per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

ara q torn esser per aqui ,caxis heu destrosat sasunto.
molt de moderar,molta tel,molt de localitzar valensians i gent q molestava
i me deman pq?ç
sa gent de sempra esta indignada es a dir sa des ccr,pero sou voltros q l'heu creat a n'aixo.
trobau normal q sa gent q paga es sa gent q menos pot jugar
es hora de fer algo
per jo domes dues solusions o enviar a la merda es ccr-
o enviar a la merda ses altres sales sinos mem qui sera es tonto q torni pagar sa cuota i qui es q no te 30 euros per tot lany per molta crisis q hi hagi.pero bueno des vostro pa fareu sopas..
i no es per protestar?
protesttttttttttttttttttttttttt
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

molt be kefe , branca
Oposició pura i dura
Imatge
Desko
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 30
Membre des de: dg. set. 24, 2006 0:00

No tinc res mes que afegir... és un protesto en el moment i lloc adequat
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ueeeep! mem què fareeeeem.

Preg que llegiu això fins abaix de tot.

La gent del CCR està indignada??? no entenc massa bé la protesta, vols dir que ara les sales no funcionen? o es que es difícil jugar perquè hi ha poca gent. Si és per lo primer, evidentment que les sales han de funcionar i les CCR són la primera prioritat. Lo segon ja és una altra historia i en resum, el que podem dir al nostre favor és: no en sabem més.

Com a premisa, i com a nota important i que s'entengui, vull agrair a tots els usuaris CCR que hi ha hagut fins ara pel seu suport, gràcies a voltros retruc.net pot funcionar i donar servei a tots els usuaris que volen jugar, sense voltros retruc.net no seria possible, és més, segurament hi hauria problemes per tirar endavant sense un mínim d'inscripcions anuals.

Dit això d'entrada, és clar que voldriem que cada dia hi hagi una gentada al CCR i tot el que hem fet darrerament: so, medalles, classificacions vàries, etc... ha estat exclusivament per la gent del CCR, si això no enganxa poc més podem fer. Repeteixo i repetiré sempre que cada qual és lliure de fer el que vulgui, ningú obliga a res.

Te diré més, fa mesos que estic invertint hores i hores de feina diàries (i no és conya) per treure (en poder) una novetat que serà la més important des que existeix retruc.net, però la feina és lenta i complicada (quasi com que programar de nou tot retruc.net), i saps per qui ho faig? idò pels CCR, i no, ningú em paga per això, ni em retiraré de la feina amb les subscripcions de CCR, que treuen més o manco per pagar els 4 servidors dedicats que fan funcionar retruc.net. Cal dir que aquesta millora tampoc serà la solució definitiva al "problema".

I ara comentar les teves paraules, que no em pareixen gens encertades.
No em serveixen de res aquestes frases:

- "heu destrossat s'asunto"
- "sa gent de sempre està indignada"
- "des vostro pa en fareu sopes"

Vull que digueu que putes hem fet per provocar tot aquest "caos" i que tenim a veure els moderadors de retruc.net en que cada cop es jugui menys a les sales CCR. Hem insultat a la gent? hem fet befa de algú? hem impedit a la gent que no hi entri? hem fet llevar les ganes de jugar? hem mort algú? vull que em doneu la culpa de qualque cosa en concret, no que "he destrossat retruc.net". Fer "oposició" d'aquesta no serveix per res, no es constructiva, al contrari.

És ver que es juga poc al CCR i m'imagin que aquest és el problema més important (si és un altre digau-ho, que jo no el se i vaig totalment equivocat) i la causa de que la gent estigui "indignada" o que haguem "destrossat s'assumpte", però:

Si volem trobar una solució ha de ser entre tots, no val dir "des vostro pa en fareu sopes" i quedar tan amples, necessitam posar-nos les piles entre tots i pensar què volem, i què podem fer, però donar la culpa als altres sempre serà lo més bo de fer.

Retruc.net sou/som tots i tots estam igual d'interessats en que millori i que tothom s'hi senti a gust i no quedarà més remei que ens seguem plegats tots i discutiguem què passa, per què passa i què podem fer, la solució passa per llevar les sales CCR? la solucio no és llevar les generals, segur. Hem d'inventar un sistema nou de "suport econòmic"? sobren les classificacions? hem de cercar més alicients pels CCR? creus que no faria el què fos si sabés el que he de fer?

Salut i força.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Si be no estic d'acord en les formes, si estic d'acord en el fons d'aquesta protesta. Ja fa molt que en el ccr fer un truc costa un mon d'esperar i cuant be gent sempre som els mateixos. Volem solucions :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

I solucions volem donar. No podem obligar a la gent que entri a jugar.

