partides perdudes sensa jugar

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

bones obrador.
me pareix fatal lo de cada setmana perde una partida si no jugas. habem molts que de vegades no podem jugar per feina (entre setmana un fa feina ) i els caps de setmana cuant un te temps de vegades no hiha gent abastament o simplement no li agrada la companyia.
jo crec que si hiha cualcu amb puntuacio alta que no juga per no perde punts el seu problema es (es perd el pler dun bon truc)
jo crec que aquesta decicio auria de esser votada ¿no creus?
jo fa daves 3 setmanes que no juc i com pots comprovar no tenc puntuacio alta pero cuasi cada dia estic pel forum
salutacions.
en motorino :lol: :lol: :lol:
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

Hola vespino,

Volia dir-te que hem rebut moltes felicitacions de part d'uns quants usuaris.

Ha esta una cosa que hem decidit així després de molt de temps de pensr-hi i rumiar-hi, i hem d'aplicar una mesura que afecti a tots els usuaris no només a uns quants. L'unic que passa es que si estas mig anys sense jugar tornes a tenir 1500 punts.

Aquesta mesura es per poder fer baixar els usuaris que estan al Top i no juguen per mantenir els punts, i no haver-los de tenir alla davant. Pensa que es com l'ATP del tenis, que si un aconsegueis ser el numero 1 no s'hi queda per sempre.

Amb això no vull dir que no estiguem oberts a les vostres opinions, ja que sempre han estades tingudes en compte.

Au ido, molta sort i...bons trucs!!!
hercules
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 24, 2005 0:00
Ubicació: inquero

Trob que l'iniciativa esta molt be!!
No se si demanare molt pero es posible que si un jugador fa per exemple 3 mesos que no juga sigui donat de baixa?????
Es que hi ha infinitat de gent que no ha jugat mai i lo que fan es estorbar mes que una altre cosa.
També siria una mesura per filtrar a sa gent que te varis nicks, que per aqui en volten alguns amb 6 o 7 nicks.

Be dit aixo repetesc que es una bona mesura per iwalar ses posibilitats de tots per ser alla a dalt
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

aprovat per majoria absoluta¡¡¡¡ :lol: :lol: :lol:
pero no podria esser que es perdes sa partida a partir de sa 3 setmana fora jugar? per mor des motius que he descrit antes
salutacions
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Sí, samadona, jo també hi estic d'acord, amb aquesta mesura.
Això sí, els usuaris hauriem de saber a què ens hem d'atendre, i per això hauria d'estar clar i explicat a qualque lloc com es compten els terminis, o sigui si compten setmanes naturals o compta des de la darrera partida; quin és el termini a partir del qual es descompten punts; i també quants són els punts que es perden en cada cas.
Repetesc, la norma me pareix encertada, però hi trob a faltar informació.

Salut truquers, :wink:
Queralbs
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Crec que tot això es mereix una explicació més profunda: :)

Cada matinada de dissabte a dimuenge, devers les 6:47, el programa mirarà qui no ha jugat durant 2 setmanes abans i simularà una partida perduda amb un jugador de 1500 punts. Tot això en resum, però anem a veure algun cas pràctic:

- Un jugador amb 1600 punts que juga un dijous, per exemple dia 1, fins el diumenge, 18 a les 6:47 no se li restaran els punts. uns 15 punts en aquest cas. Vol dir que ha pogut estar fins a 17 dies sense jugar, ara bé, l'altra setmana, si no torna a jugar, se li tornaran a llevar uns 14 punts, i així, setmana a setmana, fins que torni a tenir 1500 punts. Per tant amb devers 2 mesos haura perdut els punts guanyats.

- Un jugador amb 1700 punts que juga un diumenge, per exemple dia 1, i no torna a jugar, el diumenge dia 22 se li restaran els punts. Uns 18 punts. en 3 setmanes ha perdut 18 punts...

Vol dir tot això que un pot estar entre dues i tres setmanes sense jugar i no perdre cap punt, depenent del dia de la setmana en que es juga. Però si continua sense jugar, cada setmana se simularà una partida perduda... que no és tant, al cap i a la fi.

Bé... esper que hagi quedat més clar... :wink:
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Gracis per s'explicació Obrador. Crec que ara esta clar per tothom!!
Jo ara venia a demanarte el mateix pero veig que ja no importa.

Aixi que a jugar, " que el que no corre vuela"
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Contacta:

Obrador,

Ha quedat ben clar; gràcies pels aclariments, i com diu UELlosetina .. ara a jugar.

Salut truquers
:) Queralbs
Queralbs l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 03, 2006 23:56, en total s’ha editat 1 vegada.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Acab de perdre una partida i ni he vist ses cartes :lol: :lol: :lol:
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Jugar després de sa resaca de dimecres 'es lo que tiene'! :lol:
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00

N'obrador va dir:

"Cada matinada de dissabte a dimuenge, devers les 6:47, el programa mirarà qui no ha jugat durant 2 setmanes abans i simularà una partida perduda amb un jugador de 1500 punts. Tot això en resum, però anem a veure algun cas pràctic:

- Un jugador amb 1600 punts que juga un dijous, per exemple dia 1, fins el diumenge, 18 a les 6:47 no se li restaran els punts. uns 15 punts en aquest cas. Vol dir que ha pogut estar fins a 17 dies sense jugar, ara bé, l'altra setmana, si no torna a jugar, se li tornaran a llevar uns 14 punts, i així, setmana a setmana, fins que torni a tenir 1500 punts. Per tant amb devers 2 mesos haura perdut els punts guanyats.

- Un jugador amb 1700 punts que juga un diumenge, per exemple dia 1, i no torna a jugar, el diumenge dia 22 se li restaran els punts. Uns 18 punts. en 3 setmanes ha perdut 18 punts...

Vol dir tot això que un pot estar entre dues i tres setmanes sense jugar i no perdre cap punt, depenent del dia de la setmana en que es juga. Però si continua sense jugar, cada setmana se simularà una partida perduda... que no és tant, al cap i a la fi."

Doncs bé, jo vaig jugar el dilluns dia 5 de juny; així, el dissabte dia 10 el programa tocava comptar que aquella setmana havia jugat, i l'únic dissabte que havia de comptar que no havia jugat és el dissabte 17; per això no em tocava descomptar punts fins el diumenge 25 (si la propera setmana no hagués jugat). Però per sorpresa meva, aquest matí veig que ja m'han descomptat 19 punts.
Una de dues, o l'explicació no és correcte, o el programa no funciona bé.

Salut i sort,
secretari.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Uep!! 8O quins reflexes.

Efectivament hi ha hagut negligencia en aquest afer. Culpa d'un error del programa, ha llevat punts si no s'havia jugat dins els darrers 7 dies, afortunadament, però, l'error ja ha estat corregit.

Demanam disculpes als afectats :mrgreen: :mrgreen:

Salut!
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00

Gràcies per la correcció, i per la rapidesa. :D
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

I jo em demant, i n'obrador no li resta punts ningu, perque sa darrera partida era per el desempre se segona de ses darreres al mes 8, i continua tinguent 1720, je,je
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Pasificador bona observació si es correcte, pero per sa meva banda com se sol dir amb bon mallorquí.
"" A l'amo no li diuen res, es ell que diu a n'els altres......,"" :twisted: :twisted:

Només faltaria que sapigués com fer ses mangarufes i anàs el darrer, :P :P jaja.

Per lo que a mi respecte té inmunitat truquera.

:P :P Xisco Maset :wink: :wink:
Respon