Gravacio de partides

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
bardeciencies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 0:00
Ubicació: Palma (Hostalets)

Bones,

No fa molt que estic inscrit a la pàgina però l'estic disfrutant molt. M'agradaria saber si els caps de tot això s'han plantejat la possibilitat d'afegir la opció de poder gravar partides, és a dir, per després poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent. No se si això es una idea massa friki o si és massa complicat des del punt de vista informàtic, però com que m'ha passat pel cap, la deixo aquí escrita per si algú més vol dir la seva.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

No se m'havia ocorregut... pot ser no seria mala idea, però no serà fàcil. Queda apuntat a la llista dels quefers. Gràcies bardeciencies!
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

bardeciencies ha escrit:no només teves, sinó d'alta gent.
A mi me pareix be que es gravin les partides pero perque has de veure tu si jo faig farols o no faig farols :think: :think: :think:de si rob o no rob,de si aquell es roker o no es roker,a no aquell sempre que fa 2+ es perque en du ido en jugar contra ell si fa 2+ si no duc 34 o 35 no pendre :think: :think:
Si sa de gravar algo que se gravi lo de cada persona i sigui personal i despres si vols repasar lo que ha pasat,pues perfecte,pero no me pareix be que si truc a sa llengo i no me prenen perque he fet 2+ i se pensen que duc l`amo pues no prenguin,no es problema de un contrincant si jo me tir farols o no :think: :think: No se no vull ser molt agressiu amb lo que dic pero no ho veig ben fet aparte que cadasqu juga de la manera que vol o que sap i aixo es una cosa personal,a nes meu veure :study: :study: :study:

PROTESTOOOOOooooo ja que per algo tenc garrots protestooo pels mantels pero no me fan cas :cry: :cry: :cry: ni me diuen si estan en cami :cry: :cry: :cry: o si no fa falta protesti mes ja que no ho faran :cry: :cry:
________
PROTEST!
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

EVIDENTMENT, cocs, quan parlam de "gravar" la partida vol dir gravar lo que tu has vist durant la partida, no lo que duien els altres i si han fet falses o no, només faltaria! Es que tooooot ho agaaaaafau pes caaap que creeeemaaaa. :mrgreen:

Per cert, pots seguir protestant, que cosa hi ha en marxa, però si no protestes, per ventura no arribarà mai :O)
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

bardeciencies ha escrit: poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent.
I com vols ho agafi :think: :think: :think: :think: :think:

:uep: :uep: :uep: :uep: IDO seguire PROOOOOOOOTESTANT
:pray: :pray: mantels :pray: :pray: PROTESTOOOO ja tarden els mantels :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

________
PROTEST!
Imatge
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

:think: :think: :think: :think:
me pareix bona idea :hand: ara si jo vull repeticio de sa jugada tanbe :few: :few: :few:

au idoi tanbe protestooooooooooooooo pes manels :few: :few: :few:
i ja kei som porem fer un gol a gol :think: osie un truc a truc setmanal :few: :few: :few:

:||: :||: :||:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

cocs ha escrit:
bardeciencies ha escrit: poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent.
I com vols ho agafi :think: :think: :think: :think: :think:

:uep: :uep: :uep: :uep: IDO seguire PROOOOOOOOTESTANT
:pray: :pray: mantels :pray: :pray: PROTESTOOOO ja tarden els mantels :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:doh: ui, no ho havia llegit bé. No, idò jo crec que sí seria interessant poder veure les teves jugades, no les dels altres, a no ser que, per exemple, tu puguis "convidar" a algú a veure les teves jugades... També se m'ocorre la possibilitat de poder guardar partides i veurer-les més endavant, saps? quan acabes aquella partida que t'has sentit com un crack, de lo bé que ho has fet? idò poder tornar a veurer-la, i per què no, enviar-la als amics per que la vegin també... ui quines bones idees que surten...
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

:hand: :hand: A mi me pareix be que se gravin ses partides :ditr: Lo que no me pareixia ni me pareix be es que jo pugui veure ses teves :hand: :hand: ara si tu me la pases i la me mostres per mostrar-me que mas fet un valnou o un jocfora amb un 4 pues :clap: :clap: :clap:

Protestoooo i es mantels :think: :think:
________
PROTEST!
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Mira, aprofitant el fil.

Hi ha una cosa que jo volia proposar al fil
de lo que ha dit en cocs, alias " el tapetes " :mrgreen: ,
cuant s'acaba una ma i per exemple el darrer truca i els altres
no volen deuria haver la opcio de mostrar la carta, al igual que es fa
en els envits, tambe hauriem de tindre l'opcio de ensenyar, si se vol,
amb que has trucat, com ha una taula de joc en persona,
tu truques amb un 4 cara a una llengo i cuant no volen
lil mostres als oponents, no?
Allo de " mira amb quin tros de quatre te he fet partir :lol:

Que trobau?
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Aquest tema Jose, es va tractar ja fa estona, i vàrem pensar que podria ser un tema mes de discusions, ja que pot ser hi hauria gent que no li faria gracia que li regreguis per la cara que li has retrucat amb un 4.

Tot i que jo som partidari de que si que se puguin mostrar, com ho feim sempre a n'es bar. Crec que si volem que Retruc.net sigui lo mes real possible, això tambe s'hauria de fer.
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Weno idoi venga a PROTESTAR S'HA DIT PK SE FA POCA FEINA ULTIMAMENT!!!

Està molt bé això de GUARDAR COMO les partides que has fet jejeje :mrgreen:

I respecte a la idea den Jose, porque no?? seria un altre alicient per entrar a CCR :drool:

PROTESTO PK TENC EXAMENS I NO PUC MÉS QUE MIRAR EL FORO DE TAN EN QUAN
Imatge
Respon