Bon dia a tots i a totes ,ahir i com molts de dies vaig tenir una conversa amb el senyor Etoo.
En primer lloc Etoo publicament et vull demanar una disculpa cap a tú ,a vegades jutjam sense conèixer i ens equivocam ,m has demostrat ser un bon tipo ,així què aquí la meva disculpa.
Del que xerrarem ahir de les millores hi ha coses que estic amb tú ,per no dir totes,però a vegades es mal de fer contentar a tothom .
Sobre les partides abandonades com ja ha dit En Jaume Obrador cercam un sistema perquè no perdis els punts el què va guantant la partida .
Xerrarem dels envits ,què la maquina el minim envit son 20 ,això molta gent no ho sap i efectivament com
al campionat de mallorca i casi tots o tots els pobles el minim envit es UN , es a dir un 7 , son 7 envits , això ja ho hem discutit bastantes vegades però ningú diu la seva , “ ojo “ per jo no hi ha debat , el minim es 1. S , As d’ oro es 1 envit .
Xerrarem també del jocfora devant l’ envit , efectivament es una norma implantada l’ any 1988 al primer campionat de truc de Mallorca , implantada pel senyor Lluis Segura , i el joc fora va davant l envit si senyor .
I també xerrarem d ‘ un altre tema , què es els punts què ens jugam a la partida i també jo pens igual qué tú ,no record bé perquè es va se decidir antigament puntuar així, i aquí rebem els dos Juan , casi sempre ens jugam 8 si guanyam i 16 si perdem, i clar , com ja te vaig dir ahir i aquest tema el vaig treure jo es injust per a mi i per a tu .Posaré un exemple futbolistic:
L atletic de madrid va lider , i visita Huesca què ca dels darrers , si guanya suma 3 ,si guanya huesca no suma 6 , no sé si m’ explic .Es a dir , consider una mica molt injust , no se si dir-li descompensat el 8/16
9/15 . Qualsevol et pot guanyar ,es un joc .Però es injust què un usuari amb 1000 punts perquè tengui 30 abandonos i jugui alegre i fent desastres et puga guanyar 16 punts
Aprofit per saludar a tothom,esper què tots estigueu be de salut
Visca Retruc.net
Caimari - Etoo
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Bon dia Caimari. Lo primer, no m’has de demanar cap disculpa ni mitja, nomes faltaria aixo.
En segon lloc no se com pot tenir es cap tant clar ara mateix per escriure aquesta parrafada tant be... i referent en es temes que dius, pues estic bastant dacord. Lo que xerravem ahir era aixo: es truc lo bo que te, es que SEMPRE qualsevol pot gonyar. I partint d’aqui es tema des 8/16 es descompensadissim. Pero mes important per jo seria lo des envits, quan dus 7 d’envit, te guanyen amb 4, i clar, aixo no es correcte i quan se pugui trob que s’hauria de corregir igual que el tema de fet un joc fora quan ja hi ha un tots per enmitg... lo que va passar ahir no crec ni que fos un abandono, sino que es temps que conta es punts, si un esta despistat o si va amb mala fe i surt, te quedes amb cara de collo i partida cancelada... potser se pugui establir una norma, que en tot cas, com sera sa mateixa per tothom, haura de ser justa, perque tothom tendra sa mateixa... Bueno un saludo i enhorabona per sa pagina.
En segon lloc no se com pot tenir es cap tant clar ara mateix per escriure aquesta parrafada tant be... i referent en es temes que dius, pues estic bastant dacord. Lo que xerravem ahir era aixo: es truc lo bo que te, es que SEMPRE qualsevol pot gonyar. I partint d’aqui es tema des 8/16 es descompensadissim. Pero mes important per jo seria lo des envits, quan dus 7 d’envit, te guanyen amb 4, i clar, aixo no es correcte i quan se pugui trob que s’hauria de corregir igual que el tema de fet un joc fora quan ja hi ha un tots per enmitg... lo que va passar ahir no crec ni que fos un abandono, sino que es temps que conta es punts, si un esta despistat o si va amb mala fe i surt, te quedes amb cara de collo i partida cancelada... potser se pugui establir una norma, que en tot cas, com sera sa mateixa per tothom, haura de ser justa, perque tothom tendra sa mateixa... Bueno un saludo i enhorabona per sa pagina.
Bon dia!
Referent a tots aquests temes,estic totalment d’acord amb en Caimari i com no amb n’Etoo.
Es tema punts segons es meu parer és molt injust,no se de quina manera o quin sistema s’hauria d’emplear,per solucionar-ho,però no pel simple fet de tenir més punts ets millor que un altre...
