No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Meam mestres... un poc de tranquilidat que jo ja estic ben cremat ?:-)

Nose perque es tanca un fil per ajudar a la pag de retruc.net!
No ho puc entendre de cap de les maneres.
Nose perque vos posau a discutir si es pot xerrar, no me cap dins el cap!

Na caima a posat:
mem....
No seria mes facil fer k tothom pagui i que totes les sales menos una que sigui "pels principians "siguen del ccr i k tmbe al mateix temps k hi hagui ccr, tabme hi hagi gri?????

es que tampoc es tan dificil s'asunto!tothom a pagar com els altres i aixi hi haura ccr i gri

o no?

jo crec que a dado en el clavo!!

i si la gent es volca tant a ajudar a la pag, no puc comprendre perque es tanqui el fil.
A jo particularment me emprenya bastant. Que es tanqui un fil, per debatre el que li passara a la pag.
Jo crec que na caimarienca a dit la solució!
No eliminaran el grii, com namar, na pon i això volen, i la gent pagarà per jugar, com n'ayayay, en caparrut, el follonero i companyia volen!

Crec que xerrant s'arreglen les coses...
Una simple opinió!

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

OLE LE!! OH LA LA!!

SER DE RETRUC.NET

ES LO MILLOR QUE HI HA :few:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

:roll: jeje gutii, mira que de vegades! hauriem de ser tots com tu, cagondell. He tancat es fil, no per una encalentida, sinó perquè havia tirat la discusió cap a un sense-sentit, i això no m'agrada. Pens també que la majoria dels que han d'opinar ja ho han fet, i ara crec que toca pensar-s'ho i prendre alguna decisió sobre lo vist i opinat. Venen un parell de trobades que seran bones per parlar en directe i posar damunt la taula més opinions.

Ara bé, es clar que rectificar és de savis i si es creu oportú reobrir el fil es fa i punt, però estic cansat de veure discusions que no duen enlloc, jo crec que les opinions haurien d'anar més en el sentit de veure com es pot ajudar a treure endavant aquesta situació. Hi ha idees bastant bones i crec que algunes es podran tirar endavant, ara bé, veig també que la situació és molt complicada i hi ha interessos molt divergents entre els usuaris. Un embolic, vaja.

Salut i gràcies!
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:ditr: :ditr:
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

no he pogut entrar en tot lo dia perke tenc l'ordenador fotut

i tuadeu tot lo ke a pasat amb un parell d'horetes, tot aixo respecte a nu fil tancat

si pensasom un poc antes de dir les coses ( en akest cas antes d'escriure), i no diguesem directament lo ke mos pasa pu cap, segurament tot aniria un poc millor ( pero segurament no seriem persones )

tornau perdre una estoneta en llegir u omentaris ke eu deixat i pensau un poc mem si u tornariu posar igual i amb les mateixes paraules. aprofitau ke percolcacosa no varen kedar esent monees ( colkun si, pero no si pot fer res)

i no es tracta d'imposar o no imposar coses, s'han de fer canvis drastics per continuar tirant akesta web endavant ( ke se necesiten duros, i una netetja no aniria malament, ke crec ke tanta propaganda per la tele, ha fet ke entri astanta gent poc desitjable i k li importa una merda akesta comunitat)

lo de gri o no gri, ccr o akestes coses sicerament me la su bastant. jo jug per pasar una bona estona, desconectar un poci divertirme amb amics ke ja tenia antes amics i bns ke e fet dins la pagina, i s, dic aixo i som ccr, jo jugaria de totes maneres tant amb clasificacio com sense (tant gri com clasificacio ccr)

nose si tornare escriure sobre u tema ( en part per l'ordenador fotut),pero tambe perke e pogut veure durant u fl ke esta tancat, ke la majoria de la gent ni perd u temps a llegir (o almenos entendre) les idees o pensaments dus altres, aki cadasku vol unacosa i lo ke ell vol es lo millor lo ke sa de fer, i sense modificar les idees ke tenim i intentar treure una solucio conjunta aixo anira a pike de mala manera

si tot fos "de color de rosas" i no se necesitasen canvis drastics i arriscats, encara estariem dis coves i caçariem tirant pedrades ;-)

