordinador i tornar a entrar.

Au, mos veim
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Bones no sé si ho sabré explicar tecnicament però crec que hi ha uns segons en que maldament tu no ets a la pàgina físicament, encara hi ets. El que has de fer és esperar un poc i tornar entrar. Sinó reinicia el navegador i ja estarà.

Sort!!!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Benvolguts,
Avui m'ha tornat a passar lo mateix, he provat sa fòrmula de'n Reservada i tampoc.
S'única manera de poder-ho fer ha estat eliminant les cookies i arxius temporals d'Internet. Trigues una mica menys que reiniciar el PC com diu en Jocfora però es un engorro.
No sé si es un problema de les cookies, de les quelys o qué.

Salut
Devil
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 0:00

Hola, bones a tots, aixo que deis, que sa pagina te diu que ja hi ha algu conectat amb es teu nom, a jo ja ma pasat un parell de vegades (i un parell no son dues, jejeje), i ara mateix m'esta pasant, cada vegada que intent entrar a sa sala 1, me diu això mateix, i he tancat es navegador, i no ha nat be, despres le tancat i ho he probat amb saltre navegador(firefox) i tampoc nada, despres he reiniciat sordenador, i tampoc res, ja no se que he d fer, ara provare aixo de borrar els archius temporals amem si aixi va be, si no torna a dir res, esque ha nat be, jejeje deu i bonda.
Tres tresos mai perden
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

A JO de moment no ma pasat, i mirau que ho es de raro, perque totes ses putades me pasen, jejejee. :P :P

Inclús lo contrari de lo que tu dius DEVIL, que tres tresos mai perden, ido crec que jo som un cas raro en pareill d'extinció perque com a cuatre o cins pics darrerament he perdut amb sos tres tressos ditxosos :P :P

Ala salud i força.

:P :P XISCO :oops: maset :wink: :wink:
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

Bones a tots, i perdonau el retràs en la contesta :oops:

Aquest error és del programa del servidor, i no del navegador. Passa perquè pel que sigui es perd la connexió del client (jugador) amb el servidor (programa) i el programa no se'n tem, i es pensa que el jugador encara es dins. Al cap d'un cert temps sí que se'n dóna compte i torna tot a la normalitat, per tant la única solució de moment és esperar uns minuts (no tenc controlat quants) i tornar de provar a entrar. No val per res esborrar cookies, reiniciar l'ordinador ni res de tot això :roll: (ara bé, si vos entreten, mestrestant, no és dolent reiniciar l'ordinador, sobretot si és un Windows :lol: )

Per tant, i una vegada més... paciència :wink:
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Em sembla que jo sé que passa aquí, no sé si sera bé contar-lo aqui en aquest fòrum. De totes maneres millor no contar-lo i així evitem una estampida.
El problema sóc jo, així és, sóc solament jo.
Si us fixeu quan passa això sempre està el nom del Pasificador pel mitjà. No és que estigui orgullós de fer-lo, és que m'insultin pel xat o es passin de tocacollons em posa dels nervis, i un dia jugant amb la informàtica vaig trobar un mètode per a fer petar la comunicació del servidor. I "buala" es va fer la llum.
I aquest descobriment ho dec a la meva llista negra de nicks, com bé sap bud-ice, Mcenroe, taya, estornell, ayayay. Aquests són els quals saben que passa quando quedes impotent sense poder acabar un truc. I ara vénen els quals ho fan non grat (de-pina, mallorkina, tamudator, i un parell més).
I ara un consell de ximple, tots els quals es creuen què fent tonterias en internet estan impunes de qualsevol venjança, el segrest de la web crec que només va ser un avís. La impotència que creen els altres m'alimenta al meu per a trobar nous trucs per a fotre'ls.
Esper que amb aquestes paraules la gent pugui fer un pensament, i serveixi d'alguna cosa.
I per cert no m'amago darrere d'un nick em sembla que qui mes qui menys em coneix. (El-pasificador=buit-=bambol=jove i etc.. je,je)
I per acabar, als administradors de la web, això té solució, ja ho comentarem més endavant en privat no sigui que després no tingui solució i tot el món ho sàpiga.
Espero que no se'm malinterpreti, sempre m'ha agradat el truc, i estic disposat a ajudar en el que pugui per al bon funcionament d'aquesta web. Si no fos així m'hagués quedat en l'anonimat.
Au, això es tot fins un altre i bon truc a tots/es.
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Per cer per es qui no hem coneix aquest soc jo.
http://www.retruc.net/modules.php?set_a ... _photo.php
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Idò, i jo que pensava que era per les quelys, catxis :wink:
Imatge
Respon