Bones , voldria proposar que als que guanyin el torneig els hi posin un trofeu al seu nick, així com afegeixen els bastos, copes, espases o oros depenent del partit on estiguin estiria bé que als guanyadors els posessin un trofeu. Crec que així cada cop s'apuntaria més gent.
és una proposta.
Trofeus
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
A ver como te digo esto sin herir tus sentimientos...
La oposicion no hace propuestas,sino protestas.
La oposicion no sugiere,protesta para que se haga.
Tu tranquilo pero,ahora que ya has visto la luz y sabes donde esta lo bueno ( en la oposicion,por supuesto) ,nosotros te guiaremos para que no te pierdas.

La oposicion no hace propuestas,sino protestas.
La oposicion no sugiere,protesta para que se haga.
Tu tranquilo pero,ahora que ya has visto la luz y sabes donde esta lo bueno ( en la oposicion,por supuesto) ,nosotros te guiaremos para que no te pierdas.

Karls19 ha escrit:Bones , voldria proposar que als que guanyin el torneig els hi posin un trofeu al seu nick, així com afegeixen els bastos, copes, espases o oros depenent del partit on estiguin estiria bé que als guanyadors els posessin un trofeu. Crec que així cada cop s'apuntaria més gent.
és una proposta.

Axo se fa axi KARLS19
Asi me gusta Rickie, que aunque yo no esté sigais dando cañaun bon opositor ha escrit: MECAGONSOSTIA!! I QUE PASSARÀ AMB ES QUI GUANYI ES TORNEIG?? MERITOS I PUNTO??!!!
ALAAAAAAAAAAA FUERAAAAAAAA!!!
PROTESTOOOOOOOO!!!!!! VOLEM COLQUE DISTINCIÓ PELS GUANYADORS!!
PROTESTO I PROTESTO PER K ENCARA NO HI HA PREMI!!!

Tuadew sagrat!!!! Mem això d'es trofeus es acceptale o no?
Mem no deu ser tan dificil posar un trofeu... Bé, ja que deman tb podem posar trofeu d plata al 2n i d bronze al 3º. Pels 4º una creueta del Bon Jesus.
Bé mem si contestau que ja fa estona que esper resposta.
Mem no deu ser tan dificil posar un trofeu... Bé, ja que deman tb podem posar trofeu d plata al 2n i d bronze al 3º. Pels 4º una creueta del Bon Jesus.
Bé mem si contestau que ja fa estona que esper resposta.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
Ostres!!
pos si!!
no seria una mala idea noo
i a jo ja me podeu llevar lo de mister retruc!
que ja esteim al 2009!!!!!
mul!!!
au ja pots tornar a fer u concurso!!
SALUT I RADICALISME!

pos si!!

no seria una mala idea noo

i a jo ja me podeu llevar lo de mister retruc!
que ja esteim al 2009!!!!!

mul!!!
au ja pots tornar a fer u concurso!!
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ja contestam... si, és viable, i de fer, no és una idea nova, ja que ja teniem previst posar-la en pràctica, així i tot s'agraeixen els esforços que feis per "intentar" protestar per qualque cosa
darrerament feis tard en tot, però 

jeje. Gràcies, sempre arrib tard, però si se fa ja estaré content.

** Xisco MASET **
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
mirau, la meva idea es de posar un petit cercle amb un número a damnut, una especie de el numerito de l'esqueerra que surt cuant esteim a una sala. que va de l'U al 10.
Pero envers de ser verd o vermell, que n'hi agui de 3 tipos:
Dorat, platajat i bronze, i per els cuarts.. pos nose.. una creu de fusta com diguent.. em mort a la creu!! i a damunt el número de l'any en que sa disputat.
per exemple al que em fet a en bud i a en maset lis tocaria un cercle platejat amb el numerito 09, que es l'any en que s'ha disputat.
I així anar coleccionant, i conque en bud a estat un pic campió que en tengui dues, una dorada que posi 07, i l'altra 08, o 09
nose en quin any ho posariom!
que en pensau?
i aixo que surti abaix de l'avatar i cuant comentam als forums!!
ENTRE L'ESCUT DE L'OPOSICIO, COPES... I LAVATAR!
i cuant clikin a damunt gutii si volen veure partides abandonades i tal...
que davall la foto surti el petit cercle! de la mesura de aquest icono
això seria possible??
Gràcies!!
SALUT I RADICALISME!
Pero envers de ser verd o vermell, que n'hi agui de 3 tipos:
Dorat, platajat i bronze, i per els cuarts.. pos nose.. una creu de fusta com diguent.. em mort a la creu!! i a damunt el número de l'any en que sa disputat.
per exemple al que em fet a en bud i a en maset lis tocaria un cercle platejat amb el numerito 09, que es l'any en que s'ha disputat.
I així anar coleccionant, i conque en bud a estat un pic campió que en tengui dues, una dorada que posi 07, i l'altra 08, o 09

que en pensau?
i aixo que surti abaix de l'avatar i cuant comentam als forums!!
ENTRE L'ESCUT DE L'OPOSICIO, COPES... I LAVATAR!
i cuant clikin a damunt gutii si volen veure partides abandonades i tal...
que davall la foto surti el petit cercle! de la mesura de aquest icono

això seria possible??
Gràcies!!
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!