Més reflexions: CCR va sortir com a idea per controlar el fenòmen clon i com a proposta popular gairebe (record que la idea va sortir més o manco d'una xerrada a Son Bascos entre els quatre "veteranos"), això va permetre, en cosa de mesos poder contratar 2 servidors nous i que les sales no es colapsassin com ho feien abans. Ara es pot jugar el 95% a qualsevol sala, a les CCR més del 99% del temps.

Si va sortir com a proposta popular i amb una mica de consens de tots, ara m'agradaria que la solució al "problema" intentem cercar-la entre tots, retruc.net sempre ha escoltat la gent que hi viu, no es la "meva" web i que m'acusi algú que no he fet sempre el possible per fer-la millor de cada dia.

L'equip de retruc.net tampoc tenim la solució, si la tenguéssim, faria estona que hauríem fet alguna cosa.

Propòs la següent metodologia de feina i que cadascú es pronuncii:

1a fase: identificar exactament el problema
2a fase: identificar exactament les causes d'aquest "problema"
3a fase: aportar possibles solucions
4a fase: aplicar les solucions

Ens ajudareu?
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

pues lleva destrosat i posa mal duit,i no dic q tu no hagis feta feina si no q se ben sert q nas feta un ou,i per aixo mateix dic q sa feina ha de dur un resultats i q sa gent no diu q no vol pagar,si no tot lo contrari trop q totom ahuria de pagar,i no pes fet de q hi hagi 6000 usuaris funsionara millor q quedi clar,jo lo q dic es llevar ses altres sales q no siguin de pagament,mira si trob q en fas poca si te pareix ,pero sa putada es q me sent a raor de dir-lo ,a lo millor no me se explicar i com diu en jose llevesli aixi com esta escrit e intenta veura es significat.
leu destrosada:pq sou voltros es q duis es control i es control per jo sa perdut pero molt.
des vostro pa fareu sopes:aixo es molt bo dentendra,pq jo crec q si o feim funsionar totom seguira aportant aquesta ajuda pq sa pagina tiri envant.
i saltra esteim indignats:aixo o dic jo i quasi totom des ccr.
on me errat amb so vocabulari es una mica agrasiu tu saps ben sert q es es meu xerrar,i si pensas q lo q vui es q vagi malament error tot lo contrari pero mueno te don ses grasis per sa feina cas feta ,pero feia molt de temps q no vivia lo des retruc,l'anyorava molt i he tornat amb desengan.
i lo de protesto no o puc llevar me sap greu si te molesta te fots
PROTESTTTTTTTTTTTTTO
Imatge

ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

TAMBE TROB MOLT RARO JAUMET Q FA TANT DE TEMPS Q PENSAU COSES I JUSTAMENT ARA MOS HI POSAM
ESPERAVEU Q CUALCU DIGUES LO Q JO HE DIT?
I LLEVAR ES CLONS SI A NES CCR HI HA CLONS IGUAL .PERO LO Q ARA HEU FET.ES A DIR DEMENAR AJUDA PER TROBAR UNA SOLUSIO BEN FET ESTA PERO TROB Q AHURIES D'HAVER-HO DEMANAT ANTES PERO MUENO
VORAS COM ARA SA GENT ESTARA AL MENOS AGRAIDA I Q ES VOL FER ALGO
JO PARTICULARMENT DOMES DEMAN A SA GENT DES CCR Q JUGUI A NES CCR Q SOM ES UNICS Q POREM CONSERVAR AQUESTA PAGINA I UN ESFORS O POREM FER TOTS I SOBRE TOT TU JAUME Q NO DEIXIS DE FER FEINA Q ETS SA CLAU REI
SALUT I FESTAAAAAAAA
Imatge

cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

ESO BRANCAAAAAAAA
ja feies falta per aqui :study: :study:

ayayay ha escrit:sinos mem qui sera es tonto q torni pagar sa cuota i qui es q no te 30 euros per tot lany per molta crisis q hi hagi
Si lo se no pag au ara ma dit tonto :cry:

