Bon dia a tothom, família truquera,
tal vegada ja se n'ha xerrat al fòrum, el meu dubte és si hi haurà l'opció més endavant de tirar la carta tapada a la 3ª mà.
Salutacions!
Tirar mort
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Si, clar que si. no ho haviem fer per que no ens decidíem pe la manera com fer-ho i va quedar aparcat. Ja que has encetat el tema, a veure quines idees teniu? la idea és que ha de poder funcionar tant amb ordinador com en mòbil, en ordinador és fàcil: click amb botó dret, però, i amb mòbil? com farieu per quan es toqui una carta aquesta es tiri morta? idees?
Gràcies!
Gràcies!
Ordinador, com dius, fàcil!
Sobre el mòbil, sense conèixer gaire els "intringulis" de la programació...
1. Afegir botó petit que només serveixi per, a la tercera mà, estigui habilitat i impliqui tirar la carta tapada? El podríem situar a damunt del botó "Tu", o bé devora el "Joc Fora" (imitant el botó del 3r so especial, que es troba a l'esquerra devora "Tots")
2. Introduir una funció que si es manté la carta pitjada, a la tercera mà, 3 segons quan te toca, aquesta se tirarà morta? (igual és una opció delicada / massa complicada)...
Entenc perfectament que amb el mòbil sigui un bon mal de cap

Sobre el mòbil, sense conèixer gaire els "intringulis" de la programació...
1. Afegir botó petit que només serveixi per, a la tercera mà, estigui habilitat i impliqui tirar la carta tapada? El podríem situar a damunt del botó "Tu", o bé devora el "Joc Fora" (imitant el botó del 3r so especial, que es troba a l'esquerra devora "Tots")
2. Introduir una funció que si es manté la carta pitjada, a la tercera mà, 3 segons quan te toca, aquesta se tirarà morta? (igual és una opció delicada / massa complicada)...
Entenc perfectament que amb el mòbil sigui un bon mal de cap

També! al cap i a la fi alguna cosa que des del mòbil no sigui intuiïtiva ni pugui passar "per equivocació". També pensava que s'ha de tenir previst poder tirar mort a la segona en cas d'empat a la primera
Bones. Jo de informatica 0. Pero hu arreglaria amb un butó hi ha puesto de sobra
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Això per descomptat!!lafaltaenvide ha escrit: ↑dl. oct. 04, 2021 11:40
Ojo on el poses, no vajes a tapar el botó de vore L'amo que tenim els moderadors![]()

m'agrada això del botó per l'amo
jejeje
idò un botó, si és factible, sembla bona opció

idò un botó, si és factible, sembla bona opció
Pensau que tirar una carta morta te el seu sentit ,als campionats de mallorca si tires la darrera carta morta els teus envits no conten
Tota la raó! si la tires morta aquesta carta "desapareix" del joc. Hi ha tornejos on demanant permís, te la poden girar... jo no hi estic d'acord
Hola miquel ,si ,al campionat de truc de mallorca de fa molts anys ,si la tiraves morta te la destapaven ,pero tambe si la tiraves morta els envits que duies no contaven