No em va be

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Nedved
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 30, 2009 0:00

a veure, cuand vaig a una sala per juga a truc, me carrega el java y tot, pero despres, no se que me pasa, k me keda els usuaris en blanc completament, com si no hi agues ningu, ( si k avia usuarios, posava k i avia 28) bueno tampoc surt el meu nick en la sala, nomes veig aixo del usuarios y les taules amb les cadires de color. no me carrega del tot no se per k. y cuand li click a una cadira me me cambia de pantalla y surt l' amo amb la bandera catalana y el CCR y ya no puc res mes, per tant no puc jugar ni puc fer res :(

La meva versio del java es el 6
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

segur que tens un antivirus molt conegut per tots noltros que es diu Avast. Si es aixi, mira de desconectar-lo per entrar, com a minim desconecta l'opció de "mensajeria instantanea" i "correo por internet". Segurament t'anira millo. Si no es cosa de l'avast,segurament sera problema d'un altre antvirus, dic jo.

Meam si t'he pogut ajudar!
Nedved
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 30, 2009 0:00

ya em va be, moltes gracies, te posare un punt positiu si el trob xd :D
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Tranquil, no ho faig per un punt. Mentres hi hagui bon rollo ja me conform!
Sort!
bardeciencies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 0:00
Ubicació: Palma (Hostalets)

Bones,

Què tal? Primer de tot, vull donar l'enhorabona als promotors d'aquesta pàgina i a tots els que fan que estigui tan animada.
Pel que fa a l'Avast, jo també tenia el problema i quan el desactivo llavors puc jugar normalment. El que passa és que no me fa molta gràcia haver de desactivar l'antivirus mentre estic connectat.
Algú té alguna solució alternativa? Algú sap si aquest problema només passa amb l'Avast o amb d'altres antivirus també?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

El programa necessita poder accedir al port de comunicació num. 143, crec que l'Avast el titula "correu electronic" o una cosa així. per tant es pot seguir utilitzant l'antivirus perfectament, però s'ha de desactivar aquesta opció, o en general desactivar qualsevol opció que privi l'accés al port 143.

No sé si m'he explicat :study:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Jo ara a nu portatil tenc l'Avast, i el que faig és desactivar l'antivirus abans d'entrar, i quan soc a dins, el torn a conectar i puc jugar i tal fora problemes i amb l'Avast conectat.

O és una presa de pel? :eh:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

No, no, jeje, no és cap presa de pèl, m'imagin que l'avast només impedeix la primera connexió amb el servidor, un cop connectat, ja no fa cap nosa. :ditr:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

capdemul ha escrit:Jo ara a nu portatil tenc l'Avast, i el que faig és desactivar l'antivirus abans d'entrar, i quan soc a dins, el torn a conectar i puc jugar i tal fora problemes i amb l'Avast conectat.

O és una presa de pel? :eh:
:think: :think: Presa de pel, :scratch: i que se pot esperar de un opositor amb sa cara pintada de negre i un garrot amb floretes :few:

Pero t'has salvat es GRAN kefe diu que :no: :no: es broma que està :ditr: :ditr:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Jeje...

He indagat una mica més l'Avast (jo no el tenc, he hagut de robar i manejar un ordinador amb Windows, puaj :sick:), i he vist que bastaria (crec) desactivar el Mòdul de "Correu Electrònic", si algú podria comprovar aquesta dada? jo no crec que soporti haver de tornar a fer clic a l'Inisio
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Efestiwigriffin :study:

Va bé aixi com dius Jaume.

ARA TOCA NO?? PROTESTOOOOOOOO PK NO HO SABIA FINS AVUI!!
Imatge
bardeciencies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 0:00
Ubicació: Palma (Hostalets)

Bones,

Gràcies per la informació a totssss!!!! :salut:
Respon