A vore si m'explique....
Pense que el Top 50 de millor parelles no reflexa
la realitat de les millors parelles, si no les parelles
que agafen una raxa bona i aixo no son les millors
parelles, son les que porten sort unes 8 o 9 partides.
Per exemple. En jocfora i na taya guanyaren unes cuantes
seguides no serien mes de 10 o 11 i es posaren numero 1.
Aixo vol dir que na taya i jocfora son la millor parella de retruc?
si el mateix jocfora, la millor parella que te es toniadrover que du
mes de 150 partides fetes amb ell.
Per no posar a ningu, em pose jo mateix.
Amb el nik de La_falt i prova (envida) varem estar
n.1 de parelles 6 mesos i nosaltros en realitat
em jugat aso;
partides guanyades: La_falt-prova 14
partides perdudes: La_falt-prova 1
lo que jo dic, una raxa te fa la millor parella,
jo trobe que no es just aixo.
Jo pense que la millor manera de reflexar les millor parelles
a lo llarg de tota la seva trayectoria seria simplement
posantles en orde segons el diferencial de
partides guanyades - partides perdudes = x
Per exemple ( perdona gulillem que te pose de exemple )
toniadrover-jocfora 132 guanyades
toniadrover-jocfora 93 perdudes
Parella toniadrover - jocfora 39 punts
i anar fent aixi la clasificació. Mem que penseu.
top 50 parelles
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Me pareix molt be aixo,mem si aixi puc apareixer qualque dia en el top 50 de parelles,que nomes surt en el de mes partides perdudes...jejeje.I ja que hi som no podeu fer mangarrufa per que quan guany una partida,m'en dugui el doble de punts.Nomes faig que perdre,al manco aixi compensaria un poc.D'anar el 4 del top vaig baixar fins al 400 i ara ni surt en sa llista d'usuaris....
- Nard0
- Truquer novell
- Entrades: 11
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 0:00
- Ubicació: Benifairó de la Valldigna (valència)
A mi tampoc em pareix be elq diu falta env xq hi ha el inconvenient q diu sonse, si fem aixo q dius, el q mes partides juga sera la millor parella i tampoc es aixo.
PD: Pense q la manera que diu sonse es la millor, es la proposta mes correcta fins ara.
PD: Pense q la manera que diu sonse es la millor, es la proposta mes correcta fins ara.
Deu que xarlotaes!!!
No me pareix mala idea aquesta formula. Però per el meu gust jo faria una puntuació normal, una partida guanyada 1 punt. I el top el feria mensual. Cada dia 1 posaria el comptador a 0, i el deus primers del passat les afegiria de 1 punt el decè a 10 punts el primer successivament. Així tendrien una gratificació per haver acabat dins el 10 primers.
Au salut!!
Au salut!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
Bueno, partint de la base que,
per lo que veig, la gent no esta d'acord amb el actual sistema,
el que jo proposaba era un cambit,
Jo he fet la meva proposta, la de sonse es un atra,
no se si bona o dolenta perque no he antes res
( per burro que soc jo pa els numeros, no per res)
a lo millor es bona tambe,
no se lo que jo dic es que no esta be com esta perke
aso soles premia a les bones raxes i si no feu la prova
si aconsegiu guanyar 7 o 8 partides i no pedre cap o una
enseguida estareu alla dalt.
No sembla que sigua eixa la millor parella.
per lo que veig, la gent no esta d'acord amb el actual sistema,
el que jo proposaba era un cambit,
Jo he fet la meva proposta, la de sonse es un atra,
no se si bona o dolenta perque no he antes res

