per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

mollero grasies per aquesta estimasio,jejeje
mueno te dire dues cosetes
q feia mesos q no entrava,error no ha pasat casi cap dia q jo no hagi entrat a nes foro a veura mem q hi havia per aqui,i si he provat de jugar un parell de vegades a hores limitades pq a n'aquets moments sa feina no me deixava estar tant per sofisina i a ca meva no tenia internet,ara a la fi ne pogt posar i es cas es diferent .
me pareix molt be q hi hagi gent q li agradi mes es cafe,tots son gustos i s'han de respectar.
Jo per sort o per desgrasia,a sa temporada q vaig entrar a retruc no hi havia on triar,segurament si hagues entrat un any enrrera o un any i mitg a lo millor magradaria mes es cafe,pero sa gent q mes conec i estim esta a ccr,i aixo es lo q defens pq si no feiem res es cami era desastros .
q es des cafe vos es igual l'entenc,pero diuen q sensa cafe desepareixera retruc,no crec .ara aixo si sensa sa gent q ajuda sigui ccr o cafe si q desepareixera.redeu q de rollo.
salud
salud i festa
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

ahh i pq sa ma botat sa pagina.
estic molt dacord amb tu jose
aun q paresca mentira
jajajajajjaja
jo dire una petita coseta amb referensia a n'aquest apartat,lo de garrots,copetes,espasetes i orets no importa mensionarlos pq s'esta xerrant d'una cosa bastant seria , lo altre es per riure i per sempra tenir un foro amb 4 rialles , mai amb competensias series, heu d'entendre q aquets partidets son de broma i res serios ha de suposar.
dit aixo nem fent ,q sa cosa pot anar ben encaminada i per anar be ahuria d'anar a gust de totom ,cosa q es complicada pero no imposible
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Gracies toni, com tu be dius lo de la politica es una forma de fer conya i riure un poc entre nosaltres, ara be, en els temes importants hem d'estar tots units i per aixo te vaig donar suport desde el primer dia. Retruc forever :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Veig que sa gent ke lliurament juga a cafe mos dona sa rao. No jugau per jugar, jugau perque i a es GRI. Si jugasiu per jugar, akest debat vos seria totalment indiferent.

Jo personalment, i crec ke totom o sap, apart de tenir sa seguretat d'acabar sa partida ke comens, me vaig apuntar a nes CCR per sa motivacio des punts i ses clasificacions. Si llevasin es punts a nes CCR, es CCR sa moriria. Aquest pensament es meu i segur ke molta gent no i esta decord, pero tot es respectable. Ara no voldira se me malinterpretas lo que dic, perke jo jug per pasarmo be, i si perd mo pas be i si guany ja es la hostia :lol: :lol:.

Es temes de ses majories, jo ja o e comentat. Desgraciadement hi ha molta gent ( sa majoria ) sen fot de lo ke pasa pes foros, ni se preocupen d'entrari i donar sa seva opinio per intentar millor sa pagina. Sa gent es molt comodona i si li poren donar es menjar rovegat millor, aixi ja no lan de rovegar ells. A lo millor per aixo quan xerram de majories, volem dir sa majoria de gent ke mos preocapam per sa pagina i, feim posible ke s'altre gent pugui disfrutar d'akest marevellosa pagina.

Bueno aixo domes es una opinio ke es tan valida com sa de un altre, pero al menos la donc.

VISCA RETRUC.NET.
Imatge
Karls19
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: Llucmajor

Mem abans q això surti de puesto direm que això de votacions es un doi ja que com voltros deis a les sales generals sempre hi ha mes gent i lis fotria que lis llevassin es gri.

El problema veig que hi ha pocs usuaris a CCR i que encara que s pocs, sa gent no entra ni de miracle.

Ja que lo de convidar no va bé, és a dir, hi ha gent que està convidada i no jugat una sola partida jo propòs amb tota la meva bona e del món que pels usuaris de les sales generals hi hagues 2 setmanes gratuites per poder jugar a CCR. Crec que estaria bé i sa gent almillor s'anima.

PD: Potser questa proposta ja ha estat pensada però m fa una peresa increible llegir tots els missatges.

Au un saludo.
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Jo pens lafalte que es gri no és cap dictaura,voler llevar-l´ho si que ho és,només perque hi ha una gent a la que no li agrada.Jo respect ccr,però me agradaria que també ens respetasin a noltros.I respecta a lo de´s gri noltros ens ho passam bé fent piques entre noltros,tirant conyes:que si ara te vaig davant,que ara tenc mala ratxa,que si..."paketeeee que malo eres"i ell me contesta no hagas namarlonadas que te conozco..etc,així passam el rato,i ens encanta,crec que no és res dolent,i no veig motiu per llevar-ho.
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

No se si és una comparació encertada però per exemple si tu tens un VIP d´una discoteca el qual t´aporta una sèrie d´avantatges respecte a nels altres que no el tenen, si un dia vas a aquesta discoteca i te la trobes buida, pués a te´n vas a ca teva o te´n vas a una altra on hi hagi gent. Si després d´un temps la discoteca que t´aporta avantatges està sempre buida crec q sa solució està en canviar ses característiques de sa que no funciona en lloc de voler fer desaperèixer les condiciones de les que si que funcionen... per què canviar algo que va be????
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

bernatmano ha escrit:Veig que sa gent ke lliurament juga a cafe mos dona sa rao. No jugau per jugar, jugau perque i a es GRI. Si jugasiu per jugar, akest debat vos seria totalment indiferent.

