SANCIONES PARA JUGADORES QUE SALEN

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

No se puede hacer nada contra esta gente que entra a jugar y a lo minimo que se ven perdidos te abandonan la partida ?????.
Te hacen perder el tiempo y los posibles puntos,creo que lo de poner el porcentaje de partidas abandonadas no esta mal,pero que tienes que hacer ,antes de empezar a jugar ir a mirar su porcentaje...No se podria hacer algo para que se le quitaran puntos directamente???.Lo que estaria bien es lo que hacen con otros juegos de otras paginas que he visto,si te sales te da como perdida y los puntos se los dan a la/s personas que estaban jugando,asi que no te queda otra que terminar la partida,porque sino aparte de penalizan tambien.Una solucion ya por favor !!!!.Gracias
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Es una proposta JOENVIT.

Si una persona fuig, que lis donin punts a la gent que queda no?? axi de clar. O almenys a la gent que va guanyant.

Ara bé...també seria una manera ideal de fer trampes...si ho miram aixi...

ES MOLT DIFICIL :||: :||:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola Joenvit. Evidentment quan una persona surt, se li dona la partida per perduda i a més es reflexa com a partida abandonada. A part d'això se li pot votar negativament, crec que això és tot el que podem fer.

Repartir els punts entre els que queden és una font de trampes, com ja hem pogut comprovar a retruc.net fa anys, i no es pot fer :scratch:
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

Pq seria realment una font de trampes? si ho deis per eu clons, ja se sap q kuan se fiken dos nicks de la mateixa conexió no hi ha punts en joc o sigui q ja me direu com podrien fer trampes. Q els amics entrin i senvagin? és un doi pq ho podrien fer igualment deixant-se perdre... jo no ho veig tan malament q la parella q anava guanyant s'els hi doni els punts.

Au idooooooooooooo. Sort i bons trucs!!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hombre,

Perque un amiguet teu pot abandonar moltes partides, i si així els punts venen cap a tu, pujaries molt facilmen. Com ha dit n'Obrador, ja ho hem viscut fa temps. Abans cuant un jugador abandonava una partida i perdia 24 punts, es repartien entre els altres.

Lo que dius de deixar-se perdre partides, tambe ha passat, però pareix que dona mes peresa fer es truc i deixarse perdre, que simplement abandonar sa partida.

dww :salut:
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Entiendo vuestra posicion,y entiendo vuestro punto de vista,pero por lo que hasta el momento he podido ver es que hay mucha mas gente interesada por hacer una buena partida,que por los puntos.Me explico:
Teneis razon en que podria ser una ayuda para algunos,pero creo que nos favorece a la mayoria que entramos aqui de buena fe,porque para que se de ese caso de posibles trampas,es mas complicado porque tendrias que buscarte a alguien para que entrara y estuviera dispuesto a dejarse perder los puntos.Tambien habria que diferenciar entre la gente que cae y la que se va,no hacer perder los puntos directamente,sino como esta hasta ahora,dar un plazo de tiempo y pasado este,restar los puntos en caso de que nadie cancele la partida.
Supongo que no sera tan facil como propongo,pero como mi afan no es estar el numero uno del top,sino poder jugar tranquilamente las partidas que quiera,sin temor a que despues de media hora jugando,me quede como un bobo viendo como abandonan las partidas sin ninguna consecuencia.Como ya dije tambien ,no puedes ponerte a mirar siempre antes de empezar a jugar el historial del otro jugador,a lo que sales,lo miras y entras, ya te han quitado el sitio......y entonces resulta que los que menos culpa tenemos,somos los mas perjudicados.
Muchas gracias,un saludo
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

