CAIDAS DEL SERVIDOR

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO,PROTESTO
:||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||:
Que no se puede hacer con las caidas del servidor ?!?!!?!??!?!?!??!.Media hora jugando y a falta de 2 puntos de ganar se cae,y ale mas de media hora perdida,y sin puntos ni na, :xx: :xx: :xx: .Yo propondria una compensacion economica de medio millon de euros o una revision de la partida,pero como supongo que la revision me direis que no se puede hacer ya os mando el numero de cuenta por un privado,gracias.
Imatge
trucaforapor
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 47
Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇaaa (=
Contacta:

jajajaja
Yo propondria una compensacion economica de medio millon de euros o una revision de la partida,pero como supongo que la revision me direis que no se puede hacer ya os mando el numero de cuenta por un privado,gracias.
q buenaaa follonero xDD
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Aquest puta follonero des trons :scratch: , amb tota sa ravo a de protestar, per un pik que gonyava, zas i el foten fora :think: será mala sort, o es que dde tant de PROTESTAR, :scratch: N'ALEATORI a pres mesures drastiques i de revanxa :few: :few:
** Xisco MASET **
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

maset ha escrit:Aquest puta follonero des trons :scratch: , amb tota sa ravo a de protestar,

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :uep:

es coperos mos donen suport per un piiiiiiiiiiiiiiiiiiiic!!!!!!!!!! :!: :!:

JA ERA BEN HORA :lol: :lol:

se suposa que es un partit centrista no??

AU IDOI JO PROTESTO PK LES MIL PUTADES K MI MAN PASSAT MAI S'HAN ARREGLAT!!!!!!!!! PROTESTOOOOOOOO!!!!!!! /:X/
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Pues si Ricardo, ésta vez también te daré la razón... es mala suerte.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

:think: :think: :think: :think: Yo creo que estoy mas con la opinion de maset,aixo ya huele a conspiracion :xx: :xx: :xx:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

capdemul ha escrit: es coperos mos donen suport per un piiiiiiiiiiiiiiiiiiiic!!!!!!!!!! :!: :!:
JA ERA BEN HORA :lol: :lol:

se suposa que es un partit centrista no??
lafaltaenvide ha escrit: Normes a complir per a ser del mig:
.- ser respectuós amb els bàndols oposats, tots mereixen la nostra estima i suport segon vegem convenient :mrgreen:
.-teniu dret a donar el vostre suport tant a uns com altres segon cregau qui té rao però sempre respectant l'altra postura :few:
Com veus el punt un i el punt dos de la nostra constitució ens legitima per a donar suport a qui vullguem i com vullguem, així que el Sr. maset complix a la perfecció amb les seues obligacions coperes, respectant els seus compromisos. :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon