Proposta de solució!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Una possible solució

Pareix que la situació s'ha enquistat a causa dels últims moviments que s'han produït en la pagina, diu-se " llevar el gri gratuït ", i és lamentable que entres a esta meravellosa pagina per a tirar una partideta i, o no hi ha ningú, o hi ha gent enfrontada o coses així.

Jo , quede clar que no sóc ningú mes que un usuari mes, però sóc com cada un de vosaltres que voleu el millor per a esta pagina ja que ens fa disfrutar tants i tants bons moments, volia proposar una possible eixida a tot este bloqueig que hi ha ara mateix.

Perquè se m'entenga dividiré la gent total en tres grups principals.

Grup 1. El Sr. Obrador i el seu equip de col·laboradors, que per descomptat tindran la ultima paraula en tot açò. ( quede clar Jaume que açò és res mes que una proposta d'un usuari que vol el millor per ala teua pagina, que al cap i a la fi és la de tots)

Grup 2. Els CCR actuals, la majoria gent veterana, que siguen mes o menys seriosos, mes o menys cabuts, mes o menys accessibles, són gent fidel a la pagina i vagen o no vagen a jugar la seua col·laboració sempre ha estat present i vos puc assegurar que sempre estarà i que també busquen el millor per a tots encara que siguen els que es rasquen la butxaca sempre.

Grup 3. Els que jugàveu en la sala de café i disfrutàveu fins fa poc del Gri gratuït, que sou gent magnífica però pel que s'ha vist allò de pagar 30 Euros a l'any no vos va res bé, potser per que sou , en general parle, gent jove amb pocs recursos o estudiants o pel que siga, que totes les postures són respectables.

Val fins a ací definits els grups, entrem en polèmica.

El grup 1 ( moderadors) , sosté que per al bon funcionament de la pagina i el manteniment de la mateixa, ( servidors, temps de dedicació, millores ect....) necessiten un pressupost anual d'uns, entre tres i quatre mil euros, que hui en dia ixen de la butxaca dels CCR ( uns 130 CCRs a 30 Euros= 3900 Euros) , amb estes quantitats segons les seues pròpies paraules Retruc.Net podria funcionar, i com sempre han sostingut que no hi ha anime de lucre personal així que basant-se en el que hi ha ,he calculat el pressupost necessari.

El Grup 2. Es queixa que damunt que mantenen la pagina economicamente, troben enormes dificultats per a jugar una partida per falta de gent i troben a faltar aquelles èpoques quan entraven a jugar i el que tardaves per a jugar una partida era per que no hi havia taules lliures.

El grup 3. Diu que la gent estaria disposada a col·laborar però no a eixos preus i que troben a faltar el Gri i les seues rialles i les seues gents i les seues classificacions....

VALEEEEEEE.

Arrivats a este punt jo propose.

Pressupost a cobrir............ 3900 Euros
Nova quota CCR................ 12 Euros ( un miserable euro al mes )
Gent necessària per a cobrir pressupost? 325 persones

Atenció a la reflexió

Si cobrim pressupost. Grup 1 Feliç
Si Aconseguim "quota 12 Euros" que mes que quota seria col·laboració. Grup 3 Feliç
Si açò es complix significa que seriem 325 CCRs Grup 2 Feliçççççç

Tots Contentssssssss!!!

Val, ara el repte que vos propose és el següent.

Perquè s'aprove açò cal demostrar al Sr. obrador el compromís de la gent així que faré el següent.

Posaré una llista on cada un que s'apunt es comprometria, que si esta reforma ix aprovada, a formalitzar el seu compte CCR per l'import de 12 Euros. Per descomptat sobra dir que si vos apunteu ací, ho aneu a fer despres. Som gent de paraula, no ens defraudeu.

I per a no partir de 0, els primers a estar en eixa llista sàrria L'actual CCR en ple que com veieu fa l'ullet cap a vosaltres. Ara la pilota esta en el vostre teulada.
Vosaltres heu de decidir. Festa per a tots o ....... el que hi ha.

