Darrera rodada amb les 2 primeres empatades

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola, com comenta en Caimari a un altre fil, tenim un altre dubte:
caimari ha escrit:Un altre jugada que me trobat jo es que si sa primera va empatada i la segona també ,es igual el valor de la tercera ,guanya el qui es ma ,no sabia fos aixi ,me pensava guanyava el valor mês gran de la tercera .
Es una opinió i no una crítica ,esper les altres opinions
No record gens com ho fa el joc ara mateix però segons en Caimari guanya la darrera rodada qui és ma...

Anem a saber les vostres opinions.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

He trobat aquest fil on hi ha força informació:
escarras
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 11, 2006 0:00

Sempre hem acordat que en cas de triple empat, un en cada ronda, cosa que passa molt poques vegades, guanya la parella que és mà en el 3r empat. Mai n'ha hagut cap de discussió, davant jo, per aquest motiu.

La discussió ha vingut quan després del 1r empat, uns diuen que, en la 2na rodada, tots els jugadors són obligats a jugar la carta de més valor. La 3ra de cada jugador roman fora del joc. Si fos així, no hi podria haver 3r empat.

Sempre m'hi he oposat, i quasi sempre hem acordat que tothom és lliure de jugar les cartes que desitgi, fins a la 3ra ronda, com quan no hi ha un 1r empat.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Nosaltres al bar, jugant amb n'Etoo per exemple, ens agrada molt forçar la tercera ronda i amagar la peça gran per veure qui l'ha guardada més gran.

Al meu enteniment, a la 2a ronda tu pots dur Amo i 3 i pots forçar un segon empat si així ho vols i després amollar-lo a la tercera. És una part més de la picaresca del joc :twisted:

Això sí. En cas de triple empat, guanya qui és mà. Tot i així jo vull puntualitzar una cosa:

El 1r jugador (mà) tira un 4
El 2n, juga un 12
El 3r, un 12
El 4t, un 10

En aquest cas, el 2n jugador és qui és "mà" damunt els altres
Imatge
Respon