no he pogut entrar en tot lo dia perke tenc l'ordenador fotut
i tuadeu tot lo ke a pasat amb un parell d'horetes, tot aixo respecte a nu fil tancat
si pensasom un poc antes de dir les coses ( en akest cas antes d'escriure), i no diguesem directament lo ke mos pasa pu cap, segurament tot aniria un poc millor ( pero segurament no seriem persones )
tornau perdre una estoneta en llegir u omentaris ke eu deixat i pensau un poc mem si u tornariu posar igual i amb les mateixes paraules. aprofitau ke percolcacosa no varen kedar esent monees ( colkun si, pero no si pot fer res)
i no es tracta d'imposar o no imposar coses, s'han de fer canvis drastics per continuar tirant akesta web endavant ( ke se necesiten duros, i una netetja no aniria malament, ke crec ke tanta propaganda per la tele, ha fet ke entri astanta gent poc desitjable i k li importa una merda akesta comunitat)
lo de gri o no gri, ccr o akestes coses sicerament me la su bastant. jo jug per pasar una bona estona, desconectar un poci divertirme amb amics ke ja tenia antes amics i bns ke e fet dins la pagina, i s, dic aixo i som ccr, jo jugaria de totes maneres tant amb clasificacio com sense (tant gri com clasificacio ccr)
nose si tornare escriure sobre u tema ( en part per l'ordenador fotut),pero tambe perke e pogut veure durant u fl ke esta tancat, ke la majoria de la gent ni perd u temps a llegir (o almenos entendre) les idees o pensaments dus altres, aki cadasku vol unacosa i lo ke ell vol es lo millor lo ke sa de fer, i sense modificar les idees ke tenim i intentar treure una solucio conjunta aixo anira a pike de mala manera
si tot fos "de color de rosas" i no se necesitasen canvis drastics i arriscats, encara estariem dis coves i caçariem tirant pedrades
P.D. segurament a mitat de text les coses ke volia posar ja estaran una mca posades a la puta, pero es ke ja me cansat a la mitat i no m'agrada gens escriure amb portatil. pero tamateix lo ke vull exposar crec ke se dona a entendre
P.D.D. esper ke a la trobada de dia 30 ( a la kual no puc asistir per un compromis ke tenc) les coses s'arreglin xerrant caa a cara, perke una cosa si ke enc clara des de ke estic a n'akesta comunitat, es ke ja es dificil entendrerse en persona, pero aki tothom vol donar la seva i cadasku acaba xerrant sobre una cosa i tot s'enmerda mes
P.D.D.D. perdo per u tacos o paraules mal sonants, pero vull ke kedi clar l ke pens i ke ningu tregui cap doble lectura, lo ke esta escrit es lo ke volia posar ( si falta colca lletra es cosa du portatil)
SALUT ( i en akest cap sense radicalisme ke es un tema bastant important i u dic com a usuari i no com a radical)