Jo personalment, i crec ke totom o sap, apart de tenir sa seguretat d'acabar sa partida ke comens, me vaig apuntar a nes CCR per sa motivacio des punts i ses clasificacions. Si llevasin es punts a nes CCR, es CCR sa moriria. Aquest pensament es meu i segur ke molta gent no i esta decord, pero tot es respectable. Ara no voldira se me malinterpretas lo que dic, perke jo jug per pasarmo be, i si perd mo pas be i si guany ja es la hostia :lol: :lol:.

Es temes de ses majories, jo ja o e comentat. Desgraciadement hi ha molta gent ( sa majoria ) sen fot de lo ke pasa pes foros, ni se preocupen d'entrari i donar sa seva opinio per intentar millor sa pagina. Sa gent es molt comodona i si li poren donar es menjar rovegat millor, aixi ja no lan de rovegar ells. A lo millor per aixo quan xerram de majories, volem dir sa majoria de gent ke mos preocapam per sa pagina i, feim posible ke s'altre gent pugui disfrutar d'akest marevellosa pagina.

Bueno aixo domes es una opinio ke es tan valida com sa de un altre, pero al menos la donc.

VISCA RETRUC.NET.
las clavada bernat :ditr: :ditr: :ditr:

ara nomes falta k llevis akest perico tendrie c.... de donarte dos besos
:few: :few: :few:
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

entoniet ha escrit:
bernatmano ha escrit:Veig que sa gent ke lliurament juga a cafe mos dona sa rao. No jugau per jugar, jugau perque i a es GRI. Si jugasiu per jugar, akest debat vos seria totalment indiferent.

VISCA RETRUC.NET.
las clavada bernat :ditr: :ditr: :ditr:

ara nomes falta k llevis akest perico tendrie c.... de donarte dos besos
:few: :few: :few:

eso :clap: :clap: :clap:

ara be lo des perico nol llevis :xx: :xx:

________
PROTEST!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Mem Maribel reina, aixo ke dius ke feis a cafe, tambe o feim a CCR, i no veig es perke vos pensau ke no si pot fer. (no mos estau marginant una miquete?). Me dona sa impresio ke kuan heu jugat a CCR heu tengut alguna mala experiencia i ja mos heu encasillat com a avorrits, serios, ke no se poren fer bromes etc...

Lo que dius ke feis amb en paketeee, i molta altre gent segur, o feieu duurant ses 10 primeres partides ke vareu jugar o kuan ja feia mes de 15 partides junts ? Tot aixo de ses conyes, riure a una partida de kualsevol cosa etc.. o du sa confiansa amb sa gent ke jugues, pero akesta confiansa se consegueix despres dun parell de partides.

Be, sempre amb respecte i carinyo. Un saludo
Imatge
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Bernadet rei,tu saps que jo en tu no m´avorresc,reim tant a ccr com en es cafè,ja que he tengut es plaer de jugar en tu als dos llocs.Lo que vull ès seguir així,respect ccr però m´agrada més es gri i es cafè.Jo també pag i estim aquesta pàgina encara que sigui més nova que molta de la gent del club,i crec que tenc dret a defensar lo que a mi,i a moltissima més gent que no opina ens agrada.I ja sé que a ccr feis sa rialla,ses bromes,jo això no ho discutiré,ni m´hi aficaré,només demàn que ccr respecti a sa gent de pago com jo que ha triat jugar en és cafè i tenir es gri.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola. No voldria que aquest debat arribàs a extrems perillosos de discussions absurdes. Parlem amb serenitat i sense perdre de vista l'objectiu inicial.

1.- Hem de tenir una cosa ben clara tots: sense gent al CCR no hi haurà ni sales generals ni sales CCR i GRI ni res, perquè no es podrà jugar a truc, simplement.

2.- Per tant l'objectiu és captar gent al CCR i donar al·licients per que la gent s'animi a aportar una quota (encara que sigui mínima) perquè tothom pugui jugar. No volem guanyar diners, ja ho hem dit, simplement treure el mínim perquè això pugui funcionar.