Potser jugues més i tens més opcions,dus una ratxa...etc
El que pareix és que penalitzen als que juguen molt i tenen punts,que són els qui realment fan que aquesta pàgina torni ser lo que era fa anys i premien als que entren poc i tenen un nivell similar i menys puntuació.
Crec que hauria de ser un sistema més just.
Es tema d’abandonar i que se canceli sa partida,tampoc me pareix bé.
Si començam no fa res,però que abandonin quan està guanyat fa molta ràbia. A vegades és sense voler però altres no.
Bé aquí teniu sa meva humil opinió.
També ja que som aquí vull donar ses gràcies a mestre Obrador per haver tornat a reactivar aquesta pàgina que a molts ens ha donat vida en aquest temps que corren.
Salut per tots,i bon trucs!
Referent a tots aquests temes,estic totalment d’acord amb en Caimari i com no amb n’Etoo.
Es tema punts segons es meu parer és molt injust,no se de quina manera o quin sistema s’hauria d’emplear,per solucionar-ho,però no pel simple fet de tenir més punts ets millor que un altre...
Potser jugues més i tens més opcions,dus una ratxa...etc
El que pareix és que penalitzen als que juguen molt i tenen punts,que són els qui realment fan que aquesta pàgina torni ser lo que era fa anys i premien als que entren poc i tenen un nivell similar i menys puntuació.
Crec que hauria de ser un sistema més just.
Es tema d’abandonar i que se canceli sa partida,tampoc me pareix bé.
Si començam no fa res,però que abandonin quan està guanyat fa molta ràbia. A vegades és sense voler però altres no.
Bé aquí teniu sa meva humil opinió.
També ja que som aquí vull donar ses gràcies a mestre Obrador per haver tornat a reactivar aquesta pàgina que a molts ens ha donat vida en aquest temps que corren.
Salut per tots,i bon trucs!
- ColinMcrae
- Truquer novell
- Entrades: 7
- Membre des de: dv. març 18, 2011 0:00
- Ubicació: Campos
Bones, idò si, també trob que està descompadíssim sa puntuació de ses partides. I pel que fa als abandonaments, una solució podria ser que quan un es desconnecta ( sigui la causa que sigui), tenir dues opcions: o poder cancel•lar els qui van guanyant o acabar sa partida quan s'acabi el temps i donar la partida guanyada automàticament als qui van guanyant.
Salutacions
Salutacions
Si colin, estic totalment dacord. Llibertat per cancelar si un vol i sino vol partida guanyada i listos
Bones a tots i totes! Pues jo trob que es sistema de puntuacio es perfecte!! Tanmateix adalt de tot estan es mes bons! I si vuleu disputar mes punts es mol facil, juagu entre es que anau primers. Aixo son trucs divertits i de qualitat. Ademes amb aquest siestema es que en saben menys com jo i en caimari tenim mes opcions de pujar a sa classificacio. Pero be, es sa meva opinio. Valdria mes solucionar lu des punts que no es sumen quan colca persunatge abandona sa partida. Es sistema que ha dit en colingay me pareix es mes acertat.
Un saludo i visca soller!!
Observacio:
S'oli de soller es mes bo que es de caimari i de molt!
Un saludo i visca soller!!
Observacio:
S'oli de soller es mes bo que es de caimari i de molt!
Ses oliveres de Soller no son mallorquines,es vostre oli no serveix ni per fregir .
Desgraciat! Demana disculpes o es proxim truc a sa primera ma fare tots!
Au venga! Tenim oli,gambes,taronges... i lo millor des truc. 
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Hola, en primer lloc gràcies per les aportacions, són benvingudes sempre.
Tema envits, queda apuntat. Crec que el reglament "oficial" diu que 1 envit és 1 envit i per tant n'haurem de fer cas. Tema joc fora i envits al final, m'agradaria revisar aquest reglament a veure que en diu. També ho tendrem present si s'ha de modificar.
Tema partides abandonades. Efectivament crec que és injust que un abandoni quan va perdent la partida i que els que van guanyant es quedin sense punts. Revisant el que heu dit, una opció seria que encara que a partir d'un moment determinat, per exemple, si ja s'ha jugat un cantó i un dels que perd abandona la partida a mig segon cantó, que aquesta compti punts i partida guanyada pels guanyadors, i resti els punts als perdedors. Això en parlarem i ho programarem perquè és important. Serà decidir a partir de quin moment hem de comptar que la partida sigui "vàlida" per dir-ho de qualque manera.