P.D. segurament a mitat de text les coses ke volia posar ja estaran una mca posades a la puta, pero es ke ja me cansat a la mitat i no m'agrada gens escriure amb portatil. pero tamateix lo ke vull exposar crec ke se dona a entendre

P.D.D. esper ke a la trobada de dia 30 ( a la kual no puc asistir per un compromis ke tenc) les coses s'arreglin xerrant caa a cara, perke una cosa si ke enc clara des de ke estic a n'akesta comunitat, es ke ja es dificil entendrerse en persona, pero aki tothom vol donar la seva i cadasku acaba xerrant sobre una cosa i tot s'enmerda mes

P.D.D.D. perdo per u tacos o paraules mal sonants, pero vull ke kedi clar l ke pens i ke ningu tregui cap doble lectura, lo ke esta escrit es lo ke volia posar ( si falta colca lletra es cosa du portatil)

SALUT ( i en akest cap sense radicalisme ke es un tema bastant important i u dic com a usuari i no com a radical)
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

U_Rodolet ha escrit:lo de gri o no gri, ccr o akestes coses sicerament me la su bastant. jo jug per pasar una bona estona, desconectar un poci divertirme amb amics ke ja tenia antes amics i bns ke e fet dins la pagina, i s, dic aixo i som ccr, jo jugaria de totes maneres tant amb clasificacio com sense (tant gri com clasificacio ccr)
Estic totalment dacord amb en rodolingo :study: :study:
Ara be no trobau que ses coses van be,que darrerament hi ha un poc mes de trui pes CCR,que sempre hi haura gent com na copes que mira per sa pagina,que sempre hi haura gent que nomes ve a tocar ses pilotes a veure mem si mos discutim i lo que fan ells es riure com es ca den pierodojuna aquell que li deien en patan,que sempre hi haura colque rifi rafe colque enfrontament com es que jo mateix he tengut amb envinegrat i sa arreglat perque pensam ses coses amb es cap calent i deim lo que no sentim,lo que no volem dir.
Desde que es va obrir el fil aquest que ara sa tancat pues sa gent ha aportat ses seves idees cara a millorar un poc la pagina,crec que totes seran lleguides i relleguides pels moderados i pes kefe,i despres faran el que trobin a la hora de posar millores o de canviar alguna cosa de la que hi ha.
Ara be qui sa cansat aqui som jo,el mateix dia que vaig renovar pues es va obrir el fil que sa tancat i me sent molt ilustrat,no vull que ningu es pensi o es fasi un enfilai pes cap perque no tenc que dir res de ningu,es va obrir es fil per veure mem si es feia colque cosa,i sa fet,hem aportat idees....
Cal recorda que tots els CCR som els que mantenim amb vida sa pagina que tan estimam pero perfavor i ho deman perfavor i si me volen llevar es garrot per xerrar de aquesta manera i no protesta que crec que qui mas qui menos pues ha aportat la seva idea sense mirar-se el que te penjat al seu costat pues es un poc de paciensia i un poc de voluntat que ses coses xerrant es solen arreglar no de la manera que ho feim amb es cap fet una olla que pareix a presio i no saben ni que deim ni que pensam i llavors pegam cops per sa pared

Me donare un parell de dies de reflexio ja que crec que es lo que necessit com altres persones que desde que sa obert aquest debat pues miren ses coses de defora,pues jo fare el mateix mirare ses coses darrera sa valla i hem donare un temps de reflexio,un temps per veure si tornam a esser persones com ho erem abans,hem de pensar que cadascu te sa seva vida i ses seves coses i no pes fet que un estigui X sense entrar pues sa enfadat amb sa pagina que es lo que sa dit altres vegades que si ja no entre en fulanito perque aixo no es lo mateix,que si hi ha gent indeseable... i que saps tu si en fulanito folla cada vespre i no li passa pels ous entrar a jugar o si es de viatge o si esta tancat a sa preso.

Au que ja me desberat i pos desastres i pardalades.

LLARGA VIDA A RETRUC.NET i esper ses coses se arreglin que som persones i no animals com be a dit en rodolet per algo no estem dins sa cova encare
________
PROTEST!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

una pregunta gutiiet
quan temprenyes sa ta posa aquesta cara de sirera
jajajjajajajja
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

jajajajajaja
no o vulguis sebre.. /:X/ /:X/ /:X/
:mrgreen:

SALUT I RADICALISME!
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Jo to diré toni.