3.- Si una solució ha de ser llevar el GRI per salvar les sales generals, s'ha de fer. Si no ha de ser una solució, no fa falta llevar-lo, evidentment. namarlon, karls19, mollero, etc... : fa un parell de dies que discutim i crec que ningú vol anar en contra de res, al contrari, tots anam a favor del mateix, això no és una guerra CCR vs. GRI.

4.- Repeteixo que hauríem d'explorar altres vies de com fer que sigui més popular el CCR (lo de jornades de portes obertes, ja ho havia proposat, karls19)

5.- Aquest debat és interessantíssim, però caldria que discurrís pel bon camí. Podem dialogar sense discutir, i que ningú retregui res a ningú, no crec que cap de nosaltres vulgui el "mal" de ningú altre. Tots som retruc.net

Au, salut i peces!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Jo voldria proposar una cosa.
De usuaris n'hi ha cuasi 8000!!
I que juguen cada dia am cafe i herbes..
uns 200 usuaris al dia que entren.
Que podriem fer?
Llevar el grii i que alguns usuaris (pocs) s'inscriguin a CCR.
Propos que si volen jugar a grii.. que paguin res... una rialla... pero que paguin com diu en masset.
Això de 30 € l'any, es una mica excesiu, perque som molts de menors que jugam a retruc.net.
A casa meva personalment, si se enteren de que e pagat 30 euros per jugar a truc... me retiren l'internet com a minim.
Saben que i jug, pero no saben que pag, ames jo no faig feina, intent estudiar :mrgreen: , a munpare no li sabria greu donarme 30 € per anar a un concert de regguetoon :||: :||: :||: :||: :||: que mira que es orrible u reguetoon, però per jugar a cartes, que no esta massa ben vist per ell (per el meu padris si :mrgreen: ) ... s'enfada i no men dona mes.
També me donarien 50€ per anar a un dinar de truc, pero per jugar-hi no mels donen.
ja que jugar amb doblers es mal vici, i no es bo.
Es això...
Jo lis dic que es per la pag, per ajudarla a creixer, pero no ho comprendrien, principalment perque no en saben massa, però bé..
Bé, jo no som ningu per dir res.
U kefes ja ho diran, i lo que diguin be estara! :ditr:
Si e de tornar a pagar els 30€, els pag perque estim retruc.net
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Agafant la idea d'en gutii
Propose, de les dos sales generals que hi han,
es podia deixar una sense gri ni res, per trencar ma la gent nova o per qui no vullga colaborar economicament amb la pagina.
I l'altra sala es podia deixar per competir amb clasificacio gri,
amb unes cuotes mes reduides que les de ccr, aixo ja els administradors que ho pensen.

Es una solució per fer que tots colaborem i cada un trie a que vol jugar.

P.D. De totes maneres vull deixar una reflexió per tots aquells que els va mal pagar 30 Euros anuals.

Donem per suposat que qui juga a retruc.net te edat per jugar a consevol joc de playstaion o wii o xbox. Be, un joc per consevol d'aquestes consoles val de miga 50 Euros mes o manco i gaudixes dell com a maxim un parell de mesos, fins que tel acabes o el aborreixes.
Retruc.net te dona un any de diversió i a la meitad de preu.!!!!! :||:

Tinc o no rao :||: :think:
ponseti ha escrit:No se si és una comparació encertada però per exemple si tu tens un VIP d´una discoteca el qual t´aporta una sèrie d´avantatges respecte a nels altres que no el tenen, si un dia vas a aquesta discoteca i te la trobes buida, pués a te´n vas a ca teva o te´n vas a una altra on hi hagi gent. Si després d´un temps la discoteca que t´aporta avantatges està sempre buida crec q sa solució està en canviar ses característiques de sa que no funciona en lloc de voler fer desaperèixer les condiciones de les que si que funcionen... per què canviar algo que va be????
Si, tens rao, ara be, parat a pensar.
Si resulta que si a la sala vip deixen de anar tots i la consecuencia esque sense sala vip han de tancar la discoteca?. D'eixa manera perden tots no creus? :think:
lafaltaenvide l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 07, 2009 16:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Amunt Sempre!!
Karls19
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: Llucmajor

Uep, ja sabia jo q no diria res de nou, però bé.

Mem si sense gent a les sales CCR s'acaba retruc.net ido qualque cosa haurem de fer. Està clar que sense un mínim d'inscripcions CCR no seria possible degut al cost dels servidors, lo que passa és que tothom se queixa i ningú proposa res, tothom defensa és gri o CCR però realment lo que es necessita és que vengui més gent a CCR o sigui que si és possible POSAU UNICAMENT PROPOSTES PERQUE VENGUI MES GENT A CCR i quan en tenguem un parell de bones pos decidim.

Enserio que lo de ses portes oberts no estaria gens malament, és una opció que pot fer que sa gent s'animi i almanco no em de llevar gri ni res, per ara. crec que es podría provar. Au animau-vos que això és serio.

Un saludo
Bloquejat