Quan al sistema de classificació, me pareix que no em convencereu de canviar-lo
. Intentaré explicar-me el millor que se. Hem de tenir en compte que la classificació general de punts és una classificació continuada, a diferència del que puguin ser una lliga de futbol o un torneig de truc, és més semblant a les classificacions d'esports com el Tennis, el Golf o l'Escacs. Tots aquests sistemes de classificacions continues es necessita penalitzar el no jugar, el perdre o bé tenir un mecanisme perquè un usuari no pugui tenir una puntuació creixent sense cap límit. Per exemple, al tenis, necessites guanyar més tornejos que l'any anterior per sumar punts. A l'Escacs s'empra el mateix sistema ELO que a retruc.net. Al golf s'utilitza un sistema similar al tennis. Imaginau que en Nadal hagués guanyat sempre els punts que atorga cada master 1000 o Grand Slam que ha guanyat, possiblement ningú mai tornaria a ser numero 1 del món, ho seria ell tota l'eternitat. Per tant, això, tot i les vostres queixes (que entenc i comprenc) es quedarà així. No ho discutiré molt més.
Tema envits, queda apuntat. Crec que el reglament "oficial" diu que 1 envit és 1 envit i per tant n'haurem de fer cas. Tema joc fora i envits al final, m'agradaria revisar aquest reglament a veure que en diu. També ho tendrem present si s'ha de modificar.
Tema partides abandonades. Efectivament crec que és injust que un abandoni quan va perdent la partida i que els que van guanyant es quedin sense punts. Revisant el que heu dit, una opció seria que encara que a partir d'un moment determinat, per exemple, si ja s'ha jugat un cantó i un dels que perd abandona la partida a mig segon cantó, que aquesta compti punts i partida guanyada pels guanyadors, i resti els punts als perdedors. Això en parlarem i ho programarem perquè és important. Serà decidir a partir de quin moment hem de comptar que la partida sigui "vàlida" per dir-ho de qualque manera.
Quan al sistema de classificació, me pareix que no em convencereu de canviar-lo

Gràcies per intentar solucionar lo dels abandonos i envits. I per lo altre,noltos ho hem intentat,per queixar-se no fan pagar
,però no ha anat bé... continuarem remant idò; +8/-16,no ens queda d’altre.
Salut!
Salut!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Lo dels abandonos es solucionarà.
Lo de la puntuació es un tema que ja es ha debatit molt i entenent que fot perque quant lluites per entar o romandre en el top la veritat que el handicap es gran, pero com diu Jaume si no fos així pense que arribar al top sería tasca imposible per el que no juga tant com altres.
La veritat es que es una putada quant tens molts punts per la diferencia que et jugues pero a de ser així per tal de tot-hom puga arribar alguna volta a entrar alla dalt.
Ademés, per experiencia et dic que dixe carro no vas a baixar a Jaume
Salut a tots, bonic@s.
Lo de la puntuació es un tema que ja es ha debatit molt i entenent que fot perque quant lluites per entar o romandre en el top la veritat que el handicap es gran, pero com diu Jaume si no fos així pense que arribar al top sería tasca imposible per el que no juga tant com altres.
La veritat es que es una putada quant tens molts punts per la diferencia que et jugues pero a de ser així per tal de tot-hom puga arribar alguna volta a entrar alla dalt.
Ademés, per experiencia et dic que dixe carro no vas a baixar a Jaume

Salut a tots, bonic@s.
Entenc la vostra postura ,pero comparau coses què no son comparables ,el tenis en Nadal es bo i guanya de cada 100 partits pues 80 ,però el truc no es aixi ,jugues amb igualdat ,36 cartes i 12 enmig de la taula ,els penslitzats a n aquest cas som els què sempre jugam ,no dic que sigui un 12/12 ,però un 8/16 hem pareix despectiu ,es la meva humilt opinió.
Tots començarem de 1500 ,i ens ha costat lo nostro estar alla alt ,i es injust què un jugador amb 1000 punts perque està mal valorat ,amb partides abandonades ,etc ... pues et puga guanyar 16 punts
I molts direu, Marc no et posis aixi ,que te que veure els punts ?doncs clar què te què veure ,si no jugasin per els punts la sala cafe estaria plena .
Senyor obrador ,es el primer pic què no ens entenem .
Hem passaré a l oposició .
Res senyors ,bona nit i visca retruc.net
Tots començarem de 1500 ,i ens ha costat lo nostro estar alla alt ,i es injust què un jugador amb 1000 punts perque està mal valorat ,amb partides abandonades ,etc ... pues et puga guanyar 16 punts
I molts direu, Marc no et posis aixi ,que te que veure els punts ?doncs clar què te què veure ,si no jugasin per els punts la sala cafe estaria plena .
Senyor obrador ,es el primer pic què no ens entenem .
Hem passaré a l oposició .
Res senyors ,bona nit i visca retruc.net
Esoo ess!! T’ha faltat dir “protesto”!!