Bones,
No fa molt que estic inscrit a la pàgina però l'estic disfrutant molt. M'agradaria saber si els caps de tot això s'han plantejat la possibilitat d'afegir la opció de poder gravar partides, és a dir, per després poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent. No se si això es una idea massa friki o si és massa complicat des del punt de vista informàtic, però com que m'ha passat pel cap, la deixo aquí escrita per si algú més vol dir la seva.
Gravacio de partides
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- bardeciencies
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 0:00
- Ubicació: Palma (Hostalets)
A mi me pareix be que es gravin les partides pero perque has de veure tu si jo faig farols o no faig farolsbardeciencies ha escrit:no només teves, sinó d'alta gent.

Si sa de gravar algo que se gravi lo de cada persona i sigui personal i despres si vols repasar lo que ha pasat,pues perfecte,pero no me pareix be que si truc a sa llengo i no me prenen perque he fet 2+ i se pensen que duc l`amo pues no prenguin,no es problema de un contrincant si jo me tir farols o no

PROTESTOOOOOooooo ja que per algo tenc garrots protestooo pels mantels pero no me fan cas

________
PROTEST!

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
EVIDENTMENT, cocs, quan parlam de "gravar" la partida vol dir gravar lo que tu has vist durant la partida, no lo que duien els altres i si han fet falses o no, només faltaria! Es que tooooot ho agaaaaafau pes caaap que creeeemaaaa.
Per cert, pots seguir protestant, que cosa hi ha en marxa, però si no protestes, per ventura no arribarà mai

Per cert, pots seguir protestant, que cosa hi ha en marxa, però si no protestes, per ventura no arribarà mai

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>

me pareix bona idea

au idoi tanbe protestooooooooooooooo pes manels

i ja kei som porem fer un gol a gol

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
cocs ha escrit:I com vols ho agafibardeciencies ha escrit: poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IDO seguire PROOOOOOOOTESTANT
![]()
mantels
![]()
PROTESTOOOO ja tarden els mantels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Mira, aprofitant el fil.
Hi ha una cosa que jo volia proposar al fil
de lo que ha dit en cocs, alias " el tapetes "
,
cuant s'acaba una ma i per exemple el darrer truca i els altres
no volen deuria haver la opcio de mostrar la carta, al igual que es fa
en els envits, tambe hauriem de tindre l'opcio de ensenyar, si se vol,
amb que has trucat, com ha una taula de joc en persona,
tu truques amb un 4 cara a una llengo i cuant no volen
lil mostres als oponents, no?
Allo de " mira amb quin tros de quatre te he fet partir
Que trobau?
Hi ha una cosa que jo volia proposar al fil
de lo que ha dit en cocs, alias " el tapetes "

cuant s'acaba una ma i per exemple el darrer truca i els altres
no volen deuria haver la opcio de mostrar la carta, al igual que es fa
en els envits, tambe hauriem de tindre l'opcio de ensenyar, si se vol,
amb que has trucat, com ha una taula de joc en persona,
tu truques amb un 4 cara a una llengo i cuant no volen
lil mostres als oponents, no?
Allo de " mira amb quin tros de quatre te he fet partir

Que trobau?
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Aquest tema Jose, es va tractar ja fa estona, i vàrem pensar que podria ser un tema mes de discusions, ja que pot ser hi hauria gent que no li faria gracia que li regreguis per la cara que li has retrucat amb un 4.
Tot i que jo som partidari de que si que se puguin mostrar, com ho feim sempre a n'es bar. Crec que si volem que Retruc.net sigui lo mes real possible, això tambe s'hauria de fer.
Tot i que jo som partidari de que si que se puguin mostrar, com ho feim sempre a n'es bar. Crec que si volem que Retruc.net sigui lo mes real possible, això tambe s'hauria de fer.