Sobre ses lletres

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

Bones tardes :salut:

No sé a on ho vaig llegir o qui m'ho va dir, que havien llevat ses lletres que hi havia enmig de sa taula quan jugaves a truc (sí, ses que deien Fes-les xerret, ó 6s per mostrar envits) i que si les volíem veure havíem de pagar CCR. Pues voldria queixar-me d'això, ja que fan bastanta falta, sobretot pels usuaris nous, que no saben lo des 6 segons, entre altres coses, i es troben bastant perduts (els usuaris antics també s'hi troben, com jo mateix).
A més, ara acab de fer un truc, i es meu company m'ha dit que esperés un moment, que tenia convidats, que tornava en un moment. Era el meu torn, i he esperat, tenint en ment que em sortiria lo de tens 30 segons per tirar carta o sinó perdràs 24 punts. Tenia pensat en tirar en aquest moment que sortís s'avís, i que el meu rival fes el mateix per tal de mirar d'allargar lo màxim es temps i no perdéssim punts. Doncs no ha estat així, no ha sortit cap avís, m'ha tret a defora i m'ha contat una partida com abandonada. :||: :||: I per a mi ho trob una injustícia.

No podríeu fer un mirament per tot això de ses lletres? :study: :study:

gràcies
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Efectivament, però no és que les llevassim, sinó que surten a un altre lloc, crec, si no vaig malament que han de sortir dins el xat, si no és així, evidentment ho canviarem i ho tornarem a posar com abans... el que no hem de fer és passes enrere :mrgreen:

Algu pot confirmar si surten dins el xat?
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Emm.. Jaume, les lletres d'informació només surten al xat de la versió de prova que tens en marxa. Les sales normals manquen d'informació alguna.. i realment molesta la veritat.

PROTESTO PK AXO ESTÀ MAL FET!!
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

:doh: :doh: ui, idò s'haurà d'arreglar, ja! miraré de fer-ho com més prest millor.
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

l'amo obrador... les coses fetes amb presses MAI surten bé, i així ha estat. Ara si q surt informació al chat, però a mi per exemple tb me surten espais buits i entre això i q tot la info tb surt al xat... se fa pràcticament impossible xerrar-hi. només veus colorins i els ulls fan xiribites jajajajaja.

No sé si a tothom li passa igual, però com estava abans era millor.

(parlant de la sala 2D).

També treure un altre tb i ja aprofit per matar dos pajaros dun tir, he desistit d'emprar la sala 3D, és molt wapa, molt cuca però... me fa petar eu java o l'explorador cada dos per tres, he provat amb 4 navegados diferents (firefox, opera, safari i explorer) i tots fan igual.

Au idò, ahí lo dejo ;)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

A jo no me dona problemes la sala 3D :scratch:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

MoLLeRo ha escrit:l'amo obrador... les coses fetes amb presses MAI surten bé, i així ha estat. Ara si q surt informació al chat, però a mi per exemple tb me surten espais buits i entre això i q tot la info tb surt al xat... se fa pràcticament impossible xerrar-hi. només veus colorins i els ulls fan xiribites jajajajaja.

Tota la raó, l'amo en Mollero... torna a estar com abans... miraré més profundament per què punyetes ni va bé.

També treure un altre tb i ja aprofit per matar dos pajaros dun tir, he desistit d'emprar la sala 3D, és molt wapa, molt cuca però... me fa petar eu java o l'explorador cada dos per tres, he provat amb 4 navegados diferents (firefox, opera, safari i explorer) i tots fan igual.

Au idò, ahí lo dejo ;)
Per usar la nova versió, cal tenir actualitzat java a la darrera versió. És així en el teu cas?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Au, ara sí. Ja he trobat l'errada, una tonteria ben grossa: resulta que si que sortien les lletres, però sortien del mateix color que el fons de la taula, o sigui en verd, per tant la nostra vista humana no era capaç de distinguir-les, jejeje :shift: no ho digueu a ningú :sh:

Segurament haureu de reiniciar el navegador perque els canvis tenguin efecte.

Salut! :ditr:
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

Ara si, gràcies obrador :ditr: :ditr:
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

obrador ha escrit:
MoLLeRo ha escrit:l'amo obrador... les coses fetes amb presses MAI surten bé, i així ha estat. Ara si q surt informació al chat, però a mi per exemple tb me surten espais buits i entre això i q tot la info tb surt al xat... se fa pràcticament impossible xerrar-hi. només veus colorins i els ulls fan xiribites jajajajaja.

Tota la raó, l'amo en Mollero... torna a estar com abans... miraré més profundament per què punyetes ni va bé.

Au idò, ahí lo dejo ;)
Per usar la nova versió, cal tenir actualitzat java a la darrera versió. És així en el teu cas?
Doncs si no vaig errat si q tenc la nova versió del java, de fet crec q la vaig actualitzar per veure si solventava eu problemes... i nanai de la xina. Pot ser he de formatetjar ja... jajajaja xD
Respon