Estic bastant cansat de que me facin la falta quan començam un cantó, i que quan prenc, misteriosament m'abandonen sa partida... Sé que no sóc s'unic a qui li ha pasat. Però hi ha bastanta gent que abandona sense dir res i després ve colku i se troba amb es marron...
No hi ha cap manera per saber que una partida està començada a part d'entrar-hi? Potser siria bó poder veure es marcador desde sa sala sense haver de entrar a ses taules.
Aixi, si una partida està començada, ho vories sense haver d'entrar-hi.
Lo millor, de moment, per evitar aquestes situacions, es etrar primer com espectador i veure així l'estat en que es troba la partida.
Lo de veure es marcador, supòs que es complicat, però una bona solució pentura seria que ses taules de ses partides comensades, estiguessin en un color determinat. (bé, això es cosa d'en Obrador, sabre si es factible)
A casi tots mos ha pasat això, però cuant te passa una vegada vas ben alerta a que te torni passar.
Respecte a lo d'abandonar partides, per aixó hi ha els vots de la valoració dels usuaris, així saps si és un jugador del que te pots fiar o no.
jocfora ha escrit:
Lo de veure es marcador, supòs que es complicat, però una bona solució pentura seria que ses taules de ses partides comensades, estiguessin en un color determinat. (bé, això es cosa d'en Obrador, sabre si es factible)
jocfora ha escrit:
Es una bona idea no?? Un coloreeeeeet
També estic a favor de que lo que ha dit en guiem primer de tot millor posarte primer d'espectador i despres ja entres, per que si, a mi també m'ha passat i de llavor ençà vaig més alerta