Bones, com va, va be? si eh, i se compon, au ido, k duri. Ara k ja he fet es peasso jejeje, era per parlar ke no hi ha manera de poder jugar, alguns dies directament ja ni m'obri sa pagina, i se k es cosa d sa pagina kuan me passa aixo, pk deman a altra gent si li va be i m diuen k no, fins aki correcte... mala tarde...El k m pasa ara es k kuan vaig per carregar s'apartat de "retruc" per poder jugar, poooooooos me surt una col.lecio de errors tals com akest:
Warning: socket_connect() unable to connect [111]: Connection refused in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 205
i aixi bastants, com k no se com va sa cosa akesta, se programar lo just i necesari xDDD. M'agradaria saber k passa.... si soc jo o ke....
Gracies i salut
MOLTS ERRORS
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- Peregarcies
- Truquer novell
- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
No és problema teu, a jo també me passa. Esperem que s'arreglin aviat tots aquests errors que té la pàgina i el servidor últimament i que poguem tornar a jugar. 

- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Darrerament es dificil jugar un truk!!!
O deu ser s'hora a sa que intent entrar. Normalment no hi ha manera ni de que me carregui sa pàgina.
Que hi farem????
Pacienci i mentres tant farem es truk a nes bar amb es cubata o sa canya a sa ma!!!!!!
Salut i foraça a n'es ..
O deu ser s'hora a sa que intent entrar. Normalment no hi ha manera ni de que me carregui sa pàgina.
Que hi farem????
Pacienci i mentres tant farem es truk a nes bar amb es cubata o sa canya a sa ma!!!!!!
Salut i foraça a n'es ..
Que em corregeixin si m'equivoc, però em pareix que això és degut a que sa pàgina creix i creix i es van afegint coses a petició d'usuaris, i clar, el servidor ha de poder cobrir aquestes demandes... Això creix senyors!
Tot es sol.lucionarà, poc a poc i amb bona lletra.
Tot es sol.lucionarà, poc a poc i amb bona lletra.