L'aleatorietat del repartiment de les cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

S'ha posat aquest fil com a permanent a fi d'ordenar les discussions sobre el mateix tema. Qualsevol observació o opinió sobre aquest assumpte a un altre fil, serà tancat i emplaçat n'aquest mateix.

Buenas a todos, en vista de los ultimos puntos de vista,desacuerdos,llamarlo como querais, con obrador y jocfora,me gustaria que opinarais sobre el funcionamiento que esta teniendo el aleatorio,me da la sensacion que soy el unico que se queja directamente a ellos y que sois muchos los que estais descontentos.
Asi que os agradeceria que escribieras vuestra opinion.Saludos a todos :study:
JOENVIT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 25, 2008 12:23, en total s’ha editat 2 vegades.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

com tot sabem a cuolsevol partida pot pasar que una parella casi sempre dur molt mes que s'altre , fins aqui normal , lo que trob un poc raro es que casi sempre que un dur 34 de envits i sol ver es 35 , pasa moltisim al menys a mi es una de ses situacions que mes me pasen
Oposició pura i dura
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

A mí la situació peculiar que m'ha passat no pocs cops en partides és la següent: sigui el canto que sigui, la meva parella i jo anem guanyant posem 18- 4, doncs dona la sensació que n'aleatori de repent es capgira i diu:"uep, massa diferència de punts, ara toca equilibrar el marcador" i curiosament noltrus deixem de veure peces i el marcador s'iguala 18-16 perquè senzillament no podem pendre re pel poc joc que portem :scratch: :||: !no sé que pensar realment, però com a mí, sé segur que li ha passat a molts i és una situació, que per la seva sistemàtica repetició, fa perdre credibilitat a n'aleatori.

És una opinió totalment discutible, però no és el primer cop que xerro d'açò, i no atura de passar...s'altre situcació clàssica és que o ho tens tot o no tens re... No penseu que aquestes predecibles situacions que es produeixen quasi sempre (m'arriscaria a dir un 80% de cops), resten aleatorietat a n'aleatori??i, per tant, sembla que segons a la cadira que seguis, avui toca guanyar perquè n'aleatori ho vol :||: :||: .

Salut!
Imatge
KRUSENSTERN!!
TONIO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

jo lo unic que puc dir...es que NALEATORI i jo estam barellats,ja fa massa estona.....aixo no es normal....no es una queixa,es una trista realitat...
aleatori
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 0:00

Ala venga, tothom a donar-me ses cupes :scratch:

No heu pensat que pot ser no sigui tot cupa meva?

Se sol dir, allà on no n'hi ha que no n'hi serquin :mrgreen:

I vuis, que si m'enfad voreu :twisted:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

A mem joves, vos convid a fer una reflexió. Però primer explicaré per enèsima vegada com funciona es motor des joc.

Cada carta té un número assignat. Es programa no fa distincions entre números, és a dir, no sap quina carta va associada a quin número. Maldament fos així, tampoc tendria importància, perquè ses cartes només són imatges.

Després el què fa és repartir per atzar. Algú sap qualque coseta de probabilitat? Si hi ha 40 cartes, cada carta té 1/40 possibilitats de sortir. Ja sé que fins aquí hi arribam tots, però lo que importa és que el fet de què una carta surti a una mà no condiciona en absolut que torni sortir a sa següent mà.

Això és com ses bolletes. Jo tenc 10 bolletes amb 10 números. En trec una, sa número 3, per exemple. Si la deix defora, ses altres bolles tenen 1/9 probabilitats de sortir, mentres que si la torn ficar (lo que passa amb ses cartes), torna tenir 1/10.

Ses cartes sempre tenen 1/40 de sortir, això és s'atzar, al·lotets. Lo mateix succeeix amb ses partides en general, no perquè m'hagi tocat l'amo 5 vegades a una partida, deixarà de tocar-me sa partida següent, i viceversa.

Amics, es truc és un joc, i com tots els jocs està subjecte a s'atzar. Es programa que n'obrador ha dissenyat, funciona meravellosament.

A retruc.net, possiblement s'hi hagin jugat mils i mils de partides. Quan tot marxa bé (seguint uns paràmetres de normalitat), ningú remuga. Ara bé, es donen situacions com la que comenta en krusternsen i algo passa. I a totes ses altres partides?

No sé companys, jo veig des de que freqüent aquesta pàgina que els 20 primers solen ser més o manco els mateixos, bons jugadors que se saben sobreposar a nes mal joc i accepten que no sempre veuràs peces però inclús així pots guanyar.

Estic més que disposat a discutir es tema, però estic molt convinçut de que tot marxa de puta mare.

