protesto y torn a protestar
isto en pel ,q he entrat en ses meves lletretes negres y no me veia
aquest fondo de pantalla tant oscur es asqueros
protestooooooo
quina merda
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ueeeeep! el gran quefe ha vuelto! i amb força, segons veig, i si a més ho fa des de l'ubuntu, això ja és tot quan es pugui dir!
Ayayay, va, posa't un coloret una mica més claret, un roset clar hi diu amb tu que ni clavat!
Ayayay, va, posa't un coloret una mica més claret, un roset clar hi diu amb tu que ni clavat!

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València

el plaer es tot meu.
ja anyorava aquest truiet.
pero estic espantat tants de colorins y figurestes:
entre es fondo color blau q la veritat "nene no guta"
llevonses tot deu de colorets enmariconats, figuretes ,colorins i miniminusituses per devora es nom.
jajajajajaj AIXO PAREIX ES GLOBO ROJOOOOOOO
PROTESTOOOOO
ara nomes falta posar un emoticon amb una bolleta groga amb sa ma q li fuig
jajajja
ja anyorava aquest truiet.
pero estic espantat tants de colorins y figurestes:
entre es fondo color blau q la veritat "nene no guta"
llevonses tot deu de colorets enmariconats, figuretes ,colorins i miniminusituses per devora es nom.
jajajajajaj AIXO PAREIX ES GLOBO ROJOOOOOOO
PROTESTOOOOO
ara nomes falta posar un emoticon amb una bolleta groga amb sa ma q li fuig
jajajja
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
capdemul ha escrit:Jo estic a favor del canvi també.jocfora ha escrit:Idoi jo en aquest cas i seguint lo que deia en Jose, faria fons obscur i lletres clares, ja que canviam, que se noti
capdemul ha escrit: PROTESTO JO TAMBÉ!! PERQUE? NOUSE.. LA VERITAT ES QUE ES UN POC HORTERAXI K PROTESTO IGUAAAAAL

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Aquest és en Joselafaltaenvide ha escrit:capdemul ha escrit:Jo estic a favor del canvi també.jocfora ha escrit:Idoi jo en aquest cas i seguint lo que deia en Jose, faria fons obscur i lletres clares, ja que canviam, que se noticapdemul ha escrit: PROTESTO JO TAMBÉ!! PERQUE? NOUSE.. LA VERITAT ES QUE ES UN POC HORTERAXI K PROTESTO IGUAAAAAL
![]()
Es lo que te s'oposisio, un dia diu una cosa, despres diu lo contrari, en fi, tot un exemple de personalitat
![]()
![]()

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Aqui t'he de contradir estimat amic Jose. La teva prova no es refutable i careix de fons per anul·lar les meves paraules i tractar-me de SHAKETEROlafaltaenvide ha escrit:capdemul ha escrit:Jo estic a favor del canvi també.jocfora ha escrit:Idoi jo en aquest cas i seguint lo que deia en Jose, faria fons obscur i lletres clares, ja que canviam, que se noticapdemul ha escrit: PROTESTO JO TAMBÉ!! PERQUE? NOUSE.. LA VERITAT ES QUE ES UN POC HORTERAXI K PROTESTO IGUAAAAAL
![]()
Es lo que te s'oposisio, un dia diu una cosa, despres diu lo contrari, en fi, tot un exemple de personalitat
![]()
![]()

Segons consta en el meu historial, jo ESTIC A FAVOR DEL CANVI, que NO vol dir que segueixi l'idea den Jocfora.
A ver si me explico. UAN PEPSI UAN EURO. I LA TIA RITA QUE FA PANADES FORA CARN. MEM PROTESTOOOOOOO
Que putes m'heu d'anar a dir ara si u puta fondo aquest m'agrada o nooo!!
I adamés encara es pitjor lo k vos diré ara jo.. badw u Roncocacola ja fan efecte..

"]
No vaig dir que posessin aquest color k l'amon AYAYAY no sap ni quin es..en jocfora ha escrit:Idoi jo en aquest cas i seguint lo que deia en Jose, faria fons obscur i lletres clares, ja que canviam, que se noti

PROTESTOOO PK ME NE NAT DU BAR ON FEIA BACARDIES COLA PK NO TENC MES DUROS I ME TROB AQUESTA MARICONADA AQUI ESCRITA PER UN MODERADOR K NO TE ALTRES FEINES QUE QÜESTIONAR-ME SI FAIG O NO FAIG!!
axo ja pareix DONDE ESTAS CORASON!!!!
capdemul ha escrit:Aqui t'he de contradir estimat amic Jose. La teva prova no es refutable i careix de fons per anul·lar les meves paraules i tractar-me de SHAKETEROlafaltaenvide ha escrit:capdemul ha escrit: Jo estic a favor del canvi també.capdemul ha escrit: PROTESTO JO TAMBÉ!! PERQUE? NOUSE.. LA VERITAT ES QUE ES UN POC HORTERAXI K PROTESTO IGUAAAAAL
![]()
![]()
![]()
![]()
Segons consta en el meu historial, jo ESTIC A FAVOR DEL CANVI, que NO vol dir que segueixi l'idea den Jocfora.
A ver si me explico. UAN PEPSI UAN EURO. I LA TIA RITA QUE FA PANADES FORA CARN. MEM PROTESTOOOOOOO
Que putes m'heu d'anar a dir ara si u puta fondo aquest m'agrada o nooo!!
I adamés encara es pitjor lo k vos diré ara jo.. badw u Roncocacola ja fan efecte..lo que jo vos explica es ke
"]No vaig dir que posessin aquest color k l'amon AYAYAY no sap ni quin es..en jocfora ha escrit:Idoi jo en aquest cas i seguint lo que deia en Jose, faria fons obscur i lletres clares, ja que canviam, que se noti![]()
PROTESTOOO PK ME NE NAT DU BAR ON FEIA BACARDIES COLA PK NO TENC MES DUROS I ME TROB AQUESTA MARICONADA AQUI ESCRITA PER UN MODERADOR K NO TE ALTRES FEINES QUE QÜESTIONAR-ME SI FAIG O NO FAIG!!
axo ja pareix DONDE ESTAS CORASON!!!!
ese es mi niñooooo,jajajjaja aixi magrada i ara menter q l'han posat aposta jajjaja redell ses espasetes i es cobrador no canviaran mai sempra amb so gust a n'es cul.
aixi q no menbulleu sa muleta q veig q les te ben posats.no mollisssssssssss
PROTEST ara mes q mai isto guiemet i jose quin gustosssssssss.
- estel-caparrut
- Truquer habitual
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
- juana-la-loca
- Truquer novell
- Entrades: 3
- Membre des de: dl. març 26, 2007 0:00
- Ubicació: reino de España
yo como reina de mi reino tambien protesto,no admito esos garitos en mi reinadp.
juana-la-loca ha escrit:yo como reina de mi reino tambien protesto,no admito esos garitos en mi reinadp.

Juana vols a ser nostra, posarem

** Xisco MASET **