Petits problemas

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
curt
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 0:00

pot ser algú ja ha comentat algún d'aquests problemas que he trobat jugant,cpero no puc llegir tots els sugeriments i respostes que hi ha publicades.

Crec que hi ha tres problemas greus ara mateix a la web.

1. Tenc 3 partidas abandonades y no n'he abandonada cap ( be una ja explicaré perqué ). Si un usuari a la darrera mà, perd i surt, la partida sa queda aturada, per molt que digui que si no torna perdrà la partida, quan pasa el temps, surt un missate que diu que l'usuari ha perdut 24 punts però tot queda aturat i si algú no cancela no s'atura.

2. Hi ha usuaris, no recomenats per jugar, i pot ser que particularment un usuari no vulgui jugar amb un altre. be, sigui pel que sigui si no vols jugar amb algú i estas asegut esperant, es posible que entrin altres usuaris i donin cartes sense avisar, en decimes de segon. En aquest cas si no vols jugar amb algun d'ells has de abandonar la partida. ( aixo es el que em va pasar i per aixó tenc una partida abandonada )
Sería recomenable que abans de començar hi hages un botó de confirmació per cada jugador.

3.la resposta del servidor no es sempre bona, he perdut molts d'envits per no poder mostrar les cartes, per molt que clickis damunt la carta no se mou, aixó pasa molt durant la partida pero amb els envits es vital perque no mes hi ha 6 segons. Pensava que era un problema del meu ratolí pero crec que li pasa a molta gent i per aixó pens que es una errada de la web.

4. Te treu. De cop te trobes fora de la partida i no es posible tornar entrar. Aixó no passa tant sovint pero també es un problema.

Gràcies per atendre aquestes sugerències
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

:think: :think: :think: :think:
trop ke nomes avet jugat 16 pertides as tingut molts de problemes :doh: :doh: :doh: :doh: :few: :few:
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones curt, (aixo sona molt malament)

Anirem per parts:

1.- Si algú abandona la partida, efectivament si no entra ningú més o no se cancela, sa partida no hi ha manera de acabarla. En aquest cas lo millor es cancelar i anar a votar negativament a qui ha fuit de sa partida perque altres usuaris ho sapiguen.

2.-Sa cadira groga, sempre fa cartes, per tant si tu t'asseus a sa cadira groga seràs tu qui farà cartes i així decidir si comenses sa partida o no.

3.- Cuant algú perd conexió, no conta es temps per els envits, es a dir cuant tornes encara te dona temps de mostrar-los, a jo m'ha passat moltes vegades i sempre he pogut.

4.- Això de que te tregui i no puguis entrar, lo mes segur es que sigui cosa des teu ordenador o de sa teva connexió.

Esper haver-te pogut ajudar
Imatge
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

QUINA CADIRA TE EL BOTO........ :dance:
:few: :think: :P
ImatgeImatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Ai parrus parrus...

Es botó no està a sa cadira homo :no: no fos cosa voltros també el poguessiu emplear. El tenc ben aferrat a davora sa tecla "intro" des meu ordenador.

Però ara a més d'es boto, s'altre dia en Queralbs va "negociar" (no se si vàreu veure que va entregar un sobre a n'en Jaume) un % un poc mes elevat de pesses per noltros. Ara voràs cuant juguem plegats :mrgreen:
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

jocfora ha escrit: Però ara a més d'es boto, s'altre dia en Queralbs va "negociar" (no se si vàreu veure que va entregar un sobre a n'en Jaume) un % un poc mes elevat de pesses per noltros.
:oops: :doh: :few: :sh: :ssh:
Imatge
curt
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 0:00

Gràcies Jocfora per les explicacions.

El tema de la cadira groga queda clar, no ho sabía.

En el tema de la partida abandonada, no parlava de abandonar a mitja partida, me refería concretament ( no ho vaig explicar be ), a partida guanyada, es a dir: son a sa darrera ma del canto bo ( qui guanya guanya el truc ), se juga la ma i el qui ha perdut surt. La partida no s'acaba, lo que fa es exactamente el que tu expliques i que es lógic si estéim a mitja partida pero no si ja l'has guanyada.

En el tema dels envits, no es tracte de perdre la conexió, el problema es que a vegades pitjes damunt sa carta i no se mou ( inclus has de demenar disculpes a nes companys per no jugar la carta ), no se si es problema del meu ordinador o de resposta del servidor, pero se que li pasa a mes gent. No pasa res si es per jugar una carta perque la máquina espera, pero si es per mostrar els envits, ja ho saps no espera a ningú.

Un altre vegada gràcies per la teva explicació, l'unic interés que tenc es ajudar i colaborar a millorar la web.
Respon