Fins a 325, si voleu podeu :wink:
1 caimarienca
2 tiano
3 bernatmano
4 parrus
5 losella
6 lafaltaenvide
7 gladiator
8 Queralbs
9 Che_que_bo
10 roberto
11 ayayay
12 estel-caparrut
13 marlon
14 Karls19
15 madonaaaaaaaa
16 pesero
17 angelito
18 DOSMES
19 krusenstern
20 trucaiteretruc
21 JOAN_GRIS
22 Pasdetot
23 Aina
24 cocotin
25 Miko
26 pakete
27 torres
28 Jaume26
29 bud_ice
30 jonc
31 envinagrat_2
32 Lei
33 cocs
34 Copes
35 jocfora
36 namarlon
37 vandebar
38 xoxona
39 massi
40 siglo
41 Puigverd
42 socrates
43 toniadrover
44 lapmayor
45 kito42
46 Basa
47 rama
48 metget
49 cambux
50 samadona
51 loulou
52 hemet
53 kikoserra
54 ssastre
55 k-ymaryenk
56 perejoan
57 cangarinet
58 gandesa
59 jaroma
60 UELlosetina
61 BOLL
62 aspapilass
63 dosito
64 fletxa
65 Macguiver
66 bixu
67 NURE
68 cap-pelat
69 juliomar
70 Artax
71 viciada
72 gutii
73 XorreC
74 Estaca-
75 rafarol
76 tresca
77 tianet30
78 ponseti
79 mussolet
80 granera
81 lupibidubi
82 dimoni_cucarell
83 MONJA
84 obrador
85 Desko
86 natruques
87 subaida
88 boniato
89 calico
90 paula66
91 porxet
92 curt
93 joanrissas
94 ventaiol
95 valentino
96 vanimpe
97 manolo
98 MAIMO
99 fornalutxenc
100 puck
101 maciax
102 leugim
103 JOENVIT
104 cucogas
105 asdecor
106 mata_de_jonc
107 toninaina
108 RUQUET
109 Jove
110 bielet20
111 sitomas
112 carronyer
113 dorat
114 romani
115 retrat
116 nicoville
117 clepin
118 pifol
119 tomeufs
120 entoniet
121 maset
122 pacotorres
123 ponseti
124 Maria1986

per descomptat si algun CCr no esta d'acord a estar en la llista que ho pose
I el llevare immediatament.

P.D. Vos pregue trellat en les valoracions que feu per que si no este acabara sent un altre fil tancat mes i tot açò haurà servit per a res. Este fil l'obert per a construir, així que enfocar els vostres comentaris en eixa direcció.

Sincerament crec que és una bona solució per a tots i valdria la pena intentar-la.
lafaltaenvide l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 8:23, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Amunt Sempre!!
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Elseleiiii es jefe copero!! 8O
.....encara pensa de tant en quant :mrgreen:

Ferem una reflexió que és necesària, crec :think:

Si senyor Jose! Eixe és el meu jefe :salut:
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola Jose,

Aixo que dic ho faig a titul personal, no com a moderador, ja que crec que es en Jaume qui s'ha de pronunciar sobre aquest tema.

Però pens que sa proposta tot i que m'agrada si anàs be, no crec que ho fassi, i que consti que m'agradaria equivocar-me. ¿tu creus que el problema son 18 € anuals? Pot ser sí, pero jo en pos dubtes.

Vorem com va sa proposta i qui s'apunta, però hem jugaria es coll que sa gent tampoc s'hi apuntarà, lo que volen es jugar gratuitament, i que constit que m'agradaria equivocar-me

Però com que ets pràcticament s'única persona que ha proposat una sol.ució constructiva aquí tens el meu recolçament.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

moltes gracies guiem,
he fet aquesta proposta per que veig que la gent remuga i remuga,
pero a l'hora de la veritat ningu proposa una solució.

La cosa esta ben enquistada i a mi com a usuari asidu de aquesta meravillosa pagina desde fa ja alguns anys me dol molt aquesta situació.

Els 18 euros de diferencia no se si seran el problema pero,
el que es ben cert es que si la cuota es 12 simbolics euros,
la gent ja no te eixa excusa per no colaborar.

La meva proposta es ben clara
dividir casi per tres la cuota i en compensació triplicar el cuorum.

Amen, ara s'ha de banyar la gent, jo lo que tenia que dir, dit esta.

Despres ja ha de ser el Sr. Obrador el que prengui les desicions.

Au pues, Retruc Forever :uep:
Imatge

Amunt Sempre!!
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:clap: :clap: :clap:
Es veu que avui esteiem tot dos inspirats en fer alguna cosa per la pàgina, i la teva idea es millor que la meva que fer terapia de dir coses bones dels altres!
Per descomptat que Asdoro i jo esteim d'acord d'estar a aquesta llista, es mes, es un honor!!
Au, ara crec que es hora de pensar el que direm :ditr:

SALUT I RADICALISMEEEEEEE
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

es problema no son 18€. Es problema es que per pagar has de tenir un conte pay pal o targeta de crèdit i hi ha molta gent que no en té o que li fa peresa fer es tràmit, si fos pagar 12€ al instant hi hauria no 3, sino 5 vegades més personal. Ho dic per experiència, va ser un des meus impediment abans de ferme ccr i es de molts altres usuaris.