En GuTii comença pegarli un tic i li tremolen u morros. Despres se posa a cridar i a fer EEEEH?????? KE DIUSS???? TE XAPARÉ LA CARA MONEA..

i coses dakestes :lol: :lol:

----------------------------------------------------

Després d'aquest inciso (que no es cap mentida :lol: ) diré que apoi a nen Rodolet (ai... Pollencins... kins kraks) i a tota aquesta gent que vol k les coses tirin envan i amb moderació

S'ha de dir que ja hem fet la pluja d'idees. S'ha obert un debat, hi ha hagut pros i contres no?

Ara falta trobar-nos dia 30 i acabar d'afegir 4 costes per adornar l'ensalada.

I després ke es jefe supremo decida. Després ja vorem si protesto
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

ara me repetire pero... mem k trobau:

Kuant jo em vaig registrar aki domes hi havia 2 sales i tots els jugadors tenien 1500 punts i anaven pujant o baixant aixi com anaves gonyant o perdent (igual k ara el ccr)fins aki molt be...Els jugadors vam proposar fer una sala de pago amb veus per poder jugar be,sense clons ni gent k es ficas amb tu o t'abandonas les partides..etc.Per no deixar penjats als k no podien o no volien pagar es va inventar el gri i com hi havia gent a les 2 sales ningu va dir res,la gent va seguir pagant igual.Ara k no hi ha gent a la sala de pago, sa de sercar un remei.Mem obredor...

No es pot fer k totes les sales siguen del ccrfora llevar el gri???Si trobau k hem de baixar la cuota pues es baixa i ja esta pero aixi tothom jugaria per pujar puns i tmbe per pujar grii :think: desde el meu punt de vista la cosa es deixaria com estava a lo primer lo unic es k la sala seria de pago i aixi tmbe ens evitariem la genteta"sonse amunt o-fabuloso etc"
Es que si ho podem fer aixi tothom estara content!!!

mem k trobau?????

un saludo
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola Xisca,

Si ho fessim així, llevariem sa posibilitat de jugar a sa gent menor d'edat o que simplement no vol pagar per jugar. A Retruc.net sempre s'hi ha pogut jugar gratuitament, i així ha de ser.

Ara bé, baix el meu punt de vista, qui vulgui jugar gratuitament, ho hauria de fer sense cap aventatge, es a dir, jugar per jugar, fora GRI, fora veus, fora poder participar a tornejos, etc.

Prenguem sa mesura que prenguem, sempre hi haurà gent descontenta i que se queixarà. Jo seguesc pensant que si a ses sales generals se lleva es GRI, al final sa gent se passarà al CCR, ja que seguesc pensat, que sa gran majoria vol competir, ja sigui d'una manera o de s'altre.

Sa gent que diu que al CCR, no es juga de sa mateixa manera, que som massa serios, que només mos interessa guanyar, pot ser sigui es seu punt de vista, però jo no hi estic d'acord. Jo a casi tots es trucs que faig, pas molt de gust (i això que darrerament no en guany ni un).

Ho volguem o no, s'ha de prendre una decisió, ara que hi som a temps. Retruc.net, ha de viure de les quotes dels CCR, i es això lo que hem de defensar.
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

ok...ido ancara mes facil...que apart de les dues sales es crei una sala per jugar sense cap tipus de competicio...com es va xerrar ja desde el principi.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

I quina diferència hi hauria amb el CCR actual? Si ho entenc be, seria crear una sala per jugar gratuitament i ses altres a pagar sense llevar es GRI? Si es així, esteim diguent tots dos lo mateix.

Es tema de baixar ses cuotes, 30 euros any, no crec que sigui gens abusiu. De totes formes, si s'hi apuntàs molta gent supòs que se podria mirar.
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Llevau el grii i tothom a pagar!
I amem si amb akets dobers es pot canviar el randoom també!
que cada truc es =!
i ja men començ a fartar
au salut i radicalisme!
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

gutii ha escrit:I amem si amb akets dobers es pot canviar el randoom també!
que cada truc es =!
Pero si ja te vaig dir que no se pot canviar u puta random per molts de millons d'€ que li fotis
Imatge
Bloquejat