Quan puc trobar algú per fer un truquet?

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Undertaker
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
Ubicació: Palma

Quina hora es la més idònea per trobar gent per aqui x fer un truc?
A mi els vespres de part de tard me va bastant b (23:30 mes o manco).
Per cert, m'he descarregat el Java aquest, ja està instalat, m'he ficat dins a "retruc" i he trobat com un "chat", supos que allà es on podem elegir els contrincants, però en aquests trucs virtuals quanta gent es necesita per jugar? es pot jugar amb 2? hem d esser 4?
Bé en definitiva, m'agradaría saber quant puc jugar amb algú, me fa ganes provar-ho.
I un altre questió... on jugau un truc normalment vosaltres? on vos reuniu (que no sigui a través per internet)?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Benvingut undertaker :D

Quasi cada dia es fan partides per aqui, el problema es que han de ser 4 i es difícil, a vegades, coincidir 4 personer, pero hi ha die que arribam a ser 10 o 12 a la vegada. La millor hora per trobar gent es de 20:00 a 22:00, mes o manco, per tant si et pots connectar devers aquestes hores sempre trobaras algu per parlar i jugar. La manera de jugar es, efectivament, aixi com descrius: primer hi ha un xat on es formen les parelles i en ser 4 ja es pot jugar.

Mem si ens topam algun dia!

Salut,
Jaume.
Undertaker
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
Ubicació: Palma

Gracies, a veure si algun día puc entrar i fer un truc que me fa bastantes ganes, ja que lo poc que havia trobat de Truc per internet era del tipus valencià, sense l'amo i sense sa madona... i realment prescindir d'aquestes dues peces no es el mateix.

Fins aviat!
Respon