( per burro que soc jo pa els numeros, no per res)
a lo millor es bona tambe,
no se lo que jo dic es que no esta be com esta perke
aso soles premia a les bones raxes i si no feu la prova
si aconsegiu guanyar 7 o 8 partides i no pedre cap o una
enseguida estareu alla dalt.
No sembla que sigua eixa la millor parella.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Primer de tot gràcies pels vostres comentaris!
Teniu raó tots en el què dieu i de fet estic totalment d'acord en canviar el sistema, ja que aquest no és massa clar, però ja veis que és complicat trobar una solució que satisfaça a tots.
Heu de tenir en compte que un sistema de puntuació com aquest ha de poder soportar una serie de problemes, segons les següents premises:
1.- Ha de ser independent del nombre de partides jugades, o sigui de lo molt que poden jugar junts una parella. Ha de poder comparar una parella que ha jugar 400 cops i una que ha pogut jugar només 20 partides
2.- No ha de ser etern, o sigui que les partides jugades fa molt de temps han de tenir menys valor que les que s'han jugat fa poc (efecte TeleMake)
3.- Ha de contemplar el fet que les parelles hagin jugat poc, o sigui, ha de d'evitar l'efecte 100%, per exemple, una parella que ha guanyat 1 de 1 o 2 de 2, no és la millor parella, però te un 100% de guanyades.
Per exemple, i remarcar el que diu en Sonse, la primera solució den lafalta no contempla el punt 1. Si una parella es "bona" suposa que guanya un 60% de partides i en juga 400, tendrà una puntuació de 80, en canvi una que guanya un 75% de partides junts i només en juga 100, tendrà una puntuació de 50. Quina parella es millor, una que en guanya el 75% de 100 partides o una que en guanya el 60% de 400?
Quan al que diu en jove, es clar que s'ha de reiniciar de qualque manera (premisa 2). El sistema actual (per donar idees) només compta les partides jugades els darrers 6 mesos, les d'abans no.
La fórmula actual és la següent:
Percent = (guanyades/jugades)*(1-(2/(j+2)))
Aquest Percent ve a ser un tant-per-cent corregit de les partides guanyades repecte a les jugades. Corregit vol dir que compta poc si n'has jugades poques i compta molt si n'has jugades moltes, o sigui quan "jugades" tendeix a l'infinit, aquest Percent es el tant-per-cent de partides guanyades d'una parella.
Després, per no donar un valor en tant-per-cent, es multiplica per 3000 per fer-lo similar a la puntuació ELO, que té com a base 1500 punts.
Seguim pensant, segur que se'ns ocórre qualque cosa espectacular.
Teniu raó tots en el què dieu i de fet estic totalment d'acord en canviar el sistema, ja que aquest no és massa clar, però ja veis que és complicat trobar una solució que satisfaça a tots.
Heu de tenir en compte que un sistema de puntuació com aquest ha de poder soportar una serie de problemes, segons les següents premises:
1.- Ha de ser independent del nombre de partides jugades, o sigui de lo molt que poden jugar junts una parella. Ha de poder comparar una parella que ha jugar 400 cops i una que ha pogut jugar només 20 partides
2.- No ha de ser etern, o sigui que les partides jugades fa molt de temps han de tenir menys valor que les que s'han jugat fa poc (efecte TeleMake)
3.- Ha de contemplar el fet que les parelles hagin jugat poc, o sigui, ha de d'evitar l'efecte 100%, per exemple, una parella que ha guanyat 1 de 1 o 2 de 2, no és la millor parella, però te un 100% de guanyades.
Per exemple, i remarcar el que diu en Sonse, la primera solució den lafalta no contempla el punt 1. Si una parella es "bona" suposa que guanya un 60% de partides i en juga 400, tendrà una puntuació de 80, en canvi una que guanya un 75% de partides junts i només en juga 100, tendrà una puntuació de 50. Quina parella es millor, una que en guanya el 75% de 100 partides o una que en guanya el 60% de 400?
Quan al que diu en jove, es clar que s'ha de reiniciar de qualque manera (premisa 2). El sistema actual (per donar idees) només compta les partides jugades els darrers 6 mesos, les d'abans no.
La fórmula actual és la següent:
Percent = (guanyades/jugades)*(1-(2/(j+2)))
Aquest Percent ve a ser un tant-per-cent corregit de les partides guanyades repecte a les jugades. Corregit vol dir que compta poc si n'has jugades poques i compta molt si n'has jugades moltes, o sigui quan "jugades" tendeix a l'infinit, aquest Percent es el tant-per-cent de partides guanyades d'una parella.
Després, per no donar un valor en tant-per-cent, es multiplica per 3000 per fer-lo similar a la puntuació ELO, que té com a base 1500 punts.
Seguim pensant, segur que se'ns ocórre qualque cosa espectacular.
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Parella jocfora - Tayalafaltaenvide ha escrit:
Per exemple. En jocfora i na taya guanyaren unes cuantes
seguides no serien mes de 10 o 11 i es posaren numero 1.
Aixo vol dir que na taya i jocfora son la millor parella de retruc?
si el mateix jocfora, la millor parella que te es toniadrover que du
mes de 150 partides fetes amb ell.
Guanyades - 29 (son un parell mes de 10 o 11)
Perdudes - 5
percentatge - 85,29 %
Parella jocfora - Toniadrover
guanyades - 133
perdudes - 93
percentatge - 58,85 %

Jo com que som un pok torpe i curt de gambals amb aquest asuntos,
ho deixaré anar per no agafar
es manuals.
I com per lo que veig no trobareu un plat a gust de tots, seguiré per darrera que poden correr a nes ritme que volen i no te atropellen. I aixi no tendré preocupasions i jugaré amb qui vulgui jugar amb jo nomes amb anins d'arribar. Devant o Darrera fent ús de sa dita, Dos jugaven i un va perdre, que hi farem.
A jugar i pasar es temps, la resta es simple avaricia.

I com per lo que veig no trobareu un plat a gust de tots, seguiré per darrera que poden correr a nes ritme que volen i no te atropellen. I aixi no tendré preocupasions i jugaré amb qui vulgui jugar amb jo nomes amb anins d'arribar. Devant o Darrera fent ús de sa dita, Dos jugaven i un va perdre, que hi farem.
A jugar i pasar es temps, la resta es simple avaricia.

** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
Lo que jo vull dir es.....
i ara me posare a mi d'exemple,
perke ningu es sennta ofes...
Parella lafaltaenvide - ayayay
7 guanyades 1 perdudes 1845 punts
Parella lafaltaenvide - tiano
104 - guanyades - 57 perdudes 1829 punts
Com pot ser mai aixo?
la meva millor parella es en tiano clarament pero
com que amb es kefe del garrot he guanyat 7 voltes en aquesta clasificació nem davant
No se quina es la solució pero
no esta clar aixi.
i ara me posare a mi d'exemple,
perke ningu es sennta ofes...
Parella lafaltaenvide - ayayay
7 guanyades 1 perdudes 1845 punts
Parella lafaltaenvide - tiano
104 - guanyades - 57 perdudes 1829 punts
Com pot ser mai aixo?
la meva millor parella es en tiano clarament pero
com que amb es kefe del garrot he guanyat 7 voltes en aquesta clasificació nem davant

No se quina es la solució pero
no esta clar aixi.
- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Mem nins, he fet quatre càlculs i he vist coses, vos cont. Primer de tot. vos he de dir que no vos fieu del nombre de partides que mostra la llista de les 20 parelles amb mes guanyades i mes perdudes per calcular l'IPC, ja que l'IPC només té en compte les partides jugades els 6 darrers mesos.
Situació actual
Com estan les coses: això es la classificacio actual d'un parell de parelles segons les guanyades i perdudes: guanyedes/perdudes (tantpercent) i punts.
taya-jocfora: 26/29 (89%) 2516 punts
amfos-gabellins 64/80 (80%) 2341 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 2250 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 1875 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 1852 punts
Així com està ara, es compta més el percentatge de guanyades respecte a les perdudes, per exemple, na taya-jocfora, amb un 89% de guanyades, van primers, segons com sembla logic, però no del tot.
Simulacio 1
Ara he simulat una manera de donar diferent pes a les variables, de tal manera que compta més el fet d'haver jugat més partides junts i quedaria així:
taya-jocfora: 26/29 (89%) 2364 punts
amfos-gabellins 64/80 (80%) 2286 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 2045 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 1807 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 1500 punts
Veim que la classificacio no canvia massa, però les parelles amb més partides guanyen terreny a les que no han jugat tant.
Simulacio 2
Finalment, simulant un canvi radical en el sistema i, per exemple, només tenir en compte la diferència de partides guanyades menos les perdudes, la classificacio quedaria així:
amfos-gabellins 64/80 (80%) 48 punts
taya-jocfora: 26/29 (89%) 23 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 21 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 12 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 4 punts
Conclusio
Ni idea
, pot ser la simulació 1 corregeix les errades del sistema actual, però manté el mateix sistema de càlcul, només canviant una mica els pesos de les variables. El sistema 2 no m'agrada personalment, ja que si algú té més temps per jugar, clarament té més avatatges que una parella que juga poc. El sistema percentual tampoc serveix, ja que per casos amb poques partides, com es el cas de lafaltaenvide-ayayay se veu clarament que no es lògic.
Pot ser la solució manco dolenta serà la simulació 1.
Endavant idees!
Endavant idees.
Situació actual
Com estan les coses: això es la classificacio actual d'un parell de parelles segons les guanyades i perdudes: guanyedes/perdudes (tantpercent) i punts.
taya-jocfora: 26/29 (89%) 2516 punts
amfos-gabellins 64/80 (80%) 2341 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 2250 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 1875 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 1852 punts
Així com està ara, es compta més el percentatge de guanyades respecte a les perdudes, per exemple, na taya-jocfora, amb un 89% de guanyades, van primers, segons com sembla logic, però no del tot.
Simulacio 1
Ara he simulat una manera de donar diferent pes a les variables, de tal manera que compta més el fet d'haver jugat més partides junts i quedaria així:
taya-jocfora: 26/29 (89%) 2364 punts
amfos-gabellins 64/80 (80%) 2286 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 2045 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 1807 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 1500 punts
Veim que la classificacio no canvia massa, però les parelles amb més partides guanyen terreny a les que no han jugat tant.
Simulacio 2
Finalment, simulant un canvi radical en el sistema i, per exemple, només tenir en compte la diferència de partides guanyades menos les perdudes, la classificacio quedaria així:
amfos-gabellins 64/80 (80%) 48 punts
taya-jocfora: 26/29 (89%) 23 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 21 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 12 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 4 punts
Conclusio
Ni idea

Pot ser la solució manco dolenta serà la simulació 1.
Endavant idees!
Endavant idees.

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Ui, perdona sonse, ens hem trepitjat, he escrit el mateix temps que tu... et diré coses més tard, ara no tenc massa tempssonse ha escrit:Mem, si a partir d'aquesta fórmula,en trobes una del teu gust,ja que,l'anteriorment nombrada no ha tengut l'éxit esperat.Hui tornant cap a casa en el bus le pensada, i no se encara, si es bona o roina.
((Partides jugades/N)+(Partides guanyades/Partides jugades))*C
N= número que trobes adecuat,bàsicament,depen de la importancia que li vullges donar al número de partides jugades.
C= coeficient de multiplicació,depen de N, i del valor que vullges obtindre.
Be, espere que aquesta sí que siga bona