Besos
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, així n'aleatori va de puta mare. L'exemple que he posat abans, no era de quan jo perdo, sinó també quan jo vaig al darrere i remonto un 18-5 i acabo guanyant!Tolls, el fet d'estar a dalt del top (havent molts noms que sempre hi son), no crec que sols es resumeixi en que són els millors (que de fet són moltíssim bons), sinó que hi ha altres variables implicades, com per exemple les parelles amb les que juguin. Una persona pot ser molt bona i jugar amb qualsevol jugador (independentement de la seva puntuació i valoració com a jugador), SEGUR, que no arribarà al top ten o no es mantindrà.

De fet, jo em considero un jugador de nivell mitjà i vaig començar a agafar punts en el moment de coïncidir amb envida, lafaltaenvide i baalti en moltes partides. En el meu cas, el meu company va ser determinant perquè jo escalés punts, en cap cas el meu nivell era l'únic factor que fes que jo pujés.

Actualment selecciono, com fan molts, i tenc més per guanyar que per perdre per les excel.lents parelles amb les que tenc el plaer de jugar (envida, lafaltaenvide, caimarienca, mata de jonc, mollero, gabellins, tiano, baalti,.....). Així que, els 1600 i pico punts que tenc, no són fruit només del meu bon o mal fer, sinó de la qualitat de les parelles amb les que comparteixo un truc.

En resum, Tolls, crec que el fet d'estar adalt és un cúmul de circumstàncies. Coïncideixo amb tú que la primera variable és la qualitat com a jugador, però difereixo en què aquesta sigui l'única!

Salut!
Imatge
KRUSENSTERN!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Correcte krus, clar que no és l'única. Però s'atzar, juguis amb qui juguis, és igual per tots.

De fet, mira una cosa. Supòs que sabràs lo que és una distribució normal. Per si ara no te ve a nes cap, és aquella a sa qual una variable s'hi distribueix amb molt poques puntuacions molt baixes i molt altes, poques baixes i altes, i moltes normals. A una gràfica tendria sa forma de d'una campana.

Idò bé, explic això perquè és un reflexe fidel des truc. Com més partides jugues, més tendència hi ha a que es teu joc segueixi una distribució normal, ja que sa repartició de cartes és una variable aleatòria. Moltes vegades duràs un joc mitjancer, poques bo o dolent i molt poques molt bo o molt dolent.

Què passa aquí? Que vendrà algú amb 10 partides, haurà duit tanta puta mala sort de dur mal joc a quasi totes i... remugarà. O pentura un que en duu moltes però a ses 10 darreres no ha vist una puta peça i també remugarà. Però a la llarga, com t'ho cont krus, tot déu veu més o manco lo mateix.

Els jugadors que més partides han jugat possiblement ho puguin confirmar, això. Llavors, els millors són aquells que, havent jugat una putada de partides, estan adalt. Clar que influeix sa parella, per suposat.

Tot és atzar, aquí. I segur que de cada 10 partides que jugues, te passa això que comentes de remontar 10 o més punts seguits a una, i aquesta és sa que te fa comentar que es programa pot ser que tengui alguna errada.

Jo pretenc fer veure que tot és fruit de s'atzar, és un programa amb dígits que no n'entén de corregir res quan un guanya o perd. Només assigna punts i treballa amb dígits, no hi ha altres tipus d'algoritmes preparats per donar emoció o coses d'aquestes, podeu estar-ne ben segurs.

Enga besos
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Molets gràcies tolo per sortir al pas, jo ja començ a estar cansat de sempre contestar el mateix: la funció que reparteix les cartes és la mateixa de fa 4 anys, de quan va començar tot, i simplement és impossible de canviar perquè NO N'HI HA D'ALTRA, és la que proporciona Java i no ens queda més remei que fiar-nos d'ella. Recordau una cosa: el programa, quan reparteix, NO SAP QUINES CARTES SÓN o sigui, té una llista de l'1 al 36, per exemple, l'amo és el 35, el segon és el 7, el 4 de copes és el 12, i tria 3 nombres per a cada jugador, tampoc NO CONEIX A NINGÚ, per tant no pot ser mai que afavoreixi a uns i discrimini a d'altres, és absolutament impossible.

I una cosa més important encara ALEATORI NO SIGNIFICA JUST jo no he guanyat mai el gordo i no ho trob just, però no em queixo als nins de San Ildefonso, només faltaria ara que el programa hagi de vetllar perquè a tothom li venguéssin els mateixos cops l'amo i el 5 de copes, ja ja ja, això si que no seria aleatorietat!, vaja, no sé com ho puc explicar millor... simplement no hi podem fer res, em sap greu, NO EN SÉ PUS. La sort és la sort.

