basicament pos akest fil per comunicar a tothom que li interesi, que u nou jefe du radicals pasa a ser u senyor gutierrez (gutii), ja que u canvi de na copes a espadaxina ha estat un cop dur i en coctel i jo avui capvespre despres d'un bona insolacio( jo, ell no), hem acordat deixar la capitania du radicals i cedir akest honor a nen gutii, tot i aixi, primer pensavem deixar u grup, pero u hem pensat millor i seguirem activament pero ja dins un segon terme
tenim tota la confiança ke en gutii asumirà u carrec amb ilusió i u ferà lo millor posible
RENOVARSE O MORIR
SALUT I RADICALISME
succesió dins u radicals
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
a estat un cop ... heavy diriem això de na copes, i domes dir que si un dia en que en coctel i en rodo tornin a estar ''en el filo del combate'' i ells volen tornar a ser caps de la banda lis otorgaré altre pic el lloc, ja que ells an creat Els Radicals i en el fondo el jefes, per jo sempre seran ells!
SALUT I RADICALISME!
SALUT I RADICALISME!
gutii l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 05, 2009 12:55, en total s’ha editat 2 vegades.

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

I mentres en Coctel i en Rodo ,es prenen unes vacances, trobo molt acertat l'anomenament den Gutii com a capità, si es que puc donar la meva opinió, i dic de tot cor que ha estat un honor ser de les primeres que vàrem fer renou i vaig estar al principi d'aquest partit, això es una cosa que no oblidaré mai!!!!