se q sta mooLt xerrat xo tot i axi
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOO
es injust q baji cada dia el gri xq avegades x feina o el q sigi no pots jugar i et sap greu q baji staria millor si et bajes cada semana snse jugar o cada 3 dies,, xq x exemple jo i a dies q no puc jugar practicament tenc el temps limitat som un homo am mlta feina xDDD..
x axoo diic q te pareix mestre jaume si proves aqest petit canvi si a laltre gent li agrada x exemple si bajes 1% cada dia es un exemple ido fer cada 3 dies q baji 3 per cent no sen recentira tant axii el grii i sera diferent q i a molts casos
gri
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- trucaforapor
- Truquer novell
- Entrades: 47
- Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇaaa (=
- Contacta:
- trucaforapor
- Truquer novell
- Entrades: 47
- Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇaaa (=
- Contacta:
no xq x exemple el meu cas jo i a dos dies de la semana q no en puc conectar segurs mes els disabtes i divendres q mai en puuc conectar.. es a dir,, sii jo se q els dilluns i dimarts no en conect el dimecres ja se q i stare i per tant no perdre gri pot ser el meu cas xo segur q a altres lis pasa
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Segurament la meva opinió agradara a poca gent. Però jo desconectaria el gri en cas de no jugar i baixar a menys de 50.
Tot lo altre es vici.
Per gustos, colors...
I ja sé que si no m'agrada, que no en menji, es el que hi ha....
Tot lo altre es vici.
Per gustos, colors...
I ja sé que si no m'agrada, que no en menji, es el que hi ha....
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
Peró que té més? si al cap i a la fi es gri li baixa a tothom...
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- pacotorres69
- Truquer asidu
Només a tothom que no juga. Fa fer jugar vulguis o no per mantenir un gri mitjanament aceptable (despres ja depen si guanyes o perds). Baix el meu punt de vista, que no dic que sigui el correcte, fomenta el joc poguent dur a conseqüencies no agradables per un individu/parella/familia.trucaiteretruc ha escrit:Peró que té més? si al cap i a la fi es gri li baixa a tothom...
Però, això son les regles i les hem de afrontar com venen, no en hi ha més...
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
A vore paco, que jo sapiga el gri no mes es un index que el Sr. obrador ha regalat gratuitament a la gent que no es CCR per que es mantinguera un poc la compostura a les sales generals, per que habera un algo per el que lluitar, pero res mes.pacotorres69 ha escrit:Només a tothom que no juga. Fa fer jugar vulguis o no per mantenir un gri mitjanament aceptable (despres ja depen si guanyes o perds). Baix el meu punt de vista, que no dic que sigui el correcte, fomenta el joc poguent dur a conseqüencies no agradables per un individu/parella/familia.trucaiteretruc ha escrit:Peró que té més? si al cap i a la fi es gri li baixa a tothom...
Si no vols que te baixen els punts o mantindre les clasificacions jugues o no jugues aixo te una facil solució. Es diu CCR.

- pacotorres69
- Truquer asidu
lafaltaenvide ha escrit:A vore paco, que jo sapiga el gri no mes es un index que el Sr. obrador ha regalat gratuitament a la gent que no es CCR per que es mantinguera un poc la compostura a les sales generals, per que habera un algo per el que lluitar, pero res mes.pacotorres69 ha escrit:Només a tothom que no juga. Fa fer jugar vulguis o no per mantenir un gri mitjanament aceptable (despres ja depen si guanyes o perds). Baix el meu punt de vista, que no dic que sigui el correcte, fomenta el joc poguent dur a conseqüencies no agradables per un individu/parella/familia.trucaiteretruc ha escrit:Peró que té més? si al cap i a la fi es gri li baixa a tothom...
Si no vols que te baixen els punts o mantindre les clasificacions jugues o no jugues aixo te una facil solució. Es diu CCR.

Ara m'he de llevar el sombrero i donar-te la rao. Ho pots dir mes fort, pero no més clar.

TOTE SE RAOOOOOOO TENS

Cachon dena Paco, au venga, fes un pensament... Vina al CCR Yes you can!!! i si et vos afiliar a la política, al centro t'esperam amb els braços oberts.
Salut!
P.D. Totalment d'acord amb s'exposició del senyor Lafaltaenvide.
Salut!
P.D. Totalment d'acord amb s'exposició del senyor Lafaltaenvide.
- pacotorres69
- Truquer asidu
No creguis que no es per falta de ganes...
De fer-me copero, m'ho estava plantetjant, per ara sou els millors canditats, els que realment aporten solucions i els que diuen coses amb sentit (que ningu quedi ofes!!! jajajajaja!!!!)
Per ara, quedare totsolet, no me vull precipitar i reflexionar una mica més.
Per cert, tenc unes preguntes:
1. Com s'apunten pel CCR?
2. Avantatges de ser CCR
3. Inconvenients
Que tengueu bon dia i bona truquera!
De fer-me copero, m'ho estava plantetjant, per ara sou els millors canditats, els que realment aporten solucions i els que diuen coses amb sentit (que ningu quedi ofes!!! jajajajaja!!!!)
Per ara, quedare totsolet, no me vull precipitar i reflexionar una mica més.
Per cert, tenc unes preguntes:
1. Com s'apunten pel CCR?
2. Avantatges de ser CCR
3. Inconvenients
Que tengueu bon dia i bona truquera!