I m'agradaria que tots vostes donasin les seves opinions, i si els hi ha pasat que ho diguin perque m'agradaria saber-ho.
Hi ha una temporada, durant un mes veus moltes peces, ho veus alguna peça, i vas guanyant, i guanyant, i guanyant, i disfrutes de jugar, te poses contra els primers i alomillor perds, però es una cosa igualada i perds o guanyes, que es veuen per banda de les dues parelles cartes bones, i es fa una partida guapa.
Fins que pasa unes setmanes, i de cop i volta estas jugant contra gent que sap just just les peçes, i aunque juguis amb un crac, que ell t'ho faci tot, amb un del top 10, contra 2 que mires els seus perfils i duen 3 victories i 50 derrotes, i no aturen de veure, i de veure i de veure, i fagis el que fagis no pots guanyar perque tot el temps duen peçes?
I això que pasi a una partida determinada dius: VALE.
Però que en jugues 6, 7, 8... i no guanyes
Jo crec que si la màquina no distingeix les cartes, i les va repartint a l'atzar, no crec que fagui una setmana que no veus res de res.
M'agradaria demanar aveure si a colkú li a pasat o som jo que flip?
Que s'ha de fer cuan saps que per molt que ho intentis perds i perds i perds?
Esperar que pasi un mes o dos, o fer-se un nik nou?

E sentit a dir que a gent li a pasat, que antes anava al cap davant i despres de cap manera pot tornar a arribar-hi.
A algú de vostes li a pasat alguna cosa similar?
O soc l'unic xD
Tan sols es una observació que veig que ultimament s'està remarcant.
Gràcies.
Esper la vostra resposta

SALUT I RADICALISME!