Solucions? fer un forat a s'ordenador per on ficar-hi es 12€ i que vagin directe a cas concos...

un poc dificil... :few: :few:
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

Per cert jose.. no podries firmar un poc més petit? :lol: :lol: :lol: :lol:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

A xerrat es KOPERO KEFE :uep:
amb algunes coses no estic totalment d'acord:

1ª Perque no m'has posat per enmig i al manco no sempre seria es darrer , :hand: vale si mas posat es darrer será per gordar que ningú se desbanqui. :few:
2on. trop que has fet es presupost molt ajustat :ditr:, com a masa i tot :clap: , me pareix bé temps de crissis reducció de preus :uep: . :think: pens que fins i tot podria ser una mica mes elevat, 15, 18 o inclús 20. Fins i tot 40 i me direu LOCO que PUTES DIUS, pues si i no es que ses meves butxeques estiguin plenes, pero si realment vols jugar, gaudir d'amistats, pasar es temps, etc. que no té un cost tot aixó idó l'hem de asumir tots, igual que cuant vas de PUB's, perque no remugam cuant mos diuen per entrar son X's Euros i una consumició gratis :doh: quin ganxo mes absurd, pero emtram i després encara pagam una altre consumició pero perque em de conduir demaman una aigua :doh:, 3,5, 8 euros més i no protestam i sa punyetera aigua nomes en val 18, si e dit devuit 18 pero centims +/-, i partim tots contents a jeure sense protestar i aqui protestam i protestam sense aclarir res. Per 30€ anuals, 2.5€mensuals, 57 centims semanals i ja no parlem de's cost diari. :||:
que amb un cigarro menos diari, una cervessa menos al mes o inclús una insignificant petita cosa que poguemn estalviar a sa setmana tenim es presupost cobert M:-) ,
3er. en definitiva sa valoració que a fet es KEFE referent als grups, está bé, ben aclarida i crec que també se meva idea de's tema igual com ja he esposat amb altres ocasions.

Amb poques paraules tot KISKI a pagar i lo de sa cantitat i millor si es poca :pray: amb mans de's supremOBRADOR .

Ara vé lo bo de sa meva proposta cuant e dit fins i tot a pagar 40€ amb dinar de festa anual inclós. aixo com fan ses societats en tancar l'any banquete per els socis de gratis per engatusarlos amb els comptes i demanar pujada de quotes.
:uep: :uep: Enga OBRADOR com a dit en LAFALTA ara es cuant toca mullar-se.
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

trucaiteretruc ha escrit:es problema no son 18€. Es problema es que per pagar has de tenir un conte pay pal o targeta de crèdit i hi ha molta gent que no en té o que li fa peresa fer es tràmit, si fos pagar 12€ al instant hi hauria no 3, sino 5 vegades més personal. Ho dic per experiència, va ser un des meus impediment abans de ferme ccr i es de molts altres usuaris.

Solucions? fer un forat a s'ordenador per on ficar-hi es 12€ i que vagin directe a cas concos...

un poc dificil... :few: :few:
En alguns casos s'ha fet un ingres directament a un conter que ha ha dit
el sr. obrador i aixo no te mes dificultat que anar a un banc i ingresar els diners. Si hi ha interes es pot fer, eixa excusa no me val.

