coperooo

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
BLAUPEU
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 0:00
Ubicació: Alaro Paris i Londres

vuiii ser copero
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

BLAUPEU ha escrit:vuiii ser copero
Abandones al vaixell per 4 cubatas? Tenia una altra concepció de tu :few:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

jajajajajajaja

as triat molt be u lloc, perke es tot un desafiament a la raó ser copero :study: :study: :study: :drool: :drool: :drool: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.D. raro ke en maset encara no hagi escrit :think: :think:

SALUT I RADICALISME
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

Rodo en maset es un home de capvespre aixo de contestar tan demati :think: que no veus que dorm la mona encare :think:

Blaupeu pensato be :study: :study:
I si vols mestre ayayay et pot donar un garrotet i pegues garrotades
Ara que hi pens i que sabeu res del kefe ayayay :think:

________
PROTEST!
BLAUPEU
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 0:00
Ubicació: Alaro Paris i Londres

pacotorres69 ha escrit:
no ma feres radical,si mi vesis fet no canviaria
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

BLAUPEU ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:
s'ha de tenir un minim de 10 comentaris per u forum :few: :few: :few: :study: :study:

SALUT I RADICALISME
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00

BLAUPEU ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:
:scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

No sé si t'he entes be Blaupeu.... però te vaig fer radikal perque me vares donar el consentiment.

Ens podries explicar quin es el motiu que et fa canviar d'opinior?
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

cocs ha escrit:Rodo en maset es un home de capvespre aixo de contestar tan demati :think: que no veus que dorm la mona encare :think:

Blaupeu pensato be :study: :study:
I si vols mestre ayayay et pot donar un garrotet i pegues garrotades
Ara que hi pens i que sabeu res del kefe ayayay :think:
________
PROTEST!

Per mi és mort :||:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

pacotorres69 ha escrit:
Rodolet ha escrit: jajajajajajaja

as triat molt be u lloc, perke es tot un desafiament a la raó ser copero

P.D. raro ke en maset encara no hagi escrit
:think: :think: Devant aquesta indiferencia per dos diriguents de lo que diuen ser un grup respetuòs cap els altres, amb moderancia i democracia :doh: cap a un simpatizant seu que en aquest moments veu bastantes boires dins els grup radicalista i demana ser COPERO, i a mes o demana publicament i crec que amb tota rao i coneixament de causa :clap: no em queda mes remei que revisar :study: lo que vaig defensar fa un temps i com que qui fa desfa, aixi tendran algo que dir els contraris :few: i si no les va bé que peguin :||: :||: :||:

Ido aixó vaig defensar en aquell moment un pok en contra de sa meva creencia una proposta des kefessssillo, proposta que varen fer perque no tenien simpatizants i per aturar un pok ses afiliacions als altres grups.

Ido com que crec que si una persona lliurement se vol sentir identificada amb unes creencia pero no li agrada escriure ni contestar a ses bejenades que diuen alguns dins els forums, té tot el dret de ser des grup que vulgui, per aixó rectific se nostra postura devant tal proposta radicalista.

Aixi que tal com a dit en BLAUPEU, cridaré amb ell que vol ser COPERO i aprofitaré també per demamnar :uep: :uep: COPES :clap: :clap: per simpatizants que fa temps les venen demanant i que les feia esperar amb rondailles que no venien a cuento, :pray: vos deman disculpes NA-GIN, TIANOT i a n'en ER-DAMI que a nes dinar de LLuc em va dir que no lis hi havien posades, aixi que sigau benvinguts als nostre GRUP, granKEFE aviat tendrás feina ja que formalment te demanaré copes peraquest amics nostres :clap: :clap: :clap:

:scratch: per cert RODOLET no siguis com el teu kefesssillo que no sap ni lo que escriu, informet de lo que va dir abans de amollar dois sense cap ni peus :few: i fer com en BLAUPEU, será lo mes acertat que puguis fer abans de cap d'any :O) .
** Xisco MASET **
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

maset ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:
Rodolet ha escrit: jajajajajajaja

as triat molt be u lloc, perke es tot un desafiament a la raó ser copero

P.D. raro ke en maset encara no hagi escrit
:think: :think: Devant aquesta indiferencia per dos diriguents de lo que diuen ser un grup respetuòs cap els altres, amb moderancia i democracia :doh: cap a un simpatizant seu que en aquest moments veu bastantes boires dins els grup radicalista i demana ser COPERO, i a mes o demana publicament i crec que amb tota rao i coneixament de causa :clap: no em queda mes remei que revisar :study: lo que vaig defensar fa un temps i com que qui fa desfa, aixi tendran algo que dir els contraris :few: i si no les va bé que peguin :||: :||: :||:

Ido aixó vaig defensar en aquell moment un pok en contra de sa meva creencia una proposta des kefessssillo, proposta que varen fer perque no tenien simpatizants i per aturar un pok ses afiliacions als altres grups.

Ido com que crec que si una persona lliurement se vol sentir identificada amb unes creencia pero no li agrada escriure ni contestar a ses bejenades que diuen alguns dins els forums, té tot el dret de ser des grup que vulgui, per aixó rectific se nostra postura devant tal proposta radicalista.

Aixi que tal com a dit en BLAUPEU, cridaré amb ell que vol ser COPERO i aprofitaré també per demamnar :uep: :uep: COPES :clap: :clap: per simpatizants que fa temps les venen demanant i que les feia esperar amb rondailles que no venien a cuento, :pray: vos deman disculpes NA-GIN, TIANOT i a n'en ER-DAMI que a nes dinar de LLuc em va dir que no lis hi havien posades, aixi que sigau benvinguts als nostre GRUP, granKEFE aviat tendrás feina ja que formalment te demanaré copes peraquest amics nostres :clap: :clap: :clap:

:scratch: per cert RODOLET no siguis com el teu kefesssillo que no sap ni lo que escriu, informet de lo que va dir abans de amollar dois sense cap ni peus :few: i fer com en BLAUPEU, será lo mes acertat que puguis fer abans de cap d'any :O) .
ja era hora d'obrir les protes de la residencia :uep: :uep: :uep: :uep:

trankil ke pens antes de xerrar, no com altres, ke despres s'han de desdir :study: :study: :study: :study:

pero trankil, per jo pots afiliar ki vulguis, tan si ha escrit a nu foro com si no entra mes de 1 pic per mes a la pagina, ke no vull ke te sentis malament ni deixis de sentirte important, faltaria mes

P.D. per cert, jo ni respetuos, ni tolerant, ni democratic ni tonteries d'akestes, ja he vist ke aixi s'arriba a poc i sobretot en akesta pagina

SALUT I RADICALISME
Respon