mem mem aixo es mort
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Per antic vols dir vell?, per que si es aixipirrieta ha escrit:ido sa de fer algo ,una crida pels mes antics i q tornin ,jo vui jugar a truccccccccc

Ara en serio, tens molta rao pirri, on estan aquells dies on esperabes per trobar una taula huida on seure a jugar?

No se si seria l'hora de tornar al principi iescomençar de cero. Alliberar tots els nicks, que tot - hom jugue per punts, que a la fi es lálicient mes gran y recuperar la pàgina, per que com be es titula aquest fil....
ASO ESTA BEN MORT!!

be ido jo me apuntat jajajaj ja ni ha un mes
Tubedei , nomes faltava jo !!!!!! Ido si , parece que aixo no marxa . Me ha vengudo al cap aixo y me he dit , mem si hay una quedada
. Sa veritat es que ha donat sa volta aixo , antes tenias que guaitar per jugar porque no habia taules i ara porque no hay kente
. Me sap molt greu . Protesto para el que diga que mi mallorquin es dolentot
. Saludos a todos !

Au idò, tot sigui per posar el meu petit granet d'arena per la web... torn desde el meu retir i m'he registrat al CCR. Ara bé, temps per jugar, pooooc!!! Entre tots hem d'intentar fer una mica més de difusió i això es pot aconseguir gràcies a la potència de les xarxes socials.
Salut!
Salut!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Malgaroth ha escrit:Au idò, tot sigui per posar el meu petit granet d'arena per la web... torn desde el meu retir i m'he registrat al CCR. Ara bé, temps per jugar, pooooc!!! Entre tots hem d'intentar fer una mica més de difusió i això es pot aconseguir gràcies a la potència de les xarxes socials.
Salut!

Ave Maria Purriiiiissssssssssssssiiiiiiiiiiiiiimmmmmmaaaaaaaaaaa
Crec que el problema
es de la pàgina. El problema es nostro
.
Qui dia pasa any empeny
, però no hi atemps que no torn.
Tots tenim 1000 coses per fer, i es clar que tots coldriem fer un truket, però
no hi ha el tempps que abans teniem. o akest es el meu càs. I això que al convent hi ha poques monjes
,
,
Ja vendrà el dia que tornarem a tenir temps +- als 72 anys. i si tot va bé
t r u c a r e m

Crec que el problema

Qui dia pasa any empeny

Tots tenim 1000 coses per fer, i es clar que tots coldriem fer un truket, però

Ja vendrà el dia que tornarem a tenir temps +- als 72 anys. i si tot va bé
t r u c a r e m