Alerta!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

Bé, segons es nostro amic Amunt, si jugam més de dues partides diàries vol dir que no tenim vida social... 8O

Bé, farem calculs.

Amunt, 142 partides jugades desde dia 8 d'Abril. Si no tornàs a jugar cap partida fins diumenge duria 71 partides cada mes... 71/30=2'36 partides diàries.

Trucaiteretruc, 459 partides desde dia 30 d'Octubre. 7 mesos + 2 dies. (215 dies). 459/215=2'13 partides diàries.

jajajaja! me pareix molt graciós que un jove que juga més que jo m'envii 3 privats diguent-me que no tenc vida social!

Mira Amunt, diguis lo que diguis jo seguiré jugant.

Tenc moltes hores per fer-ho:
ara que ja tenc vacances...
8 hores de dormir, 2 entre esmorzar dinar i sopar, 2 més de gimnàs a tot estirar i un poc d'autoescola sumen 13 hores màxim,24-13=11 si d'akestes 11 m'en passàs 2 jugant a truc, encara me quedarien 9 hores diàries de vida social :few:

jeje, no passa res petit. Algun dia cobraràs coneixament i deixaràs de dir dois :ditr:

PD: Lo més bo de tot! M'ha dit que me farà un seguiment per veure ses partides que juc durant aquesta setmana... :||:

Jugau que és bo! :-/?
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

:mrgreen:

ombre... com diu el meu mestre, SEMPRE HI HA TEMPS PER TOT NO??

jo hi ha dies que no jug i n'hi ha que en jug 3 o 4...

tmb en se duna dona que nom Nam...lon... que en un dia va jugar devers 15 partides :roll: :lol: :lol: i per mi té una vida més que sociable :P

Reeeeeeeeeees JUGAU QUE ES BO COM DIU EN TRUCA :ditr:
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

I Retruc.net no es vida social??

Redell amb sa gentada que hem conegut, soparillos, dinars, etc

Jo al menys he fet molts d'amics gràcies a Retruc.net
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

jocfora ha escrit:I Retruc.net no es vida social??

Redell amb sa gentada que hem conegut, soparillos, dinars, etc

Jo al menys he fet molts d'amics gràcies a Retruc.net
Estic amb tu Guiem, aqui a a pàgina rius molts dies i jo sempre que acaba una diada només fris per què començi la pròxima.

Per a mi, i crec que per a molts, retruc.net forma part de jo i a dins aquesta pàgina he fet molts bons amics. De la meva edat, menors i fins i tot gent de 40 anys o més
Imatge
busito
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 43
Membre des de: dg. set. 17, 2006 0:00
Ubicació: Pollença [MALLORCA NORD]

Olé tus huevos TRUCA :clap: :clap:

aixo se diu fer càlculs i lo demés son cuentos, por lo suelos l'has deixat

au, UN SALUDO

RA-DI-CA-LIS-ME
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Totalment dacord amb en Guiem :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

capdemul ha escrit:a dins aquesta pàgina he fet molts bons amics. De la meva edat, menors i fins i tot gent de 40 anys o més
Capdemul!!! ¿què vols dir amb això de ... gent de 40 anys o més???
Grrrrrrrrrrrr! :twisted:

Ara fora bromes, estic d'acord amb tu, i amb en Jocfora, és clar. :ditr: :dance: :uep:
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Queralbs ha escrit:Capdemul!!! ¿què vols dir amb això de ... gent de 40 anys o més???
Grrrrrrrrrrrr! :twisted:
:few: :lol:

The truth my dear friend :mrgreen:
Imatge
loulou
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 0:00

es veraaaaaa!!!!!!!! :oops :oops: :oops: :oops: : ,15....jajjaajajajajaja.....m´ha destapat ara!!!tot el dia lliure jugant a truc,m´ho vaig passar d´escandol,i vaig xerrar com un lloro tot lo dia,o sigui una vida social,retruquera,pero vida social a pesar de tot.....CAPDEEEEE!!!!!!a partir d´ara te vigilare,to dic,i com fasis mes partides del compte,ho cascare.....blablablabla :few: :few: :few: :few: :few:
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

AIIIIIIII,XDOOOOO,XLS K NO HO SAPIGUEN......LOULOU=NAMARLON,jjejejeejejejeejejej,es k estava amb loulou i no he pensat acanviar el nic kuan he contestat a capde.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

loulou ha escrit:es veraaaaaa!!!!!!!! :oops :oops: :oops: :oops: : ,15....jajjaajajajajaja.....m´ha destapat ara!!!tot el dia lliure jugant a truc,m´ho vaig passar d´escandol,i vaig xerrar com un lloro tot lo dia,o sigui una vida social,retruquera,pero vida social a pesar de tot.....CAPDEEEEE!!!!!!a partir d´ara te vigilare,to dic,i com fasis mes partides del compte,ho cascare.....blablablabla :few: :few: :few: :few: :few:
jijijijijiji :mrgreen:

si jo ja ho dic, que quan t'ho pases bé es igual tenir els amics aprop o alluny, cara a cara o davant l'ordenador :uep:

Bueno Maribeeeeeel mos veim a nes proxim dinar :dance:
Imatge
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

MOS VEIM CAPDE!!!!!!!!,però pensa que te vigil...jejejeejeje.....si jugues més des compte xerrareeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!TE VIGILOOOOOOO!!!!!!!lLALALAALALALAL,LOLOOLLLOLOLOL,ELELEELELELELELE.......OLEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
Respon