P.D. ja he reduit la firma :ui:
Imatge

Amunt Sempre!!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jo lo q veig molt difisil es arribar a 300 personatges.
Si o pensau una mica arribareu a sa conclusio de q maxim porem arribar a 250 i sinos feis numeros,pq si hi ha molta gent q entra nova pero tambe i ha molta gent q o va deixant,i si llevam es clons uffff no se ni si podriem arribar a 200,pero mueno.
jo ahir mitjdia era per aqui a les 15:30 hi havia 20 jugadors a cafe,i 15 a ccr,i q voleu, per molt q diguin per aqui, deixam l'any passat per banda no se si mai hi havia hagut tanta gent a n'aquestes fetxas.
i sa veritat es unics q veig c'an deixat de jugar son un grupet de maxim 10 persones q manipulaven uns 30 clons,trop q sasunto esta be aixi i lo q va dir en jocfora,ufff tateix si es fa campanya pq sa gent no es fasi des ccr,pos mira com tot,no totom pot estar d'acord.
insistesc entre aquestes maxim 10 persones q o dubt+si posam q sescola a acabat i molts ara no deven tenir internet a casa seva o pasen de entrar pq ara tenen coses q fer ,i no tenen temps de emprenyar pq no s'avorreixen amb ses lletres es resultat no es gens xerec.
pero totes ses ideas son bones i al menos es nota quins volen arrglar i qui nomes te ganes de emprenyar i desberetar.
:clap: molt be jusepe :clap:
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Lafaltaenvide, et don l'enhorabona i les gràcies per aportar la idea, que trob molt interessant, si es pogués dur a la pràctica.

Diré la meva:

0.- D'entrada, no hi ha cap problema en baixar les quotes, encara que els usuaris no augmentin fins a 325, bastaria doblar els acuals: 240-250. Del que no estic segur és que si reduïm a la meitat el preu, es dobli nombre d'usuaris. Tampoc ens arruinarem per intentar-ho

1.- trucaiteretruc, jocfora: tota la raó, crec que no són els 30€ el problema, és el fet de la peresa que fa l'haver de pagar, més encara amb aquest mitjà, que si ets jove, no tens targeta o si ets major a vegades et fa por el fet de realitzar transaccions a través d'internet.

2.- Ayayay: segons les estadístiques de google, bastant fiables, entren uns 300 usuaris únics diaris i uns 1000 usuari únics setmanals (això va per IP, li has de llevar els usuaris repetits que entren de diferents ordinadors cada dia), per tant, si miram aquests 1000 setmanals, posa que un 50% és fiable, són 500 usuaris setmanals que entren a jugar. Del que no tenc estadística, i això estaria molt bé saber-ho, es de quants d'usuaris juguen cada setmana, això sí que seria molt fiable. Miraré que puc fer per saber-ho.

Vegem que en pensa l'altra gent, mem si d'aquí en pot sortir alguna cosa positiva.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

GRANDE JOSE GRANDE!!!!!!!!!!!

ja era hora colcú tragues l'intelecte i el refletis damunt u forum!
bona idea!
Per cert, hem disculp per el comentari que vaig fer fa un parell de dies al fil que va obrir en tonino!
es que estava un poc cremat per motius ajenos a retruc.net
Gràcies i amem si això va bé!

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Bon dia! Jo soc del grup 3 i vos dire que en pens. A part de tot aixo de pagar mitjançant targeta, transferencia, etc... el problema que hi veig jo desde el meu punt de vista es: si abon la quota, quins beneficis obtindre? Si jo quan entr a jugar a truc no hi ha ningu a les sales CCR i la sala del cafe esta plena o al mano es pot jugar.

Segur que m'equivoc, per aixo aceptare critiques i si qualcu te rao, me llevare el sombrero davant ell.

Que tengueu bon trucs!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

pacotorres69 ha escrit:Bon dia! Jo soc del grup 3 i vos dire que en pens. A part de tot aixo de pagar mitjançant targeta, transferencia, etc... el problema que hi veig jo desde el meu punt de vista es: si abon la quota, quins beneficis obtindre? Si jo quan entr a jugar a truc no hi ha ningu a les sales CCR i la sala del cafe esta plena o al mano es pot jugar.

Segur que m'equivoc, per aixo aceptare critiques i si qualcu te rao, me llevare el sombrero davant ell.

Que tengueu bon trucs!
Paco, aquest que anomenes és, precisament, el problema que intentam solucionar, i al que la solució de mestre lafalta hi va encaminada :ditr:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Estic al costat de la proposta de lafalta, i també entenc la postura de trucaiteretruc. Afegir un compte corrent on realitzar un ingrés seria el més còmude per molta gent, perquè el paypal cobra comisions i t'has de donar d'alta, per tant és un obstacle més.

Hem conecto poc, però quan ho faig a la sala ccr hi ha entre 5 o 6 persones i sempre els mateixos, mentre que a cafè n'hi ha 15 o 20. Sóc conscient que estem en estiu, amb tots els inconvenients que per la pàgina comporta aquest punt, però mitjançant la fòrmula d'en Jose, s'hauria d'acabar açò tant trist del ccr, és patètic veure 5 persones connectades.
Imatge
KRUSENSTERN!!
Respon