________
PROTEST!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

BASTA JA CRISTO!!!!!
cagondew de emprenyar!!
COM A CONSEJAL, JA NO DE INSCRIPCIONS, SINO DE TOT EL PARTIT DE LA OPOSICIÓ RADICAL, vos vull dir algunes paraules:
meam, les sales CCR no tenen un defecte, sinos que mes de una virtud!
El torneig que cada any farem a partir de aquest pasat sera exclusivament per els CCR. I les medalles seran per aquells que son o que an estat CCR.
Això en primera.
Segona:
Les veus, son una pasada!
Fan el joc molt mes diferent i molt mes entretengut!
Vostes diuen que es un caos i que no hi ha gent a CCR!
Sabeu perque?
Hem sap molt de greu dir-ho i no vull ofendre a ningú.
No ho dic amb mal, però CCR es COTO PRIVAT DE CAÇA (nose si ho e escrit bé, faig el que puc).
i hem sap molt de greu dir això, pero es així, i els darrers que tenen la cupa son els moderadors.
Jo hem vaig fer CCR, perque hem feia ilusió, i m'agradaven les veus... i perque havia conegut a gent que jugava el torneig i que mai anava a les sales generals.
Ara bé, dic això de COTO PRIVAT DE CAÇA per una cosa que hem va passar a mi i que hem va fer sentir fatal!
El primer dia que vaig entrar sent de CCR, coneixia a gent del torneig i tal, però bé.
Vaig entrar a la sala, i devien ser les 10 de la nit.
Hi havia bastanta gent... uns 25.
I tan sols hi havia 3 taules ocupades.
Hi havia unes 10 persones que estaven a fora, parlant.
I jo vaig dir amb aquestes paraules:
Hola amics!
com va?

En aquell moment totes les conversacions es varen aturar, ningú es deia res amb ningú, i ningú en aquell moment hem va saludar.
Instants mes tard, tots ells van seguir amb les seves conversacions respectives.
Ara ja conec a la majoria, però realment hem vaig sentir menyspreat, i d'alguna manera.. en ridicul.
En canvi vaig anar a la sala del cafè, i tots els que estaven parlant, hem van dir hola gutii! com estas?
Aqui crec que hi ha la diferencia.
La gent a CCR, es pren les partides molt mes serioses, i a mi no hem va transmetre res de res, per molt que les sales siguin molt millors.
Simplement per això crec que no hi ha tanta gent, i jo que soc CCR, jug sempre a cafè, i algun pic, algún amic de CCR, hem crida per anar a fer un truc.
Aqui hi ha la diferencia.
Nose si això que e dit servira de algo, esper que així sia, i dir-vos que el problema no es de els moderadors.
Simplement es la vostra manera de actuar sobre algún jugador nou, que no coneixeu.
Gràcies per aver-me escoltat o llegit :P

SALUT I VISCA RETRUC.NET!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

UEP MIRA ARA HI ESTIC DACORD PQ SA VERITAT Q UNA DE SES COSES ES Q SES PARELLES ESTAN UN POC MASA FETES I NO SOLEN JUGAR AMB MASA GENT PERO MIRA UNA PASA A APLICAR TOTS AQUI TENIM UNA DE LES CAUSES LES PODREM ARREGLAR?
BONA PASA GUTI,MOLT BONA,JO DEMAN SI TOTS OPINAM AIXI SERA COM SARRAGLARA AMOS Q TOTOM SERQUI ON ESTAN SES FALTES I ARRAGLAREM SASUNTO,XERRANT I DIGUENT SES COSES ES SUNICA MANERA DE SALVAR AIXO,NO ESTAGUEU EMPEGUEITS I ENTRA TOTS LARREGLAREM
AMOSSSSSSSSSSSSSSS COÑO
Imatge

gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ARA ANAM RIBOOOOOOTTTTTTT!!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

NOS Q ARA ANEM SENSILLAMENT ES Q ENTREN NOUS TAMBE HAN DE TENIR UN POC DE PASIENSIA,TORN DIR Q ES COSA DE TOTS I NO ME VENGUIS AMB MEDALLES NI ES DIGUI BASTA JA Q AIXO ES BEN NESESARI,AQUI NI GARROTS,NI COPES NI ESPASES NI POLLES AU IDO SI MOS ENTENEM UNA ALTRA PASA ENVANT
Imatge

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Ben dit... això és el camí. Toni, don la benvinguda a les teves paraules i pot ser sí que ara trobarem una solució, però no és el primer pic que en parlam, fa mesos ja que hi pensam i discutim el tema, t'ho puc en assegurar, i no només això, sinó que hem fet coses: poder convidar a les CCR, la novetat que he parlat, etc... Maldament tu no hi fossis, això no estava deixat, ni per un moment. Però costa que la gent s'impliqui i costarà trobar la solució, ja t'ho dic ara, però que farem el posible: sí.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
pero protestooo
Imatge

Bloquejat