ALEATORI,ALEATORI??

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Creo que no soy el unico si me quejo del reparto de las cartas.No se que pasa desde hace un tiempo que todo el juego va dirigido solamente a una de las dos parejas.Es un tanto aburrido y desesperante,y lo digo tanto si no veo nada como si veo todo,porque ganar a dos compañeros sin que tengan la posibilidad de hacer otra cosa,no me resulta gratificante,y perder asi tampoco me parece justo.No se que opinais vosotros del tema,pero me he atrevido a ponerlo porque ya he visto a otros jugadores quejarse de lo mismo.Un saludo
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

trob q en joenvit te rao.
quan ve ve tot i si no ve no ve res,aixo ja es una loteria.
i quan tambe el veus tot lo unic bo q te es q sumes punts pero pasar gust de jugar gens en molt poques ocasions sol venir igualat.
jaumet ahuriem de fer cosetes amb aquest aleatori.
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

vadew jo me queixe perque a mi ni me no me ve pero naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

cagondw... no se kuans de putes fils iguals heu ubert

cristo....

si, tots sabem que axo ja pareix u sorteo de navidad... pero ke liem de jér xD
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Me alegra leer tantos comentarios,ya llevo una temporada quejandome y no queria parecer el bustamante de la pagina,simplemente espero que los que podais hacer algo lo hagais pronto para que todo sea mas ameno y no tener que rezar por sentarse en la silla adecuada.Gracias
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Jo ja vaig encetar un fil amb aço de l'aleatori, o ho veus tot o no veus re i s'altra parella va ple, no es gustos jugant perdent sense cap tipus d'opció... i robar¿¿ impossible... a vore si es fa alguna cosa.... :scratch:
Imatge
KRUSENSTERN!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Si, la veritat es que abans encara es podia
remuntar algun cantonet, pero
ara per norma general ( no sempre, pero casi )
en fer dos o tres mans ja saps si vas a guanyar o vas
a pedre irremediablement.

Jo tambe tinc eixa sensació.
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

No, idò no hi ha hagut cap canvi EN ABSOLUT al programa... és el mateix aleatori que coneixem de sempre :ui:
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

Jo sols voldría demanar si es posible que l´aleatori aquest doni bon joc o no en funció del Nick de cada un.... :study: :study:

Es posible que vagi molt errat però tenc la sensació ( sols puc dir que es això ) que hi ha nicks que habitualment van "grassos" i altres ben al contrari...

:idea: :idea: :idea:

¿ Perqué no publicar el porcentatge de vegades que cada nick veu peças ?, per simple curiositat ho dic...

Ja sé que es molt complicat tot aquest tema però lo cert es que moltes vegades per masa o per poc, no pases gust de jugar.

Salut i bons trucs!!!!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jo dare sa rao a nes metjet pq me posa una musicaaaa q mmmmmmmmmmm i si no el defens no la me posara mes
au ido protesto si no lescoltau
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

:lol: :lol: , Mestre Ayayay, tu mateix ho veus...

Lo que si es cert es que es un joc i com tal l´atzar ha d´influir, sense cap dubte, peró en el teu propi cas ja has tocat en las mans el que dic:
De cop no en guanyes un ni de conya en 10 trucs... i despres al revés, simplement pens que l´aleatori "actua" masa per ratxes i això resta emoció al joc: o no veus un pebre o fas oi i estás casi empegueit de jugar!!!

Sr. Aleatori: intenti ser més regular, jajajaj...eviti els excesos que no sons bons per la salut ( li diu el Sr Metget... ) i les excesives privacions ( un poc de festa de tan en tan es bona, no fá tan de mal...) i així no tendrem de qué queixar-nos ni protestar.

SALUT I BONS TRUCS!!!!!!!!!!!!!!!!
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

metget lo d posar es % de peces ja ho vaig demanar fa mesos i me varen enviar a filar estopa. Se veu q hi ha coses q no interessa q se sapiguen i d'altres si.
no vaig de rokers...
Respon