CREC QUE UNE BONE MANERA DE TURA AXO SERIA QUE QUI ABADONI UNE PARTIDA SE LI POSAS UNE SANÇIO DE UN MES SENSE PORE JUGAR
ES 1º COP DOS ES 2º Y FORE DE SE PAGINA AL 3º Y ADEMES PUBLICAT PERQUE TOT DEU SABIGES QUI ABANDONE PARTIDES
BON TRUC
Oposició pura i dura
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Totament dacord amb estel... el que passa es saber diferenciar entre el que abandona o el que malhauradament ha caigut, seria un inconvenient importat estel.
Imatge
KRUSENSTERN!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Es que es molt mal de fer aixo...

mira. jo MAI he abandonat una partida voluntariament. Ara bé, pentura he caigut... i han hagut de cancelar

La meva idea és:

Tothom sap qui són els jugadors mes famosos amb el quals no es pot jugar. Ho veus per la puntuaicio o per les partides abandonades.

Doncs mira, cada vegada que un fugi duna manera sospitosa. Se li ho comunica a n'obrador. Si aixo se repeteix 2 o 3 vegades. AMONESTAT de la manera que diu ESTEL :O)

Ta bé o no?
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

QUE LOS CUELGUEN, PER ES COLLONS!!!!
A LA HOGUERA!!!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

capdemul ha escrit:
Doncs mira, cada vegada que un fugi duna manera sospitosa. Se li ho comunica a n'obrador. Si aixo se repeteix 2 o 3 vegades. AMONESTAT de la manera que diu ESTEL :O)

Ta bé o no?
Ta be,
pero esta clase de gent que tanmateix els te fugir
de les partides per el fet de pedre un cantó,
en ser sansionats, suposem com digueu, se fan altre nik
i a jugar.
Es mal de aturar aixo, trobe que qui mes qui menos ja sabem
amb qui o contra qui jugar, la llastima es que sempre solem jugar
plegats els mateixos i a voltes et posarias amb consevol a fer
una partideta pero esta clase de fets te fan enrrera i te quedes mirant.

Com tot en la vida, pagan justos por pecadores.

P.D. Jo soc mes de la opinió d'en jove :-/?
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Si m'haguessin votat a mi, je, je...

Mirau que vaig dir d'aquest tema...

http://es.youtube.com/watch?v=OwULdh44Puc
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

buff...
sels a de sancionar, axo esta clar
i les partides no queden gravades? :scratch:
no es podria jutjar vejent al moment que sen an anat de la partida, o que quedes enrrejistrat els marcadors en el moment en que an fuit? :think:
Alguna cosa s'auria de fer, perque es veu que a aquesta gent no els importa perdre un puntet, o un negatiu, o una partida abandonada, lo que els interesa es tocar els nasos!
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Que bo pero que bo , jove e rigut una bona estona , un video molt bo , moltes gracies per fer d'aquest foro un lloc on molts pasam bons moments, segueix aixi crack.
Oposició pura i dura
Imatge
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Hola a tots, veig que darrerament hi han moltes queixes de partides abandonades i de gent que no es comporta correctament, he de confessar que ahir vaig esser jo qui va abandonar voluntariament un partida, i en va saber greu per els contraris, però no estic d'acord de jugar amb una persona que no sap que el truc es cosa de companys. Es la meva primera partida abandonada, i molt de greu que me sap tenir aquesta tara, però els que me coneixeu sabeu que per norma no ho faig, per tant, estic tranquila de que me digui que he abandonat una partida, amb això vull dir que mes o menys tots ens coneixem aquí, i que s'arriva a saber aviat qui son els que fugen i qui els que no, si te fugen un pic no tornes a jugar amb ells, i es cor la veu de qui son, no crec que per això haguem de modificar punts, qui se perd el seguir jugant i estar amb bona gent son ells! La meva opinió es que no fa falta tenir uns punts que te diguin si ets o no bon jugador, lo millor d'aquesta pàgina es la gent que hi ha i les estones que passem plegats, si tenim sort i duim bons punts molt bé, i si no a jugar i riure que és el mes important!!!!! :uep:
Respon