Apèndix
La funció Random està basat en el famós linear congruential method, ell és qui té la culpa de tot, per tant, qui vulgui més informació que li demani a ell:

- http://www.krellinst.org/UCES/archive/m ... node2.html
- http://en.wikipedia.org/wiki/Linear_con ... _generator
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Senyor tolls i obrador, lis agreixo la seva explicació i les ganes de fer entendre bé ses coses...exactament el de la campana deu passar tolls, tard o prest tothom veu, per tant es mes rentable jugar molt!

salut!
Imatge
KRUSENSTERN!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

krusenstern_1977 ha escrit:Senyor tolls i obrador, lis agreixo la seva explicació i les ganes de fer entendre bé ses coses...exactament el de la campana deu passar tolls, tard o prest tothom veu, per tant es mes rentable jugar molt!

salut!
En eso tengo que estar en desacuerdo contigo krus,te puedo asegurar que yo jugaba todos los dias,y aun espero una racha de esas buenas que dicen que hay.
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

PLATAFORMA PRO-ESTADISTIQUES !!!
XQ NO POSAU % O VEGADES DE AMO I MADONA X JUGADOR I PARTIDA I GENERAL?
DESENMASCARAMENT JA!!!
ALEATORI FORMATETJAT JA !!!
no vaig de rokers...
jaumarro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 0:00
Ubicació: Palma

Bon dia.

Fa temps que vaig parlar d'aquest tema i vaig decidir no tornar-ho a fer en veure el tractament que se n'havia donat, però en llegir segons quines afirmacions no puc deixar de molestar-me pel simple fet que, és la meva sensació, ens facin veure que són imaginacions, males interpretacions o el que sigui. No, me sap greu però no me vull sentir com a un beneit.

En definitiva, una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctica. No me posaré a discutir el algorismes a què fa referència n'Obrador i que cita en una resposta més amunt, però el que sí que discutiré són els fets. Fets que són constatables, fets que experimenta molta de gent i que comenta de tant en tant. Sí, una vegada més me referesc a partides descompensades, partides on no veus res i els rivals veuen molt, veure 3 o 4 pics seguits amo o madona, etc. Sí, són fets i jo els he experimentat en pròpia persona. No són imaginacions. Qualque cosa falla maldament no se vulgui reconèixer.

Quant a les estadístiques, record que se va comentar que les cartes sortien (la mitja) totes per igual. No ho pos en dubte, ara bé, és una afirmació que pot ser matisable de tot. En posaré un exemple:

Si en un partida, l'amo va a una mateixa parella 10 vegades i a l'altra només 2, la mitja d'aparicions de totes les cartes no té perquè veure's alterada perquè el càlcul se fa per a les dues parelles!!
Dit d'una altra manera, per ser fiable l'estadística, s'hauria de fer per a cada parella i partida.

Esper haver-me explicat.

Salutacions.
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Joenvit, portava una bona ratxa jo i ara en faig una de dolenta.... suposo que jugant, tal i com diu en tolls, tornarà sa bona, quan? qui sap!
Imatge
KRUSENSTERN!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

krusenstern_1977 ha escrit: De fet, jo em considero un jugador de nivell mitjà i vaig començar a agafar punts en el moment de coïncidir amb envida, lafaltaenvide i baalti en moltes partides. En el meu cas, el meu company va ser determinant perquè jo escalés punts, en cap cas el meu nivell era l'únic factor que fes que jo pujés.
En resum, Tolls, crec que el fet d'estar adalt és un cúmul de circumstàncies. Coïncideixo amb tú que la primera variable és la qualitat com a jugador, però difereixo en què aquesta sigui l'única!
Salut!
Sera que tu no tens cualitat mestre.....
No te menosprecies, mestre que els trucs es guannyen en parella
i si tu ara tens eixos punts tu tens el 50% de culpa :ditr:
obrador ha escrit: jo no he guanyat mai el gordo i no ho trob just,
Jo tampoc i protesto, vull guanyar la grosa de nadal :mrgreen:
krusenstern_1977 ha escrit:...exactament el de la campana deu passar tolls, tard o prest tothom veu, per tant es mes rentable jugar molt!
salut!
Depen de casos, jo cuant jugue menys guanye mes. :P
Cristo_de_la_Roca ha escrit: ALEATORI FORMATETJAT JA !!!
Eso, Eso, tot per l'aire :uep: :uep: :drool:
Imatge

Amunt Sempre!!
Bloquejat