CULLONS JA ESTÀ BÉ! MASSET VINE AQUI REI MEU

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

AAAAU IDOI!!

per una vegada que m'he sentit amb ganes de provar coses noves :ui:

Com que a nen Masset no el conec massa, el convid a fer un truc amb mi.

QUE PUTES TANT DE DESAFIAR NA TAYA O EN RODOLET PER SER Nº 1

JO DESAFII A QUALSEVOL QUE VULGUI JUGAR CONTRA EN MASSET I JO EN UN DUELO CCR :roll:

Ja que l'amon Masset va darrer pentura si guanyam pujarem un parei de posicions cadascú :few:

Masset que aceptaria ser la meva pareia??

P.D. Que los dirigentes opositores no se malpiensen e?? Tan sols me dedic a ser un poc compassiu :few: :lol:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

tu ets un espabilat, aixi segur que sera un 16 - 8 a favor vostre
:P :P :P :P :P :P
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Jovença amic meu
d'un mul es caperrot
plegats podem fer de tot
encara que fassi neu

No sé si ha quedat bé o no :scratch: ,se ha intentat.

:ditr: gracies per es recolçament incondicional i moral que has depositat amb mi :hand: i nen lafalta no li fassis cas, es enveija que té.

No dubtis que cuant sa dona me doni permis per tornar entrar al CCR, jug amb tu, i amb so rector si fa falta.

I si podem jugar amb cualsevol, encara que se pensin que son més bons :few: :few: a lo millor se pegaran de cops a sa :||: :||: :||:

I si vols tria una colla contraria per es dia de sa paellai vorás quina sorpresa les donam. M:-) al menos riurem.
** Xisco MASET **
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

:few: :few: :few:

Per ara no hi ha voluntaris :shift:
Imatge
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

Iiiix kina llastima que jo no tengui CCR,,, ja es perke va en contra u meus principis, pero jo vos desafiaria.. lo que clar,, llastima que no pugi.. xD

SALUT I RADICALISMEEE TRUQUER!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

coctelmolotov ha escrit:Iiiix kina llastima que jo no tengui CCR,,, ja es perke va en contra u meus principis, pero jo vos desafiaria.. lo que clar,, llastima que no pugi.. xD

SALUT I RADICALISMEEE TRUQUER!
Ja cauràs ja....

nostiràs molt
Imatge
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

Capde perke a tots u missatges ke contestes poses la cita? es un poc soplagaitas tornar posar lo que ja està dit.. i mes si està a la linia de dalt.. estas a 4 o 5 comentaris dius vale.. pero .. be no u entenc xD!

Ah i no trankil no cauré..
per ara. NO

Lo DIT... SALUT I RADICALISME TRUQUER!!.

Sweden & Greece
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

coctelmolotov ha escrit:Capde perke a tots u missatges ke contestes poses la cita? es un poc soplagaitas tornar posar lo que ja està dit.. i mes si està a la linia de dalt.. estas a 4 o 5 comentaris dius vale.. pero .. be no u entenc xD!

per ara. NO

Aixxxxxxxxxx, :doh: caxis jo també he repetit sense voler, :think: crec, bé no u sé :O) .

CapDeMuL, digali o queda amb aquest rebetjat d'aigua, :doh: caxis de normalització llinguistica ara se diu COCTEL :few: :few: Llo de MOLOTOV deu ser per fer wuapo i quedar bé. <:o)>

Bé a lo que anavem digali, COCTEL jo també to dic a jo tampoc me volen per es CCR, me han clasificat de MOROSSSSSSSO :xx: , Ido si coincidim per cualque sala està fet aixó de riure un pok i gonyarte un truc :uep: , i sino U Dinar tenim partida reservada, OK. :ditr:
** Xisco MASET **
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

coctelmolotov ha escrit:Capde perke a tots u missatges ke contestes poses la cita? es un poc soplagaitas tornar posar lo que ja està dit.. i mes si està a la linia de dalt.. estas a 4 o 5 comentaris dius vale.. pero .. be no u entenc xD!

per ara. NO

Si miressis un poc més u forum coctel, les cites se fan per contestar una cosa que ha esmentat un altre truquer abans i així se sap per qui va
maset ha escrit:Aixxxxxxxxxx, :doh: caxis jo també he repetit sense voler, :think: crec, bé no u sé :O) .

CapDeMuL, digali o queda amb aquest rebetjat d'aigua, :doh: caxis de normalització llinguistica ara se diu COCTEL :few: :few: Llo de MOLOTOV deu ser per fer wuapo i quedar bé. <:o)>

Bé a lo que anavem digali, COCTEL jo també to dic a jo tampoc me volen per es CCR, me han clasificat de MOROSSSSSSSO :xx: , Ido si coincidim per cualque sala està fet aixó de riure un pok i gonyarte un truc :uep: , i sino U Dinar tenim partida reservada, OK. :ditr:
Està fet senyor masset

al pròxim dinar mos hem de veure SES cares
Imatge
Respon